220.lv - Slikts serviss
Pirmā reize pienāk visiem.
Veicot pasūtījumu, rakstīts piegāde rīt ar jebkuru saņemšanas veidu.. Tad nu pasūtīt izvēlējot statoil, kur izrādās saņemšana nav nākošajā dienā. Neiedziļinājos par cik rakstīt saņem rīt ar jebkuru saņemšanas veidu, kas jau ir pirmkārt maldināšana. Tāpēc nolēmu atteikties no pasūtījuma, jo bija nepieciešama prece rīt, nevis parīt...
Otrkārt, kad noskaidroju to, laipni atteicos no sūtījuma, pirms sūtījums vēl bija izpildīts un izsūtīts. Sūtījums atradās vēl statusā tiek izpildīts. Pa telefonu pateica ka anulēs, un 14 dienu laikā tikai viss tiks atgriezts, uz jautājumu kādā sakarā ja sūtījums vēl nav izsūtīs. Viņi apgalvoja ka tik un tā izsūtīts un pēc tam liks statoilam atgriezt šo preci. Loģiski nākamā dienām sms ir klāt... Netaisos to preci izņemt, un pateica ka naudu atdos tikai 14 dienu laika, lai gan ļoti laicīgi atteicos no sava pasūtījuma.
Kur loģika, ka klients zvana un laicīgi atsakās no pasūtījuma, bet viņi tik un tā izsūta! Stulbums... Nebrīnos kas sūdzības aug kā sēnes, bet cilvēki tur tomēr iepērkas.. Laikam jāpeināk pirmajai reizei katram klientam, lai viņi to klientu pazaudētu uz visiem laikiem.
Arī operatori ir diezgan gan stulbi. Viens operators, redz kaut ko sistēmā, otrs neredz nekoo!
Добавить комментарий