DPD - Nav pieejamas Pavadlapas/čeki
Sveiki, nu jau 4turtā reize kad nav pavadlapa, man jau nu apnīk, un tieši sabilē, tas ir tik nepatīkami, un plus kādēļ klientam sūtījums ir vajadzīgs steidzīgi! Es vēlos kompensāciju par šām problēmām, ja būtu iespēja es likt uz vienu zvaigzni.
Paldies jums Dpd.. 😐
Sveicināti!
Informējam, ka Paku Skapim Citro Sabilē bija tehniskas problēmas kā rezultātā nedrukājās pavadlapas. Tehniskās problēmas ir novērstas.
Aicinām operatīvu jautājumu vai problēmu pieteikumu gadījumā zvanīt uz DPD Klientu apkalpošanas telefona numuru, kas redzams uz DPD Paku Skapja.
Atvainojamies par radušos situāciju un ceram uz Jūsu sapratni!
Ar cieņu,
DPD
Nu.. jā… Bet šis notiek ļooooti bieži, un tieši kad es sūtu, es domaju kad jums ir jaatjauna pakomata funkciju kad var ievietot paku pakomata un tad pasi limejat virsu kaut vai nav pavadlapu.
Patiesi atvainojamies par sagādātajām neērtībām! Esam nodevuši informāciju atbildīgajai nodaļai par nepieciešamību veikt tehniskos uzlabojumus Paku Skapim.
Ar cieņu,
DPD
Добавить комментарий