Адрес: |
Maskavas iela 257 Rīga Latvia - LV-1063 ("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts) |
---|---|
Телефон: | +371 6724 4220 |
Время работы: |
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 10:00 - 17:00 закрыто |
Категория: | Магазины / Торговля • Интернет магазины |
Социальные сети: |
220.lv - Жалобы и отзывы
www.220.lv - Preces nepiegādāšana
16. decembrī pasūtīju preci 166eur vērtībā no interneta veikala 220.lv. Pienācās bezmaksas piegāde ar kurjeru ko izmantoju. plānota piegāde bija 19. decembrī. Nebija ne ziņu e-pastā, ne telefonā. 20. decembrī zvanīju jautāju, kas notiek. Atbildēja, ka prece būšot 5dien, pārjautaju vai tiešām, jo tā ir dāvana bērnam ziemassvētkos.Teica, lai es gaidot 5dien. Zvanīju arī 21.decembrī, lai pārliecinātos. Man atbildēja, ka esot neprecīza adrese, lai gan no tā profila nav sūtīts pirmo reizi. otrā galā...
220.lv - Slikts serviss, klientu necieņa, laika tērēšana
Trešdien(20/12/2017) tika pasūtīts monitors, kura pasūtījums tika garantēts atnākt nākamajā dienā(21/12/2017). Tomēr trešdienas vakarā saņēmu zvanu, ka mans pasūtījums tiks pārcelts uz piektdienu, es tam piekrītu. Ceturtdienas vakarā atnāk īsziņa, izrādījās mans pasūtījums pavisam atcelts. Pasūtot bija dota garantija-prece atnāks līdz ZS, vai dāvana 20 eiro. Man atsūtīja 3 eiro un uzbļāva telefonā.
220.lv - Slikts serviss
Tā kā nedzīvoju Latvijā, izdomāju pasūtīt nelielas dāvaniņas vecākiem uz Ziemassvētkiem, lai mamma saņem tās Cirkle K no 220.lv. Pasūtīju smaržiņas, skuvekli un skūšanās putas. Pasūtījums tika apmaksāts ar bankas karti internetā, pirmais atnāca uz epastu pasūtījuma apstiprinājums, tad maksājuma apstiprinājums, tad arī datums kad pasūtījums tiks piegādāts. Pēc dažām dienām saņemu epastu ka pasūtījums ar skuvekli kavēsies. Labi, nodomāju, varbūt kur noklīdis, tad atnāk no jauna apstiprinājums ar...
220.lv - Slikts serviss
Drausmīgs serviss. Nav nekādas intereses par klientu. Pasūtīju preci, prasīju lai piegādā pēc 13:00. Kurjers zvanīja 12:50, prasīju pagaidīt 10 min- nekā, daudz darba, bet nu tas ir kurjers. Uzzvanīju uz 220 tur pateica ka nekādīgi nevarot palīdzēt , pašai jārunā ar kurjeru. Uzskatu ka tā ir pilnīgi nepieņemama attieksme pret klientu. Ne jau man ka pircējam jārisina piegādes problēmas. Uzrakstīju atsauksmi, kas pat netika publicēta veikala mājas lapa. Uzskatu ka ir kaut kad jādara , lai servi...
220.lv - Slikts serviss, nepilna komplektācija, slikta komunikācija
Tika iegādāts datorkrēsls. 12.12 pienāca pasūtījums. Liekot kopā krēslu, tika konstatēts, ka komplektā nav ritenīšu. 13.12 pārdevējam tika iesniegta sūdzība. Nedēļu tika gaidīta atbilde un tā arī netika sagaidīta. 19.12 zvanot atkārtoti, lūdz iesniegt bildi. Bilde tika iesniegta. Pāris dienas vēlāk tika saņemts zvans, ka uzņēmums esot noslogots un pēc ritenīšiem jāierodas pašiem uz daugavgrīvas ielu. Kas tā par attieksmi, ka sākotnēji tiek piegādāta brāķēta prece, bet vēl jāskrien pāri visai pilsētai, jo uzņēmums redz ir noslogots. Kauns!
Решено220.lv - Bojāta prece, slikts serviss
Interneta veikalā 220.lv, uz savu dzimšanas dienu, pasūtiju kafijas aparātu Belmoca Belimo bravissima. Klāt pasūtiju arī belmoca kafijas kapsulas. Liels bija mans prieks, kad tas viss atnāca! Bet kad paprovēju visu saslēgt kopā un pagatavot kafiju - čiks vien sanāca: 1) līdziegādātās kafijas kapsulas "belmoca" nemaz neder "belmoca" kafijas aparātam (par ko mani neviens nemaz nebrīdināja) 2) kad ievietoju savu kapsulu (ko atsevišķi biju nopricis) , pa visām malām sāka nākt arā ūdens. Zem...
220.lv - Meli/serviss
Pasutiju/apmaksaju preci interneta, un tad sakas. Sakuma it ka aizsutija uz omnivu cita pilseta, pec 2 nedelam it ka parsutija uz pareizo adresi. Katrs operators sniedz savadaku info. Rezultata ne preci, ne kadu skaidrojumu nesanemu, bet tika vienkarsi atgriezta nauda. Pasakums aizņema gandrīz mēnesi. AMATIERI !
220.lv - Slikts serviss!
Pasūtīju rokas pulksteni interneta veikalā 220.lv, ko dāvināt mazdēlam, 05.12.2017. Šodien 08.12.2017. saņēmu paziņojumu, ka atbilstošais pulkstenis viņiem nav pieejams, kā rezultātā kļūst apšaubāma iespēja, ka līdz jubilejai varēs to piegādāt arī no citiem interneta veikaliem. Sabojāta svinības!
220.lv - Ārprātīgs klientu serviss + neprofesionāla piegāde
Ieggādājos interneta veikalā gultu + matraci, sarunājām piegādi (rakstiski) uz 29.11. Vakar man zvanīja bērns (28.11) un teica, ka esot atbraucis kurjers no dpd, nometis gultu un matraci ārā uz ielas sniegā un aizbraucis. Labi, ok, atnāca vecvecāki un ienesa iekšā mājā to gultu. Samaksāju meistaram 100euro par salikšanu. Šodien atnāk meistars, sāk likt kopā un izrādās, ka trūkst detaļu. Zvanu uz 220.lv un jautāju: 1. Kādēļ atveda dienu agrāk nesaskaņojot 2. Kādēļ atdeva bērnam 3. Kādēļ nav...
DPD Latvija , Interneta veikals 220.lv - Slikts serviss un nepieļaujama attieksme
Pieredze šausmīga - nevienam neiesaku pīties ar šo publisko ateju. Pasūtījām preci, it kā viss labi, prece būšot decembra vidū utt... Šodien pienāk zvans no kurjera, ka prece atnākusi ātrāk un seko jautājums - ap cikiem es būšot mājās - atbildu, ka ap trijiem es varētu būt tur viņus sagaidīt un pēc tam doties tālāk - piegādātājs atbild labi, tad ap plkst trijiem dienā būšot. Pieņemot, ka apzīmējums ap nozīmē 5-10 min pirms trijiem vai 5-10 min pēc trijiem, aši devos uz piegādes adresi tā, lai...
220.lv - Nepareizs pasūtījums
Pasūtīju priekš bērna cars firmas auto modelīti, attēlā bija sarkans, saņemto pasūti jumu sarkanā vietā bija cits- dzeltens, man protams, tas neko neizsaka, bet puika bija bēdīgs jo gaidīja sarkano mašīnīti, uzrakstot internet veikalam, man pat neatbildēja, iepriekš biju apmierināta ar 220.lv darbu, bet šobrīd domas mainījušās.
www.220.lv - krāpšana
Dezodorants-"Hugo Boss", sūtījumā (pakā) ievietots ne tikai bez iesaiņojuma, bet vispār bez jebkādiem marķējumiem (plēvīte vai kāds cits aizsargmateriāls, kas liecinātu par to, ka prece ir jauna un nav lietota). Konsultante paskaidroja, ka šīs firmas produktiem iesaiņojums nav paredzēts. Mainīt vai atdot atpakaļ nav iespējams, jo nevaru pierādīt, ka preci neesmu lietojusi!. Jāatzīmē, ka prece netika pirkta kā "testeris" vai maza iepakojuma prece. Esiet uzmanīgi ar i-veikalu www.220.lv. Katrā...
220.lv - Slikts serviss
Ja snachalo zvonil v 220.lv i prosil administraciju so mnoj svjazatjsja i uladitj vopros, no oni proignorirovali. Poetomu napishu zdesj. Sdelal zakaz na summu 69.19, oplatil, oplatil dostavku na cirkle, zhdal boljwe nedeli, priwlo sms, poehal na cirkle zabiratj. Nomer zakaza bil odin 5136197, no kogda ja priehal domoj, to obnaruzhil tolko odin tovar, a dolzhno bilo bitj ih 2 pod etim nomerom zakaza. V itoge 3 raza sjezdil na Cirkle, ni so zla porugalsja s rabotnicej, v itogge vijasnilsoj, chto...
220.lv - Krāpšana
220.lv nolādēti krāpnieki, naudas izkāsēji! Kārtējo reizi, sliktas kvalitātes serviss. Neiepērcieties šajā internetveikalā, apkrāps jūs kā mazus bērnus, saka, ka atrisinās, bet neko nedara, tik tukši prot muldēt! Vajadzēju viņus iesūdzēt pret naudas izkāšanu. Naudu izkrāpj, bet preci neatsūta. Laikam to naudu bāž, tādiem vieta tik cietumā. Meļi un krāpnieki!
220.lv - Krāpnieki neatgriež naudu
Iegādājos preci 220.lv. 19.10.2017 Pēc 3 dienām kopš prece bija piegādāta tā vairs neslēdzās iekšā. Precei nebija nekādu redzamu bojājumu. Nolēmu ja jau prece 3 dienās sabojājās nosūtīsu to atpakaļ, lai atgriež naudu. 220.lv teica , lai sūtot. 26.11.2017. preci nosūtīju atpakaļ. Pēc vienas dienas saņemu zvanu no 220.lv, kur informē, ka prece ir lietota un naudas atgriešana nedarbojas! Prece strādāja 3 dienas! Dāmiņa saka, lai braucot pakaļ savai precei ( plīts virsmai). Kad ieminējos par to vai...
220.lv - Serviss zem katras kritikas
Pasūtīju putekļu sūcēju 220.lv internetveikalā. Līdz ko to piegādāja tā sāku lietot, un jau pirmajā reizē tam automātiski vads neievilkās ar pogu. Zvanu operatoriem, šie man saka lai nosūtu epastā aprakstu un video kā tas izskatās un atbild uz manu epastu, ka 2 darba dienu laikā atbildēs. Tā nu ir pagājusi nedēļa neviens neatbild.. zvanu vakar, šodien, viņi mani aizsūta uz servisa centru lai pati risinu šo problēmu. Attieksme vnk drausmīga. Nekad tur nepasūtiet preces!
220.lv - Preču piegāde ar kavēšanos
Iegādājoties preci veikalā piegādes datums uzradās,ka piegādā nākamajā dienā, bet īstenībā piegāde ir tad, kad viņi paši to izdomā. Kad sazvanīju operatoru, no sākuma atrunāja, ka pie vainas esot tas, ka 2 preces pasūtītas,bet pēc tam sarunas laikā atrunājas ar to,ka nauda ienākusi otrā dienā, kaut gan tā tika ieskaitīta tajā pašā dienā
220.lv - Некомпетентные консультанты, обман, вымогательство
Долгое время была постоянным клиентом магазина 220.lv. Никогда не было никаких проблем, но то, что происходит сейчас, не поддается никаким объяснениям. 23 августа сделала заказ на сайте. Тут же оплатила картой атоматически, то есть, магазин перенаправил меня в банк, и я оплатила требуемую сумму. Это важный момент, оплата была автоматически! На электронный адрес пришло Подтверждение получения заказа 4908758. Вид письма прилагается. В тот момент на сайте действовала бесплатная доставка на заказ...
220.lv - Neatbild uz jautājumiem
Pieprasījumā https://www.sudzibas.lv/220lv/220lv-braketai-precei-neatgriez-naudu-c400868 veikala pārstāvji sola noskaidrot kāpēc ir radusies problēma un sola atrisināt. Pagājušas 12. dienas. un vienīgais ko saņemu atbildē e-pastā - viss jau rakstīts aktā. Es gan tajā neatrodu atbildi uz jautājumu - kur ir mana kā klienta vaina, ka veļasmašīnas iekšpusē ir plīsusi caurule 1. lietošanas reizē (ražošanas brāķis kurjera problēma). Pielikumā problēmas bilde un akts... Vai šim rakstam arī būs komentārs, ka noskaidros, kur radās problēma un sazināsies?
220.lv - Krāpšana
Iegādājoties veļasmašīnu veikals 220.lv apgalvoja ka 2gadi garantija kad jautāju, bet pēc kurjera piegādātās preces atsūta ŗēķinu kur norādīts 6. Mēneši garantija. Normāli? Būtu teikuši ka 6. Mēneši tad būtu pircis citur kur deva 2. Gadus. Neiesaku šos krāpniekus uzbāzīgos ar reklāmām un tjip "bezmaksas" piegādi. Neuzķerieties, viss ir ierēķināts;)