LV RU
www.sudzibas.lv Swedbank Slikts serviss apkalpošana

Swedbank - Slikts serviss apkalpošana

Labdien. Šodien biju filiālē Daugavpilī Rīgas ielā. Apkalpošana briesmīga. Gribēju lai palīdzēja uzstādit smirt Id manā telefonā. Attieksme ir tada it ka ko tu šeit atnāca ar stulbām jautājumiem. Un nevari atcereties piedavato tev kodus. Kadam nolukam tev vispār tas smart ir vajadzīgs? Nopietni? Ja es atnācu Jūsu filiāle tad laikam vajadzīgs gan. Sabojāja tikai garastāvokli. Galu galā nācās visu taisīt pašai. Kadām nolukām tut tad sež šitas jaunās meitene?

27.07.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

O

Комментарии (5)

V vitols 27.07.2020

Bij laiki kad šajā bankā bij super apkalpošana, kādi 13gadi atpakaļ...

put_in_high_low 27.07.2020

Aizej uz "citadele", tur ir kodu karte palikusi. Kādas problēmas? "Smart Id" sux, pazaudēsi telefonu vai uztaisīsi "Hard Reboot", nāksies atkal iet uz banku... PrivatBank vispār šo sūdu nav. Kods nāk īsziņas veidā... Seb'am ari kodu karte un kalkulatori ir. Nekādas smadzeņu pīšanas.

P pirmais 28.07.2020

Hahahaha citadeles bots, smart id ir pats mūsdienīgākais un advencētākais autenfikācijas veids un caur biometriju vari jebkurš diennakts stundā no mājām atjaunot. Ja prātiņš par īsu, tad lieto tālāk "aizvēturisko" kodu karti. Ps. Kurām atpalikušajām bankām tādas vēl ir?

put_in_high_low 28.07.2020

Neesmu bots. Mātei sveicienu! :D

P pirmais 28.07.2020

Ps. Pardon par pareizrakstību - autocorrects

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять файлы». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы