Адрес: |
Maskavas iela 257 Rīga Latvia - LV-1063 ("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts) |
---|---|
Телефон: | +371 6724 4220 |
Время работы: |
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 10:00 - 17:00 закрыто |
Категория: | Магазины / Торговля • Интернет магазины |
Социальные сети: |
220.lv - Жалобы и отзывы
Решено220.lv - Māna cilvēkus
Pasūtiju pie 220.lv preci-matrači. Pēc divām gaidīšanas nedēļām, atnāca nepareizais izmērs. Tagad jau trīs nadēļas gaidu savu pareizo matrači (par kuru jau samaksāju) un vēl nezinu, kad saņemšu. Zvanu katru otro dienu (telefona rēķins aug un aug) . Nekad vairs nesūtīšu no viņiem, neko un neiesaku arī jums.
220.lv - Krāpšana
Pasūtīju divas dažādas parfimērijas vienības par noteiktu cenu. Atsūtīja tikai vienu un par augstāku cenu nekā pasūtījumā. rakstīju pretenziju, kas satāda 1.52 Euro. Saņēmu atbildi, ka es esot sūtījis par šo augsto cenu, par kādu veikals 220 ir atsūtījis. Un nekādu naudu neatgriezīšot. Otru pasūtīto preci arī neatdod. Man jau protams nav vajadzīgi tie 1,52 Euro- jautājums ir par pašu krāpšanas shēmu. Izliek interneta veikalā vienu cenu, nakošā dienā cenu cenu palielina un neko nav iespājams pierādīt. NESŪTIET NEKO NO veikala 220
Решено220.lv - Nepiegādā preci jau 2 nedēļas!
Pasūtīju 26. janvāri 220.lv preces (telefonu maciņš ,2 šampūni un matu masku) tika solīts ,kad preces piegādās 8 februārī ar omnivas pakomātu. 7. februārī ieejot 220.lv savā profilā pārbaudīt vai mans sūtījums ir nodots kurjeram , skatos kad vēl joprojām stāv ar statusu "sākta izpilde".Uzrakstīju viņiem vai es saņemšu preces noteiktajā laikā ,viņi atbildēja kad sūtījums kavēsies un būs 10 februārī un par sagādātajām neērtībām viņi ieskaitīja 1 eiro "220 naudiņās" .Šodien ieeju atkal 220 māja...
220.lv - Slikts serviss
Pasūtīju no 220.lv dīvānu. Solīja atvest nākamaja dienā. Paņēmu brīvdienu jo domāju ka dīvāns būs klāt un viss būs ok. Gaidu, gaidu un nekā. Zinu, ka viņi veic piegādes no 8:00-18:00.. skatos plkst jau pāri 18:00 domāju jāpazvana jāpajautā kur pazuduši... zvanu viņi pasaka, ka man pārzvanīs.. bet protams gaidu 2 h neviens nezvana. Es prasu kur ir mans dīvāns un kādēļ nav piegāts?! Operatore vispār man pat nepateica piedodiet pilnīgi neko.. piedevām runāja tādā tonī itkā tā būtu mana vaina ka...
220.lv - Atteikuma tiesības!!!!
Iegādājos skrejceliņu izjauktā veidā.Vīrs salika, kā pamācībā norādīts, visas skrūves maksimāli savilka, bet līdz stabilam rezultātam tā arī netikām. Sazvanījos ar 220.lv un noskaidroju, ka varu atteikties. Preci jau vairāk kā mēnesi atpakaļ esmu nogādājusi 220.lv bet naudas kā nav, tā nav! Totāli krāpnieki!
220.lv - Bojājums
Nopirku Elektolux cepeškrāni, paldies visiem,kas preci piegādāja ātri un laipni.Saņēmu preci un problēmas ,instrukcija un lietošanas pamācība nepilnīga. Sāku pamatojoties uz instrukciju izmēģināt preci,pa durvīm noplūst tvaiki ,sānu malas sakarst ,ka roku pielikt nevar. Nosūtīju atteikuma veidlapu. Saņēmu atbildi,ka nedrīkstēju preci darbināt. Iznāk ,ka man bija jāuzmin par bojāto preci,vai 14 dienas skatīties uz to un domāt...
220.lv - Atvērts iepakojums, detaļu trūkums
Tātad, pasūtiju toletes podu 90 eiro vērtībā 220.lv veikalā.Kurjers atveda viss ir ok, kad nolēmu to uzstādīt atvēru iepakojumu, tajā bija vel mazāks iepakojums, bet jau atvērts, bija neliels kārtīgs izgriezums, kurā trūkst 2 detaļu. Uzrakstiju 220.lv, sacīja, ka 2 darba dienu laikā sazināsies ar mani, pakāja piecas dienas neviens ar mani tā un nesazinākās, nācās pirkt papildus trūkstošas detaļas. Uzliku podu, darbs bija uz beigām un pamaniju ka tr;ukst vel vienas detaļas. Vairs no ''si veikala neko nepasūtīšu.
220.lv - Slikts serviss
Pirms 2 nedēļām pasūtīju 4 ziemas riepas līzingā - Lateko. Vēl joprojām gaidu piegaidi. Mūždien kādas atrunas, kāpēc nav piegādāts. Pazuduši dokumenti utt. Pat muļķim ir saprotams, ka ziemas riepas masīnai vajag tagad, nevis pēc mēneša. Ļoti slikts serviss. Ja ir problēmas, tad, es domāju, ka normāls uzņēmums pats informēs klientu - pircēju par problēmām. Bet es zvanu un zvanu. uzņēmums pat neuzskata par vajadzīgu atzvanīt. Neiesaku šo internetveikalu nevienam.
220.lv - Плохой сервис.
Не рекомендую покупать товары в интернет магазине 220.lv. Купила у них аэрогрил Adler 6304, которая работала через раз, то она включается, то не включается, если одну партию продуктов приготовит,то вторую партию она уже не включается. Написала 23.01.17 претензию, чтобы вернули деньги или обменяли на какой-нибудь другой товар. Сегодня 31.01.17 и мне никто так и не ответил. До этого покупала у них пылесос и газонокосилку, товар доставили вовремя и то, что заказывала, и в принципе была довольна...
Решено220.lv - slikts serviss,bojajums
Labdien! Iegādājos gultu 220.lv, kad viņu vajadzēja salikt, jau pirmajā posma radās problēma, jo vienai no detaļam bija nepareizi izurbti caurumi, protams to var salabot arī pašu spēkiem, bet ta ka es pērku preci, protams kā vēlos lai viss butu kvalitatīvs. Piezvanīju uz 220.lv, konsultants pateica kā vajadzētu atsūtīt bildes uz kurām problēma būtu saskatāmā, ko es protams uzreiz izdarīju. Tālāk sakās, neviens nezvana, jo ja pats nepiezvanīsi, vari gaidit kaut visu mūžu, konsultantes neko...
220.lv - Pārdod telefonus ar defektiem
Esiet uzmanīgi, iepērkoties veikalā 220.lv it sevišķi iegādājoties telefona aparātus. Situācija: uz Ziemassvētkiem iegādājos dāvanā mammai telefonu. Pirmā kļūda: saņemot aparātu, pat prātā neienāca, ka uz vietas ir jāpārbauda aparāts, konkrēti SIM karti ielikt un pārbaudīt vai strādā. Uzdāvināju dāvanu un nepatīkams pārsteigums: aparāts neredz SIM karti. Otrais pārsteigums: garantijā, bez ekspertīzes uzreiz tiekam apvainoti, ka esam pašu sabojājuši aparātu, tas nozīmē garantijas nekādas un bez maksas netiks novērsts trūkums. Esat uzmanīgi un moži. Šoreiz pircējam nav piedāvāti pat kompromisi!
220.lv - 220.lv sliktais serviss
Vēlējos izmantot "it kā"bezprocentu līzingu un piegādi kā visur sludina. Aizpildīt pieteikumu nav iespējams, jo rāda "kļūdas", kuras nav. Rakstīju uz viņu e-pastu - adresātam nav aizgājis meils. Velti tērēts laiks un vilšanās. Rākošā dienā zvanu. Darbinieki absolūti neienteresēti un nezinoši. neviens pat neatzvana.Visas problēmas tiekot risinātas 2 dienu laikā. Ha- kad akcija būs beigusies. Paldies, ceru nekad ar šo kantori nesaistīties.
Решено220.lv - Slikta piegāde, slikta apkalpošana (pa telefonu)
06.01.17 iegādājos 220.lv televizoru SAMSUNG un atmiņas karti KINGSTONE, apmaksāju ar internet bankas palīdzību. Piegādes veids- ar kurjeru uz mājas adresi(Salaspils nov. Saulkalne). Piegādes datums bij rakstīts 09.01.17. Preces piegāde netika veikta. Zvanīju pajautāt kas notika- sakarīgu atbildi tā arī nedzirdēju kāpēc kavējas piegāde. Operātors teica rakstīs loģistikai. 10.01 nekas nemainījās, klusums. Zvanu atkal- šoreiz kaut vai pateica ka pasūtijumu iepakoja gaida kamēr kurjers paņems un...
220.lv - Krāpšana.
Nu kā nav kauna??? Cik mammiņas vēl tika apmānītas? Neklusēšu par tādu bezkaunību un bezatbildību,lai visi redz. Kauns bija bērnam dāvināt!!!!Bija pasūtīta autotrase Hot Wheels, bija apraksts kas ietilpst komplektā,bet atnāca pavisam cits komplekts,kas neatbilst norādītajam,nedz bildēm nedz aprakstītam.Kauns,kauns,kauns. 220.lv par vienu klientu mazāk. Neiesaku.
220.lv - Slikts piegādes serviss
Preci pasūtīju ceturtdien līdz plkst.12. Pasūtījuma laikā tika uzrakstīts, ka preci varēšu saņemt piektdien pēc plkst.13 LP nodaļā, ar ko protams arī rēķinājos, jo prece tika sūtīta kā dāvana uz attiecīgu datumu. Prece nebija piegādāta ne piektdien, ne arī sestdien! Piezvanīju sestdien uz internetveikalu, lai noskaidrot kur tad ir pasūtīta prece un, vai ir iespējams aizbraukt pakaļ, ja šodien to nepiegādās LP nodaļā? Uz ko saņēmu atbildi, ka viņi nezin kāpēc notikusi tāda aizkavēšanas ar preci...
www.220.lv - slikts serviss, nekompetenti konsultanti, slikta ttieksme pret patērētāju
Labdien, vēlos vērst Jūsu uzmanību par inernetveikala 220.lv attieksmi pret patērētājiem. Ceru ka ar Jums nekas tamlīdzīgs nekad neatkārtosies, taču izvēli atstāju Jūsu pašu ziņā. Telefona numurus atļāvos nepubliskot par cik tas ir pretrunā ar likumdošanu, taču lai visiem būtu skaidrs zemāk atrodas sūdzība, kuru nosūtīju veikalam 220.lv ar visu problēmas izklāstu. Paldies. Arī pasūtījuma numurs ir redzams sūdzībā . Labvakar, rakstu Jums, jo attieksme no Jūsu kā pārdevēja puses pret patērētāju...
www.220.lv - 220.lv-krāpnieki
Смешные ребята. Воровали бы по крупному, а то 5Е, ну не солидно :) История такая - заказал товар, оплатил доставку. Ничего не доставили, звоню - говорят на складе. Еду, забираю на складе. Звоню в 220.lv , культурно разговариваю - ребята, я оплатил доставку, потратился на бенз от Плявниеков до Саркандаугавы, что не близко, потратил свое рабочее время, спрашиваю - мелочь, но как-то не солидно. В качестве компенсации закидывают мне на счет 5е виртуальных денег, ну молодцы, претензии сняты. Сейчас...
220.lv - Slikts serviss
Kopš 7. decembra cenšos saņemt savu pasūtījumu. Vispirms izādās, ka preces vairs nav ne noliktavā, ne pie piegādātāja. Pēc tam Jūs aizmirsāt pievienot vajadzīgos dokumentus pasūtijumam un DPD vienkārši nevar man neko piegādāt. Un kā ķirsītis kūkai, beigās, kad piedāvāju pati uz Daugavgrīvas ielu pakaļ pasūtījumam, klientu servisā paziņo: "Piedodiet, sakarā ar to, ka prece tiek atgriezta no DPD noliktavas, mēs anulēsim Jūsu pasūtījumu!". Izrādās, ka nav neviena atbildīgā un visi vadītāju...
220.lv - Serviss šausmas
Mobilais telefons 2 mēnešus jau garantijas remontā un vēl viņi nevar pateikt,kad būs gatavs!!!!Pēdēja iepirkšanās reize pie viņiem!!!Saņemt informāciju no viņiem par telefona neesamību var tikai zvanot viņiem,nevis kā sola viņi piezvanīšot.Gribētos uzzināt,kas tas par mistisku servisu tur ir,jo zūd ticamība gan 220.lv gan viņu mistiskajam servisam!
220.lv - BOJĀJUMS
Iegādājāmies bērnam makvīna radio vadāmo mašīnu kā Ziemassvētku dāvanu. rezultātā neskatoties uz to, ka mašīnā un pultī kopā bija jāievieto 11 baterejas, tā tomēr nestrādāja. Nez kā justos justos Jūsu 4 gadus vecais bērns nesaņemot funkcionējošu auto. Mūsējos bēdās nolaida plecus un aizgāja spēlēt datora spēles. par laimi, tētis bija tik gudrs un aizgāja uz RIMI nopirkt dēlam dāvanu, kura reāli strādāja. Izsaku mega nopēlumu par to, ka netiek pārbaudīta prece pirms pārdošanas un sabojāti svētki bērnam.