Адрес: |
Balasta dambis 15 Rīga Latvia - LV-1048 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 67 444 444 |
Время работы: |
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 10:00 - 17:00 закрыто |
Категория: | Бизнес / Финансы • Банки |
Социальные сети: |
Swedbank - Жалобы и отзывы
Swedbank - Slikts serviss
Swedbank Latvia 20 minūtes gaidīt savienojumu ar konsultantu kurš man draud speciāli nobloķēt i-banku, jo redz viņai kaut kas nepatīkot... Cirka meistari, jūs iedevāt baltu A4 lapu kur AR melniem burtiem rakstīta PAROLE un ar pildspalvu jūsu darbiniece uzrakstīja lietotāja numuru, logojoties iekšā vadam "lietotāja numurs" un "parole" - NEPAREIZS KODS? Es vadīju kādu kodu? no lapas divi ciparu kopumi, un kādā kombinācija to nevadi, man NELAIŽ dēļ KODA!?!?! Prieks ka ar SEB Latvia nav tādu problēmu!
Swedbank - Плохой сервис
Мне понадобилась копия платежки о перечислении в частный пенсионный фонд. Оказывается, в Swedbank за это нужно платить, ждать 2 дня и лично явиться в отделение за документом. В любом другом банке подобная копия платежки (pdf) может быть получена за пару минут, и бесплатно. И это банк высоких технологий и дистанционной доступности!?
Swedbank - Slikts serviss
Es protams atvainojos bet vai tas ir normāli ka banka strādā tikai 2reizes nedēļā no 8:00 līdz 16:00 ar pusdienlaiku 13:00-14:00 un vienu klietnu apkalpo 45-50 minūtes, veciem cilvēkiem (ap 80-85 gadi)jāgaida stāvot kājās. Kad darbiniekam pateicu ka loti ilgi un cilvēkiem ir grūti gaidīt man atbildēja "es strādāju". Lūk kāda apkalpošana ir mūsu mīļajā Smiltenē.
Swedbank - Slikta apkalpošana
Nepārprotami ir 21gs. Lielākoties viss notiek elektroniski, visu var atrast internetā utt. Šoreiz kļūdas pēc pagarinot maksājuma karti saņemšanas vietu norādīju Jelgavas swedbank filiāli. It kā nieks. Jelgavā biju darīšanās pase vienmēr līdzi, domāju aiziešu un fiksi izņemšu. Šoks iestājas jau ieejot. Vienmēr pie ieejas ir dāma kas smaida un sveicina visus. Šoreiz nekā. Nu labi. Nekas. Pēctam paņemot nummuru un ieraugot to tautu zāle vēlviens šoks. Domāju labi aiziešu paēst (jo tieši bija...
Swedbanka/SEB banka - Nekaunīga alkatība
Apbrīnojama nekaunība un alkatība Latvijas iedzīvotājiem "draudzīgās" swedbankas! Lai izņemtu naudu no 20€ par pakalpojumu jāatstāj 4,27€. Nu ļoti labi procenti! Tad jau var rīkot labdarības pasākumus, sporta spēles utt. Cilvēki, esiet uzmanīgi un sekojiet līdzi šai lv iedzīvotāju “draudzīgajam kantorim”. Ar labdarību acis tik mālē….. Ceru, ka šī banka mūs visus kādreiz iepriecinās ar savu krahu un pazušanu no manas valsts!
Swedbank - Krāpšana, maldināšana
Internetbanku lietoju ne pirmo gadu. Vēlējos krājkonta naudu izņemt. Pieteicu naudas izņemšanu. Pēc kā vakar naudai jau vajadzēja būt kontā, jo ieskaita 7 dienu laikā. Operāciju veicu korekti līdz galam. Šī jau nav pirmā reize, kad tieku apčakarēts. Uzrakstīju bankai vēstuli. Gan jau zvanīs un taisnosies, ka kaut ko nēesmu līdz galam apstiprinājis. Ar kādu nolūku viņi tā dara, nav skaidrs!
Swedbank - Klienta maldināšana
18.11. Gribēju izņemt skaidro naudu no bankomāta Mežaparkā. Esmu swedbank kliente, swedbank mobila aplikācija līdz šai dienai rāda ka zooloģiskajā dārzā meža prospekts 1 ir swedbanka bankomāts. Dodos tur, bet bankomāta vairs nav. Tuvākais bija tikai citadeles bankas bankomāts vienu tramvaja pieturu uz priekšu Kokneses prospektā. Šī swedbankas paviršība maksāja man 3,85 eiro. Vai swedbanka to kompensēs?
Swedbank - Apkalposanas centrs
Nevaru sazinaties ar banku nesaorotu ja jums ir numurs kura rakstits ka tas starada dienakti kapec nevar sazvanit jau treso stundu?zvanu jau no pulkstens cetriem.ja tas nav dienakts telefons nav ko vinu likt visur un rakstit ka tas ir dienakts tad uzrakstiet lidz cikeiem tas starda.ka normalajas iestades pat poliklinikas vieglak sazvanities un rakstits darba laiki.
Swedbank - Swedbank attieksme pret jauniem klientiem.
Swedbank attieksme pret jauniem klientiem. Situācija sekojoša – šā gada oktobra otrajā pusē abi ar savu 70 gadus veco vecmammu ieradāmies Swedbank filiālē tirdzniecības centrā Rīga Plaza. Iemesls tam bija tāds, ka vēlējamies atvērt vecmammai kontu šajā bankā, lai nebūtu problēmu izņemt skaidru naudu (tikai pensiju) no bankomāta, ņemot vērā to, ka pilsētā, kurā dzīvojam ir pieejams tikai šīs bankas bankomāts. Tātad, sagaidījuši savu rindu, dodamies pie speciālista. Ieņemot savas vietas, ka...
Swedbank - Lēna, briesmīga apkalpošana
Lai sazvanītu apkalpošanas centru, jāgaida minimāli 20 minūtes jebkurā laikā. Sazvanīju nogaidot 34 minūtes, atbildēja rupja operatore, kas lūdza uzgaidīt un pazuda vēl uz 10 minūtēm. Atbildi tā arī nesagaidīju! Zvanīju vēlreiz, tā pati situācija!
Swedbank - Lēna apkalpošana
Nosēdēju rindā 40 minūtes, strādāja 2 lodziņi. Tie lodziņi apkalpo klientus 60 minūtes min. Nogaidot 40 min. konstatējās ka man nav pase līdzi... aizbraucu pakaļ pasei... atbraucu man bija 206 numurs bet skatos apkalpo 208 tikai... un paņemot jaunu numuru man bija 226 super atkal min 60 min bus jāgaida.
Swedbank - Krāpšana
Вот такая у меня жалоба. На счёте 30,09,2017 после покупок в продуктовом магазине на сумму 1,94 € счёте был остаток 6,73 €, в тот же день была сделана покупка в аптеке на сумму 7,99 €. Согласно маиематике 6,73 - 7,99 = - 1,26 €. На мой вопрос: "какого х... На на счёте минус? " мне в устной форме сказали что 29,09,17 c покупки, было неправильно списано. А в письменной форме вот что: "Все зависит от торговца, какой pos терминал он использует. Есть терминалы, при сделках в которых не проверяется...
Swedbank - nerīkojas lietas labā - Slikts serviss
Tātad, nu jau 3 gadus man ir cits tālruņa numurs. Lai nebūtu lieki jāmaldās swedbank mājas lapā un lai būtu pārliecināta, ka viss ies, tad devos uz filiāli, lai tur nomaina manu numuru, lai veic visus uzstādijumus, ko vēlos. Domāts - darīts. Izdara man visu, ko lūdzu. Labi, 1. Nevarēju ar sms pārbaudīt konta atlikumu, lai gan lūdzu, lai uzstāda 2. Nesaņēmu sms par ienākošajiem darījumiem, kaut arī to lūdzu 3. Ar savu numuru swedbank lapā nevaru rīkoties, kā to saprast? Labi, eju pati uz savu...
Swedbank - neiespejami sazvanit informatīvo talruni
Labdien. Meita pārsniedza kredītkartes limitu un jau trešo dienu mēģinam sazvanīt informatīvo swedbank tālruni uz ko mums atbild , ka visi operatori ir aizņemti. kā jūsuprāt , lai meita tgd norēķinās ar karti ? Ne visiem ir iespeja aizbraukt uz jūsu filiāli .
Swedbank - Ļoti slikts serviss
Jāstāv rindā ap divām stundām, lai no sava konta pārskaitītu naudu, jo limitu viņi caur interneta banku nepalielina... Ņem pa vidu apmeklētājus bez numuriņiem, absolūti nesteidzas, vienu cilvēku apkalpoja 45 minūtes (varbūt ilgāk). Cilvēki sašutuši, jo šāda atatieksme nav normāla. Varbūt darbinieki ir neprofesionāli, ka nespēj ātrāk apkalpot klientus?
Swedbanka/SEB banka - Pārskaitījums
Tātad, iegāju interneta bankā. Gribēju pārskaitīt mammai naudu, ievadu summu utt., viss labi, rāda maksājums izpildīts. Saglabāju maksājuma uzdevumu. Nākama dienā ieeju atkal savā interneta bankā, jo mamma prasīja, vai nauda ienāks šodien, teicu, ka protams, jo pārskaitījumu veicu vakar, maksājuma uzdevumu nosūtīju viņai uz epastu. Paskatos savā bankā, tāds pārskaitījums nav veikts. Vai nauda novilkta vai nē nezinu, jo nesekoju līdzi. Sazinos ar banku, saku tā un tā, nauda nav aizgājusi, bet...
Swedbank - Serviss
Klientu apkalpošanas serviss pa telefonu nu pa pilnu banku. Nevar sazvanīt jau trešo dienu pēc kārtas. Operatori visu laiku aizņemti. Tā vien izskatās, ka visi aizgājuši atvaļinājumā un neviens nav iedomājies par kādas informācijas atstāšanu Swedbank jaunumu sadaļā. Vai arī vienkārši visiem pilnīgi pie vienas vietas par tiem, kas mēģina sazvanīt banku caur telefonu. Tiem, kas dzīvo pilsētās, ir iespēja aiziet ciemos uz klientu apkalpošanas filiālēm, bet ko darīt cilvēkiem, kas dzīvo ārpus pilsētām, un vienīgā iespēja ir sazināšanās caur telefonu? Tas nav normāli.
Swedbank - Serviss
Ar Swedbanku nevar sazvanities jau 4 dienas! Vienkarši visu laiku operatori ir aizņēmti pa pusstundu un vairāk! Arprats. Kāda veida tad dabūt informāciju? Nenormāli. Neviens neceļ, cik ilgi var gaidīt... Jā nevarat atbildet uz zvāniem, tad nevajag rakstīt telefon numuru.
Swedbank - Ilga gaidīšana rindā Rīga Plaza filiālē Swedbankā
Piektdien, 7.07- laikā no 13.30 Swedbankas filiālē Rīga Plaza lai saņemtu bankas pakalpojumu - izņemtu bankas karti, jāgaida rindā vairāk nekā 1,5 stundu. Strādā tikai 2 operatori, kas apkalpo cilvēkus. Šajā aizņemtajā laikā, tas neliecina par labu servisu un ieinteresētību savos klientos. Lūdzu, pārskatiet savu klientu apkalpošanas servisu!
Swedbank - Slikts serviss
Šodien ienācu Swedbank Origo filiālē, lai atvērtu kontu un pasūtīt maksājumu karti. Paņēmu kārtas numuriņu no aparāta, un tajā pašā brīdī bez nekādiem 'labdien' ar akmens sejas izteiksmi mani uzrunāja bankas darbiniece, kura sēž pie numuriņu izsniegšanas aparāta, prasot kādi tieši bankas pakalpojumi man interesē? Atbildēju, ka gribētu atvērt norēķinu kontu. Nākamais jautājums bija 'kādam mērķim'? Teicu, ka gribu maksājumu karti. Tā laikam bija nepareiza atbilde, jo darbiniece turpināja vaicāt...