РешеноDPD - Slikta serviss, komunikācija kā ar sienu
Nācās sadarboties ar Dpd jau vairākas reizes, bet šoreiz esmu galīgi vīlusies šajā kompānijā.
Saņēmu zvanu no kurjera kad nebiju mājās (lielākā daļa cilvēku tomēr darbadienās plkst 12 atrodas darbā). Mana darba specifikas dēļ nav iespējams pārvirzīt pasūtījumu uz darba adresi, tāpēc palūdzu kurjeru ievietot sūtījumu Dpd paku skapī (tā biju darījusi arī iepriekš, nekad nebija problēmu). Pēc brīža kurjers pārzvanīja, un izrādās ka brīnumainā kārtā mana paciņa neietilpst pakomātā. Biju tiešām ļoti izbrīnīta, jo pasūtīju rudens zābakus, nevis cepeškrāsni vai ledusskapi. Sarunājām ar kurjeru, ka preci piegādās uz mājām pēc 2 dienām (piektdien), kad būšu uz vietas visu dienu.
Piektdien saņēmu izziņu no Dpd ar lūgumu precizēt savu adresi (proti, atkārtoti norādīju savu mājas adresi) un piebildi, ka pasūtījumu piegādās pēc 2-3 darba dienām (kad es, visticamāk, atkal būšu prom, un nespēšu saņemt paku).
Jūtos ļoti bezspēcīgi, nav ne jausmas, kā veidot sadarbību ar šo kompāniju.
Labdien!
Aicinām Jūs komentārā vai privātā ziņā iesūtīt DPD izsekošanas numuru, lai varam veikt sūtījuma piegādes apstākļu pārbaudi un vienoties par sūtījuma saņemšanas iespējām.
Paldies!
Ar cieņu,
DPD
Комментарии (2)
ja gaidi kurjeru tad esi sasniedzama, viss ir tik vienkārši, vai arī uzreiz uz paku skapi, kur problēma
Paldies Jums par to, cik uzmanīgi lasāt manas sūdzības.