DPD

SIA DPD
Адрес: Uriekstes iela 8a,
Rīga
Latvia - LV – 1005
(Biroja un juridiskā adrese)
Телефон: +371 67387284
+371 67060519
Время работы: 8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
закрыто
закрыто
Категория: Услуги  •  Почта и курьерские услуги
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

38%
Жалобы
492
Разрешенные
104
C ответами
516
Посмотреть статистику

DPD - Жалобы и отзывы

DPD - Bezatbildība

Bezatbildība 19. Martā paka ienāca Jelgavas terminālā un līdz 13. Aprīlim to neesmu saņēmusi. Vairākkārt zvanīju, un man tika solīts paku meklēt un ar mani sazināties, taču tas nav noticis, visticamāk ka paka ir nozaudēta. Esmu sarūgtināta. Nevienam neiesaku šo servisu.

DPD - Nepiegādā preci

Nepiegādā preci Paciņa ieradās Latvijā 23.04. Šodien ir 13.04. Līdz šodienai izsekošanā ir parādījušies vairāki atjauninājumi - klienta adrese nav pareiza. Šajā laikā neviena proaktīva zvana vai e-pasta no dpd. Pirms 2 nedēļām aizsūtīju e-pastu ar vēlreiz precizētu adresi un telefona nr - atbildēja, ka tagad viss kārtībā, drīz piegādās. Pagaišnedēļ zvanīju - "ā, tomēr nepareizi pierakstīts telefons, tuvākajās dienās piegādāšot". Atkal nedēļa garām - sazvanīt nav iespējams (zvans automātiski izbeidzas pēc...

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Mana paciņa šķirošanā stāv kopš 07.04. , sazvanīt dpd arī nav iespējams - ne 9 no rīta, ne 12 pusdienlaikā, ne 16 vakarā. Cik ilgi lv dpd ir nepieciešams laiks, lai sašķirotu ienākušās paciņas? Vispār nevar rēķināties! Jūtos vīlusies un noteikti vairs neizmantošu dpd pakalpojumus nākotnē, ja reiz no Polijas paciņu atved ātrāk kā lv spēj vispār sašķirot.

DPD - Sliktākais serviss!

Sliktākais serviss! Veicu pasūtījumu no firmas, kas izmantoja dpd kurjera pakalpojumus uz pakomātu. Jau ir 5 diena un paka vēljoprojām nav ievietota pakomātā. Kopumā ar visu izsūtīšanu, gaidu jau 6 dienas. Sūtījums bija kā pasūijums klientam. Šī iemesla dēļ kavējas mana uzņēmējdarbība. Zvanot uz klientu apkalpošanu tiek stāstīti dažādi varianti. Pieteicu, ka lai nosūta uz jebkuru pakomātu, kas atrodas tuvumā, teica, ka nodos info kurjeram, bet nekas nav darīts, un pienāk kārtējā ziņa, ka nav iespējam...

РешеноDPD - Slikts serviss

Slikts serviss Dublis divi manai sāgai ar dpd. Pēc weekenda ielogojos savā dpd tracking pārlūkā, lai noskaidrotu vai šodien tiks peigādāta paciņa un uzzinu, ka: 1] paciņa itkā ir tikusi piegādāta uz manu adresi šo setdien 10.04.2021 2] esmu atteicies viņu saņemt ļoti interesanti. Isziņu no dpd par paciņas saņemšanu neesmu saņēmis un kurjers arī netika zvanījis. Atkal zvanu uz dpd, karājos klausule visu rītu un laimīgā kartā mani savieno ar operatoru. Pēc sarunas ar operatoru konspekts: a] kad piegādā...

DPD - Slikts klientu serviss

Slikts klientu serviss Sūtījumu 10 dienu laikā nespēj piegādāt Rīgas robežās. Šķiet, ka tas ir vispār pazudis. Sazvanīt Dpd praktiski nav iespējams. Vienā no neskaitāmām reizēm nogaidīju veselu stundu, un mani vienkārši atvienoja! Zvanīju minūti pirms darbalaika beigām, un nogaidīju 40min, klausoties "visi konsultanti aizņemti", savukārt paralēli zvanot no otra telefona - "darbalaiks beidzies". Tātad visi aizgājuši mājās ignorējot klientu zvanus.

РешеноDPD - Krāpšana - Sola piegādāt, pakalpojumu nesniedz, sūtījumu neatdod

Krāpšana - Sola piegādāt, pakalpojumu nesniedz, sūtījumu neatdod DPD paņēmis sūtījumu un to nepiegādā. Nav iespējams saņemt nekādu informāciju par pakas piegādi. Vienīgais telefons kuru var sazvanīt ir jaunu sūtījumu nodošanu. Ja uzņēmums nespēj sniegt pakalpoju, ir krimināli pieņemt jaunas pakas, pirms nav piegādātas esošās. Reāli notiek ir svešas mantas pieturēšana jau 2 nedēļas, kas rada zaudējumus, jo apstādināts projekts, kurā šis sūtījums ir nepieciešams. Nav saprotams kā rīkoties tālāk. Uz pieteikumiem internetā neatbild, telefons nav sazvanām...

РешеноDPD - Обман, плохой сервис, безответственное отношение к работе

Обман, плохой сервис, безответственное отношение к работе 1го апреля пришло сообщение по e-mail, что мне привезут посылку. Когда по прошествии указанного в письме времени посылку всё-таки не привезли, я заглянул на сайт по указанной ссылке и обнаружил, что отправитель неверно указал номер телефона. В тот же момент я указал правильный номер и переадресовал посылку (чтобы "было быстрее", так как впереди была череда праздников) на пакомат rimi (tilta iela 32) . Не дождавшись посылки, 6го апреля в dpd было отправлено письмо о том, что данные были...

DPD - Slikts serviss. Nepiegādā pasūtījumu laicīgi

Slikts serviss. Nepiegādā pasūtījumu laicīgi Dpd nepiegādā preci. Sūtījums mētājas noliktavā. Operatoru zvani nometas pat darba laikā ar tekstu - gaidīsim jūsu zvanu darba dienās. Piegādei bija jābūt jau 06.04.2021. Ja nevar veikt servisu, tad nav ko darboties sfērā. Publisks fuj. Cilvēki veic pasūtījumus un plāno savu laiku arī!. Uzmanieties arī no rd.lv pērkot ar piegādi lielo tehniku - dpd piegādās - būs garantētas problēmas. Sola vienu, faktiski kas cits.

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Pasūtīju House izpārdošanas laikā pāris drēbju gabalus pirms lieldienām. Dpd izsekošanas lapā sūtījums uzrādās jau kopš 31.03.2021 un šodienas datums jau ir 09.04.2021 un sūtījums joprojām nav nodots piegādei. Sazvanīt viņus vispār nav iespējams. Gaidīju savienojumu 20 minūtes un tad pēkšņi automātiskais atbildētājs pasaka, ka zvans jāveic no plkst. 9: 00 līdz plkst. 17: 00 un pārtrauc zvanu kaut Knapi pienācis pusdienlaiks. Pilnīgs tūplis ne serviss.

DPD - Slikts klientu apkalpošanas serviss

Slikts klientu apkalpošanas serviss Sazvanīt Dpd nav praktiski iespējams. Vienu no neskaitāmām reizēm nogaidīju veselu stundu, kamēr mani savienoja. Otrkārt: sūtījās bija aizmirsis norādīt ielas nosaukumu, 06.04.21 telefoniski sazvanījos un operators nomainīja adresi. Nākošajā dienā atveru sūtījumu izsekošanas internet lapu un man rādās, ka nav pareiza adrese. Zvanu, atkal gaidu stundu un kad operators paceļ, Saka, ka nav nomainīt adrese. Nomainu adrese un atkal gaidu. Sazvanīt nevar, neceļ. Viss lēni un ļoti slikti. Pievienoju ari bildi no telefona taimera, kur var redzēt cik ilgi karājos klausulē.

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Neinformē par piegādes problēmām no savas puses. Biju izvēlējies piegādi uz pickup punktu/pakomātu, tracking status - "piegādes atteikums (bez iemesla) ". Nekādā veidā informēts nebiju. Zvanu uz Cs, pēc 30+ min gaidīšanas, tieku savienots ar operātoru, kas informē ka jā, dēļ pakas izmēra, nevarēja piegādāt un tagad paka ir atpakaļ terminālā. Piegādās paku atpakaļ preces piegādātājam, un tad viss piegādes process sāksies no sākuma. Pirmkārt - dpd vai jums nav info par preces izmēru? Kāpēc e...

DPD - Pasūtijuma nepiegādāšana

Pasūtijuma nepiegādāšana Nesaņēmu paciņu par kuru saņēmu sms ka konkrētā laikā piegādās paciņu, pēc sms saņemšanas man piezvanīja ari kurjers noprecizēt visu un es teicu ka es norādītājā laikā atradīšos savā norādītajā adresē un nav nekādu problēmu. Protams pienāca noradītais laiks un paciņa neatnāca, es saņēmu gan zvanu no kurjera gan sms par to ka paciņa tiks piegādāta bet to nesaņēmu, jo kā izrādās kurjers pats patvaļīgi ir nomainījis piegādes adresi lai gan tādās vajadzības nebija! Es konkrēti noradīju ka varēšu...

DPD - Ilgi jāgaida preci

Ilgi jāgaida preci Kurjers Dpd nesot paņēmis manu mūzikas centru blaumpunkt no. Veikala K Senukai tā man teica operatore sieviete kur tas kurjers ir vai viņam grūti atvest vienas darba dienas laikā manu preci kāpēc vajag būt ka gliemezim kas lēni velkas kāpēc autobuss Rīga Liepāja var vienā dienā visu izdarīt pārvadāt cilvēkus un Dpd kurjers nevar manu preci atvest viena diena.

DPD Latvija - Не могут доставить посылку, лежит на складе

Не могут доставить посылку, лежит на складе Посылка лежит на складе, не могут доставить. Написано проблема с адресом, звонил, говорили решат эту проблему. Прошло много времени, посылка всё ещё у них, неужели, чтобы добиться того, чтобы посылку доставили, надо звонить каждый день. И писать жалобы.

DPD - Pakas pazūdīšana

Pakas pazūdīšana Sākumā 18.03.31 pakomātā es nevarēju izsniegt paku, kuru iepriekš samaksāju caur internetu. Pakomātā nebija uzlīmes... Un es nevarēju to tur nosūtīt. Es piezvanīju Dpd, un man teica, ka jāiet uz apavu veikalu, es devos turp un reģistrēju paku tur. Tagad ir pagājušas 3 nedēļas. Pirmo reizi kad es zvanīju Dpd man atbildēja un lūdza aprakstīt paku. Teica, ka piezvanīs, ja radīsies problēma, taču neviens neatzvanīja. Un turklāt nākamajā nedēļā 3 dienas Dpd neatbildēja uz zvaniem un pameta to...

DPD - Kurjers, operators

Kurjers, operators Labdien, es vēlos izteikt lielu sūdzību par Dpd kurjeru, un operātori, situācija: kurjers piegādes dienā zvana un Saka ka būs klāt, bet tajā dienā es biju darbā, viņš ieteica man nomainīt adresi uz darba, un ka viņš to tūliņ pat izdarīs, jautājot jauno adresi visu piefiksēja, un "itkā " nomainīja, gaidot nākošajā dienā paciņu es viņu nesagaidīju un zvanīju 19: 00 vakarā kurjeram, ar kuru biju sazinājusies dienu iepriekš, kurš man atbildēja, ka viņa kolēģi drošvien nav paspējuši un lai sazino...

DPD - Nepareiza kontaktinformācija uz izprintētās uzlīmes

Nepareiza kontaktinformācija uz izprintētās uzlīmes 29 martā devos pie Dpd paku skapja, lai nosūtītu paciņu - uz Rīgu. Atnākot mājās, sūtu meitenei pakas izsekošanas kodu.. Un nesaprotamā veidā nav meitenes īstā vārda, adreses un Tel nr. Tā vietā paciņa norādīta izsūtīšanai - uz Jelgavu. Pārbaudīju informāciju e-pastā, viss bija pareizi. Pat bija nepareizs izsekošanas kods. Sapratu, ka es tur vainīga neesmu. Kad sazvanīju Dpd dienestu, viņi man apsolīja, ka ja nevarēs neko izdarīt - man piezvanīs. Bet visu informāciju par paciņa...

РешеноDPD - Sabojāja manu preci

Sabojāja manu preci Sveiki vēršos pēc palīdzības, sūtīju bērnu ratiņus sieviete caur Dpd vairāk ka mēnesi atpakaļ. Dpd kurjers redzēja ka iepakojam ratiņus teica ka viss labi un iesvieda viņus mašīnā ar tādu agresiju bija rupjš un nelaipns. Un nākošā diena zvans rati ir saplesti un vaino mani par sliktu iepakojumu. Bet ka tas var būt ja kurjers stāv blakām es domāju ka viņi saplīsa tad kad viņš iemeta viņus mašīnā. Nu man nav ne rati ne atlīdzības jo vaino tikai mani. Man raudat gribas jo ratiņi bija dārgi man...

DPD - Pazaudēts sūtījums

Pazaudēts sūtījums 19. Martā sūtījums tika ievietots pakomātā. Kad pēc nedēļas saņēmēja sāka uztraukties, ka no paciņas nav ne miņas, es, kā sūtītāja sazinājos ar Dpd pa info Epastu, man pieprasīja sūtījuma satura un iepakojuma informāciju un solīja informāciju nodot kolēģiem un sniegt atbildi par sūtījumu. 29. Martā atkārtoti lūdzu sniegt atbildi un joprojām vēl nav sniegta atbilde un sūtījuma izsekošanā nekas nav mainījies.

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы