DPD - Slikts serviss
Nedomāju, ka sūdzēšos kādreiz par DPD, bet vienmēr pienāk pirmā reize. Vēlos izteikt sūdzību par pēdējo pieredzi ar jūsu kurjeru.
Zvanīju klientu apkalpošanas nodaļai, jo vajadzēja mainīt piegādes adresi. Pacēla atsaucīga sieviete Megija, kura ātri un profesionāli mainīja piegādes adresi. Pēc 10 minūtēm pārzvanīju, jo pamanīju, ka nosūtītājs ir kļūdījies telefona numurā. Šoreiz pacēla vīrietis Kristiāns, kurš visu izskaidroja un ātri nodeva kurjeram laboto telefona numuru. No klientu apkalpošanas puses viss ir ātri un profesionāli.
Diemžēl, piegādes laikā sastapos ar ļoti nepatīkamu pieredzi. Kurjers bija ļoti nelaipns, lamājās un pārsvieda manu sūtījumu pāri žogam, kaut arī to es viņam neprasīju. Protams, kaste tika saplēsta un saturs salauzts.
Lūgums veikt pārrunas ar kurjeriem un nodrošināt, lai šādas situācijas neatkārtojas. No ofisa darbiniekiem viss ir pa smuko, bet piegādes serviss ir jāuzlabo!
Labdien!
Lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā, lai varētu veikt iesaistīto darbinieku un apstākļu pārbaudi.
Ar cieņu,
DPD
Добавить комментарий