220.lv

PIGU Latvia SIA
www.220.lv
Адрес: Maskavas iela 257
Rīga
Latvia - LV-1063
("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts)
Телефон: +371 6724 4220
Время работы: 9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
10:00 - 17:00
закрыто
Категория: Магазины / Торговля  •  Интернет магазины
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

23%
Жалобы
979
Разрешенные
70
C ответами
1101
Посмотреть статистику

220.lv - Жалобы и отзывы

220.lv - slikts serviss

slikts serviss Mani neapmierina 220.lv piesolītā bezmaksas piegāde. Operators teica, ka kurjers varot piegādāt preci darba dienās no 11-17, konkrētu piegādes laiku nevarot noteikt, tikai dienas pirmo vai otro pusi. Kas tas par klientiem nedraudzīgu piegādes servisu! Vai man jāņem brīvdiena, jāsēž mājās un visu dienu jāgaida kurjers, sviests! Priekš strādājošiem cilvēkiem šis i-veikals nav domāts.

220.lv - bojāta prece

bojāta prece Pasūtīju 220.lv pannu- kad atvēru kasti, biju nepatīkami pārsteigta- pannas viena mala bija deformēta? Savā naivajā prātā odomāju, ka 220.lv, rūpējoties par savu reputāciju, atvedīs vietā citu pannu........tika paziņots, ka kurjers ieradīsies no 11-17 un s varēšu atdot brāķa pannu (es strādāju līdz 17 un nevaru darba laikā krāmēties ar savām lietām), ja nevarot, lai tad vedot uz viņu biroju vai sūtot pa pastu (par pasta izdevumiem jāmaksā man). Tad, kad panna kurjeram būs atdota, 220 lems, vai...

220.lv - Krāpšana

Krāpšana Brīdinu nevienu neko neiegādāties veikalā 220.lv !! Nopirku tur putekļusūcēju robotu, atverot kasti konstatēju, ka viņš nav jauns, bet kāds jau viņu ir lietojis un viņš ir no garantijas remonta (uzlīmīte), nebija pults, detaļas nebija maisiņos, ritentiņš nobraukts, filtrs netīrs utt. Neviens uz e-pastiem neatbild. Uzmanieties!!

220.lv - netika piegadata prece slikts serviss

netika piegadata prece slikts serviss Labdien, nedēlas sākumā, pirmdienā es piezvanīju uz 220.lv piedāvāto kontakta telefona numuru, kur ar mani laipni aprunājās un pieņēma pasūtījumu, un atsūtīja SMS, ka prece tiks piegādāta 1-2 dienu laikā. Nākošā dienā man piezvanīja, un tika noteikts laiks, kad prece tiks piegādāta. Nogaidīju visu dienu, bet prece netika piegādāta. Otrā dienā zvanīju uz 220.lv kontakta numuru, kur man teica, lai zvanot kurjeriem, jo tā esot nodota viņiem un atsūtīja preces pasūtījuma numuru. Piezvanīju...

220.lv - Viltojums

Viltojums Pasūtīju tualetes ūdeni http://220.lv/lv/smarzas/viriesu_smarzas/tualetes-udens-hugo-boss-boss-selection... tikai pilnīgu šņagu pat marķējums ne tūvu oriģinālam.Neiesaku šo firmu!Un pagājušas jau 2ned. nekādu emociju no veikala 220.lv

220.lv - Ужасный сервис

Ужасный сервис И так начнём!!!Заказала я мужу в подарок ,настольный теннис ,за две недели☝️спросила у тел.оператора будет ли все во время ,4 июля день рождение т.к.мы уезжали и я оставила тел.свекрови чтобы она приняла заказ ,пока нас не было и вот мы с мужем возвращаемся ,и стоит его мечта(настольный теннис)!!!это я надеялась что так будет!!!В итоге мы возвращаемся ,5 июля☝️☝☝а заказа нет????Я звоню т спрашиваю где мой заказ ?на что мне отвечают что 220.lv ни при чем т.к.они заказ отдали курьеру ,извините я...

220.lv - Krāpšana

Krāpšana Sulu spiede PROFI COOK AE 1002 garantijas atteikums. Pirms nepilniem 3 gadiem šis veikals mani smagi apkrāpa! Biju nopircis konkrēto sulu spiedi! Spiedu ābolus un sulu spiede ātri noklājās! Garantijas remontā visu vainu uzvēla man, kaut spiedu sulu un neko vairāk! Pēc tam man tēvs uzdāvināja Stoller sulu spiedi un tā strādā godam!

220.lv - Negodiba

Negodiba Es nopirku internet veikala 220.lv bernu skapis. Kad sakam skatities detalas, konstantejam ka skapis jau bija lietot, jo bija ne tirs , sasist, ne originala iepakojuma. Piezvaniju uz veikalu, man teica lai es atsutu bildes uz e mailu. Es to izdariju. Man adbildeja lai es pati iepakoju skapis un kurjiers savaks to, un kad vini sanems to nekvalitativu prece, atsutis man labo skapi. Jau pagaja ne dela atbildes ne sanemu, zvanu. Kad bus prece? Man teisa 4 augusta. Es atbildeju ka gribu naudu...

220.lv - Ņirgāšanās!!!

Ņirgāšanās!!! Arī es piebiedrojos to pircēju kategorijai, kas vairs nekad neiepirksies šajā veikalā. Stāsts tāds - jūnija vidū interneta veikalā iegādājāmies TV, pēc dienām 5 saņēmām ziņu, ka TV var saņemt Daugavgrīvas ielā. Pirms Jāņiem aizbraucām pakaļ TV, mājās likām kopā un konstatējām, ka TV nav iespējams uzstādīt, jo komplektācijā ieliktas divas vienādas (vienas puses) kājiņās. Sazinājos ar veikalu - tā kā prece ir pietiekoši liela, varot braukt pakaļ kurjers, pirms tam vēl bija uz e-pastu jānosūta...

Eleptiskais trenažieris - Nekvalitatīva prece

Nekvalitatīva prece Nopirku eliptisko trenažieri Hammer Ellyptech ct3 - 146 eiro, 17. Jūnijā atveda...Viss it kā labi, atveda ātri un bez maksas...Bet jau 7 jūlijā...Par manu lielo pārsegumu ar blīkšķi salūza...Konstatējam ka siksna ir lupatās...Galīgās driskās...Trenažieris ir domāts līdz 100kg...Man ir mazliet vairāk kā 70...Domājiet paši, kā tagad man ir, atkal jājauc viņš ārā, jānes no 5 stāva zemē...Jāaicina cilvēks kas to izdarīs protams par samaksu, viņi gan solīja atbraukt savākt ar kurjeru...Tad bū...

220.lv - Nekvalitatīva un bojāta prece

Nekvalitatīva un bojāta prece Piegādā duškabīni ar saplēstu sеiklu - to veiksmīgi apmainīja pret jaunu. Saliekot duškabīni kopā un sākot lietot, izrādās vannai ir defekts. Bojātajai virsmai nav emaljas pārklājuma un ir sūce. Paldies par kvalitatīvu preci!

220.lv - servisa neesamība

servisa neesamība Sveicināti! Pirms mēneša pie jums pasūtīju 3 planšetdatorus "ACME TB714 Basic un man atnāca apstipriājums. Pirms Jāņiem pazvnīja un teica ka būs 2,bet vēlāk atsūtīja sms par vienu, Gala rezultātā vēl līdz šodienai neviens nav atnācis. Vēlos izmantot tiesības un ateikties no šīs preces un tā vietā pasūtīt citas 3 viena veida preces vienlaikus!!!!!!!!!!!!

220.lv - Не оригинальные духи

Не оригинальные духи Приобрели духи Boss Femme. До этого был европейский оригинал. Из 220.lv духи держатся намного меньше времени, да и пахнут по-другому. Намного более блекло. Такое чувство, что это подделка. Ноты не раскрываются должным образом. Возможно нам поставляют такой товар в оригинальном виде, но что-то не верится.

220.lv - Недостаток детали в холодильнике

Недостаток детали в холодильнике Saņemta prece šodien 21. 06. 2016. - ledusskapis Beko csa29022w, pasūtījuma nr 3360338, nau viena kaiņja ledusskapim!

220.lv - Apkalpošana

Apkalpošana Pirmo reizi mūžā, man ir patīkama pieredze e-veikalā. Pilnīgi bez sarkasma varu teikt, ka viss process noritēja neticami veiksmīgi. Protams, man vēl priekšā ir arī piegāde, bet šoreiz es runāju par pasūtīšanu. Izvēlējos ledusskapja modeli, ieraudzīju, ka 1a.lv lētāk, bet 220.lv ir akcija ar bezmaksas piegādi. Uzrakstīju čatā, kur atbild reāls cilvēks, starpcitu (1a.lv var mācīties, Jūs skarbi atpaliekat, esmu mēģinājis vairākas reizes), un sarunāju lētāku cenu. Protams, sanāca viegli dārgāk...

220.lv - Просроченный товар

Просроченный товар Второй раз нарываюсь на просроченную парфюмерию, купленную в 220.lv. Будьте внимательны! Срок годности парфюмерии можно узнать по штрих-коду на бутылочке в интернете, даже если срок не указан на коробочке духов. Штрих код есть всегда. Некоторые думают, что для духов срок годности неограничен, но это не так, у меня бывало так, что духи выдыхались к сроку, указанном производителем. Некоторые духи еще пахнут, будучи просроченными, некоторые вообще теряют аромат! Так что покупая на 220.lv парфюмерию, вы можете нарваться на просрочку как я! Особенно если берете по акции!

220.lv - Кинетический песок/ Обман

Кинетический песок/ Обман Заказала ребенку песок голубого цвета, прислали розовый. Позвонила, сказали извините за ошибку, пришлите фото песка поменяем, отправила фото сказали что в описании было написано, что цвет нельзя было выбрать, хотя до этого, когда заказывала такого написано не было! Предложили еще раз заказать, но сказали может опять розовый придти, самый ужасный сервис, в котором что то заказывала.

220.lv - Slikts serviss, krāpšana!

Slikts serviss, krāpšana! Pasūtīju ledusskapi 03.02.2016 ar priekšapmaksu 272€, solīja piegādāt nākamajā dienā. No rīta piezvanīja kurjers un paziņoja, ka prece ir vizuālais defekts, jautāja vai vest vai sūtīt to atpakaļ. Pateicu, ka preci ar defektu man nevajag, vismaz ne par pilnu preces cenu. Un tālāk klusums! 220 nevienu reizi nepiezvanīja un neuzrakstīja man lai brīdinātu, nerunājot par atvainojumiem, par sagādātajām neērtībām. Nekas netika darīts lai piemēram piegādātu jaunu preci pēc nespējas ātrāk, atgriezt...

220.lv - Neobjektīva informācija

Neobjektīva informācija Esiet uzmanīgi, ja šajā veikalā pērkat sienas lampu. Es vienu tādu nopirku un izpakojot izrādījās, ka ir iedots tikai dekoratīvais stikls un pamatne uz kuras to uzlikt. Acīmredzot mājas lapa attēlotās sienas lampas visas ir tikai dekoratīvie stikli nevis sienas lampas (attiecīgās "lampas" vajadzēja tā arī apsaukt, lai nemaldinātu klientus). Atzvanot man pateica, ka tāda arī ir tā komplektācija, tā ka, ja gribi sienas lampu, tad skraidi pa veikaliem un meklē visu pārējo, lai to tiešām varētu...

www.220 lv - Nepiegada Preci un slikta attieksme pret klientu

Nepiegada Preci un slikta attieksme pret klientu Veicu pasūtījumu interneta veikala 220.lv 21.01.2016. Atnāca SMS ka mans pasūtijums ir atdots piegādei, itka viss kartība , bet izrādās ka nē, bija solīts piegādāt preci 3 darba dienu laika, kad pagāja 3 darba dienas un nebiju saņēmis preci un nekādas citas ziņas no 220.lv piezvanīju uz palīdzības telefona numuru kur man pateica ka viena nopirkta prece ir uz vietas, bet otras nav un viņi nevar piegādāt manu pasūtījumu, solīja visu uzzināt un piezvanīt man, kas protams nenotika, nekādus zvanu...

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы