www.sudzibas.lv 220.lv Krāpšana 220.lv

220.lv - Krāpšana 220.lv

Pārdot bojātas preces, lietotas, raksta 14 dienu laikā var atgriest preci, ka prece tiek atgriesta, atbild ka preci sabojāja pads pircējs, ka jāsūta uz remontu, tiko nopirkta prece jau uz remontu, bet raksta 14 dienu laikā atgriest naudu, vai nomainīt,220.lv ir baigie blēži, šmaucās, ļoti negodīgi, cik reizes ir iedota nepareiza prece, ka tiek zvanīts adbild atsūtiet bildes, kurš tā dara, vel jāvilmē un jāsūta uz e-pastu, baigā ķakarēšanās,220.lv ir jalikvidē.

Дополнено ssaarrmmaa4321 28.12.2018

Negodīgs interneta veikals, kā var preci sabojāt dažu dienu laikā. Negrib adot naudu, vai nomainīt, liek vainu uz pircēja.

Комментарии (12)

M Matiss Logvins Cirulis 25.12.2018
Neoriģinālās smaržas

Pasūtīju smaržas 220 LV internet veikalā Boss Inmotion. Smaržas vispār nav. Samaksāju par parastu ūdeni gandrīz 40 eiro. Priekš Latvijas tas jau laikam normāli, tirgojam tik visus sūdus nost.

M Mark Shafro 21.01.2019

Viņi apzināti neļauj klientiem izmantot likumā noteikto tiesību par atteikumu no pirkuma, viņi nevienam neizsniedz Atteikuma tiesības veidlapas, kuras jāizsniedz pēc likuma:

http://www.ptac.gov.lv/lv/content/atteikuma-ties-bas

Pārdevējam preces pārdošanas vai pasūtījuma nodošanas brīdī jāizsniedz patērētājam atteikuma veidlapa, kurā norādīts pārdevēja nosaukums, adrese un sniegts atteikuma tiesību apraksts.

A Andra Zilvestere 24.01.2019
Pasutiju smaržas , atnaca kas cits !

Pasutiju smaržas, un atbaca to viltojums

A Andra Zilvestere 24.01.2019
Krapšana

Velejos iegadaties smaržas Mugler alien ! Pasutiju ! Gaidiju veselu nedeļu kamer atnaks pasutijums ! Bet saņemot pasutijumu atveru kastiti un izradas ka neatbilst smaržas manam pasutijumam . Tas bija viltojums !

A Andra Zilvestere 26.01.2019

Es ar to ari esmu saskarusies ! Pasutot smarzas gaidiju veselu nedeļu bet kad saņemu , sapratu ka nav tas ko pasutija smaržas bija fake !

A Andris 21.05.2019
220.lv maina nosaukumu uz Humana 220.lv

Pasūtīju jaunu auto akumulatoru, bet saņēmu stipri nolietotu
Skatīt bildes:

K Kristīne Antmane 30.09.2019
Bojāta prece

Šodien taisot vaļa dušas palikni konstatejam kad ir ieplīsis.
Un ja pavēro iepakajumu var redzēt kad taja vieta ir bojāts iepakojums.

я в шоке,вернула товар,позвонила,ответили,что все ок.Жду деньги,сегодня 14 дней,сказали еще подождите.Нервы, с 31 января, делают.Закрыть этот 220.lv к чертям,операторы врут,либо извените новенький работник.Звоню чуть ли не каждый день и все новая информация.Управы на них нет.

о Ольга Ольга 28.04.2022

Мне тоже продали бракованный гель для наращивания ногтей,деньги не возвращают.то видео им пришли то ещё что то.магазин опустился донельзя...

P Patrik 30.08.2020
Apkaunojoša attieksme pret pircējiem ka vēlas saņemt vai samaksāt par preci

Pretīga un neadekvāta pārdevēja attieksme pret klientiem.

P Patrik 30.08.2020

Rīga,Akrapole veikals220.lv

3 380lv 24.03.2021

220.lv ir jālikvidē! pilnībā piekrītu. Es pirmo reizi mūžā saskaros ar tādu attieksmi. Un serviss, ja to vispār var tā nosaukt. Latgalīte, mūsdienās.

Arī nopirku "jaunu preci" kura nestrādā esot jauna, un jau ir atdota remontā pēc garantijas, jo tas ir vienīgais veids kā viņi nāk pretī, par cik prece ir lietota naudu atpakaļ nedod. Pilnīgi jauna prece tagad stāv garantijā jau 25 dienas :D Domāju ka speciāli turēs līdz maksimālajām dienām garantijā, lai “ieriebtu” par to ka kaut ko iebildu un maz ticas ka vispār kaut ko skatīsies, visdrīzāk pēdējā dienā piezvanīs un izskatās, ka atdos tieši to pašu preci kādu nodevu remontā, vispār neaiztiktu bet jau “salabotu”.
Par PTAC var aizmirst, šitie žuļiki ir visu sen jau pārdomājuši un par PTAC vienkārši ierēc, Latvija taču, der to atcerēties, ka Eiropa te ir tikai nosaukums :D. Interesants fakts, kamēr biju klientu centrā, apmēram 5-10 minūtes, tajā laikā preces atgriezt bija atnākuši 3 cilvēki (neticas bet tiešām)! tas jau ir rādītājs.

Ejot runāt par iespēju atgriezt, biju iedomājies ko citu, Cenuklubs, Elkor vai Depo vai jebkurš veikals cits tas viss notiktu tā kā Jūs apmēram domājiet tas notiktu, preci pārbaudītu, varbūt piedāvātu alternatīvu, kādus variantus kaut ko jau sarunātu pavisam noteikti pat varbūt arī nenāktu pretī bet vismaz izskaidrotu to jums, it īpaši pilnīgi jaunai precei, ar 220.lv ir viens variants - vācies ar savu preci no mūsu centra ārā :D:D tāda tur ir attieksme.

Pirku arī skatoties kur pārdevējs ir paši 220.lv domājot ka tā būs labāk, bet tā bija kļūda :) te nav kā amazonā, kur amazona tirgotai precei ir garantija, te ir otrādi viss. Ja kaut ko pērkat no 220 (ko vispār neiesaku), skatāties lai nav pašu 220 prece, jo tad prece būs smagi lētais gals vai pat bojāta jau jauna esot. Citi tirgoņi jau nebūs tādi čakarētāji un nāks pretī visdrīzāk. Skaidrs jau ka 220.lv ilgi nebūs, es kaut kā neredzu nākotni viņiem, agri vai vēlu jau tas beigsies, vienīgi žēl ka kādu laiku tas vilksies vēl un tiks apčakarēti vēl vairāk.

Un nav tā ka es kaut ko ne tā domāju vai nezinu kā šis modelis strādā utt., tie visi komentāri ir lieki, 220.lv ir pilnīgi garām, žēl ka ne visi to redz, daudziem jau patīk pirkt sliktas preces tas arī, bet prieks ka daudzi tomēr redz īsto seju :) Priekā! Da nu tos leišus. Paši tiksim galā.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять файлы». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы