Адрес: |
Maskavas iela 257 Rīga Latvia - LV-1063 ("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts) |
---|---|
Телефон: | +371 6724 4220 |
Время работы: |
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 10:00 - 17:00 закрыто |
Категория: | Магазины / Торговля • Интернет магазины |
Социальные сети: |
220.lv - Жалобы и отзывы
220.lv - Reklāma
Varbūt šeit 220.lv ieraudzīs manu lūgumu jo e-pastā es atbildi nesaņemu. Nesen nomainīju numuru un uzreiz pēc 4 dienam man atnāk reklāma no 220.lv. Es biju parsteigta, jo numura maiņas iemesls-uzbazīgas reklāmas no visiem citiem (zvani). Meģināju nobloķēt, ienēst melnajā saraksta, bet nekas nav izdevies. Domāju, nu labi...lai reklāmas atnāk, galvenais ka nezvana. Viss būtu OK, ja man nenāktu ziņas par to ka kāds ir kko pasūtījis. Pēdeja ziņa jau par to ka it kā sūtījums gaida mani Ogrē un arī...
220.lv - Nepiegādā preci
Man joprojām netiek piegādātas visas preces no viena pasūtījuma. Pasūtījumam bija jābūt pagājušonedēļ, bet tika piegādāta tikai daļa no visa pasūtījuma. Tā ir cilvēku čakarēšana. Uz e pastiem vienu reizi atbildēja un tagad neliekas ne zinis. Klientu apkalpošana zem nulles. Pagājušonedēļ biju atstājusi šeit sūdzību, viņi palūdz pasūtījuma numuru un viss. Nekādu ziņu.
220.lv - Slikts serviss, nepiegādā preci
Interneta veikals 220.lv pārpludina internetu ar vilinošām reklāmām par labu, ātru, kvalitatīvu servisu un preču piegādi, tādejādi maldinot patērētājus. Pasūtot mēbeles, 220.lv apstiprina, ka pasūtījums apstiprināts, maksājums pieņemts, norāda preces saņemšanas datumu. Norādītajā laikā - klusums, arī preces nav. Meitene operatore tik vien spēj, kā paskaidro, ka konkrētās mēbeles vairs nav, piedāvā gaidīt vairākas nedēļas. Lūdzot rast risinājumu, samaina pasūtījumā preci un apstiprina jauno...
220.lv - Nepiegādāta prece
Piegādāja preci ar omnivas pakomātu Liepājā.Izņemot pasūtījumu pamanīju,ka viena no pakām vairākkārt pārlīmēta, bet otrai vis kārtībā. atverot pakas konstatēju,ka trūkst vienas preces. tūlīt arī zvanīju uz 220.lv, kur man paskaidroja, ka nosūtīšot ziņu uz noliktavu. un vēlāk pārzvanīšot. tā arī nesagaidīju,kad atzvanīs. zvanīju pati vēlreiz, tur atkal ļoti laipni paskaidroja, ka man piegādāšot preci, bet pārzvanīšot,kurā dienā. neviens,protams, nepārzvanīja. zvanīju vēlreiz, tad man ļoti...
220.lv - Nepiegādā preci
Pasūtīju Interneta veikalā 220.lv divus Biroja Krēslus,piegādāja tieši noteiktā datumā 24.11.2016.Piegādāja man uz darbu ar kurjera starpniecibu,parakstīju pavadzīmi ,bet pati nepiefiksēju kad pavadzīmē rakstits Daudzums 1 ,kad kurjers man dod vienu kasti prasu vai tikai viena kaste?Vinš man atbild Jā-Pie sevis nodomaju labi,gan jau tajā lielajā kastē ir ielikti divi Biroja krēsli,samaksāju Skaidrā naudā par ABIEM KRĒSLIEM VISA PILNA SUMMA!Bet nemiers iekšā,atgriežu kasti pēc tam darbā skato...
Решено220.lv - Prece netiek piegādāta
Lieta tāda,ka 220.lv nepiegādā pasūtījumu pilnībā. Vakar 24.11.16 bija pēdējais piegādes datums. Man atveda tikai vienu no 4 pasūtītajam precēm. Un pasūtījuma statusu atzīmējuši kā izpildītu, pat pirms tam nenorādot,ka prece vispār nodota kurjeram. Šodien arī nekādu ziņu,kad prece tiks piegādāta. Agrāk jau ta ir bijis,ka piegādā nākamajā dienā,bet te nekā. Pasūtījums ir apmaksāts, no viņu puses izpildīts,bet es preci neesmu saņēmusi. Tāpat viņi krāpjas ar to "garantējam,ka sagatavosim šodien...
220.lv - Krāpšana,slikts serviss.
Pasūtīju bērnam plastilīnu un kinētiskas smiltis, atsūtīja sms ka pasūtījums atdots kurjeram un var izņemt Rēzekne Statoil stacija. Taka bērns nevarēja jau sagaidit pasūtījumu speciāli braucam uz Rēzekni 74 km turp un atpakaļ,bet izrādas ka atsūtīts tikai plastilīns. Pazvanot uz 220.lv pat nevar atbildiet kur pazuda kinētiskas smiltis. starpcitu tādi joki jau nau pirma reize,pasūtīju ūdens sildītāju pateica jāgaida 30 dienas pēc 30 dienam pazvana un pasaka ka sildītājs sabojāts un atsaka pasūtījumu, KA TA? KĀPĒC VIŅI VAR ŅIRGĀTIES PAR PIRCĒJIEM ?
220.lv - Krāpšana
Sliktākais serviss ko dzīvē esmu pieredzējusi - mana pasūtījuma ietvaros pasūtījums №: 3781790 man akmens masas izlietnes vietā ir piegādāts lēts spīdīgs bleķa radījums - esmu vairāk nekā šokā... Pasūtījuma izpilde ir kavēta jau divas dienas noteikti meklēšu publicitāti šim gadījumam visur kur spēšu sazvanot jūsu man sāka stāstīt ka situāciju vispār risinās nākamnedēļ - es atvainojos es jau gaidu pusi no šis nedēļas un tagat saņemu sūtījumu - kas ir vienkārši aizvainojošs!? Mana rīcība bū...
220.lv - 220.lv neatsuta nopirkatas preces
Internet veikala pasutiju un apmaksaju 4 preces.Visas preces bija noliktava uz vietas.Sanemu e-pastu ka preces tiks piegadatas 31 oktobri.Solita datuma man atsutija vienu preci no nopirktam 4.1 novembri otru preci.2 nomembri neatsutija neko,bet kad es viniem uzrakstiju un paprasiju kur parejas preces sanemu e-pastu:Paldies oar pirkumiem: un viss.Neviena varda par neatsutitam parejam precem.Zvaniju,atbildeja ka atbildigs specialists izskatis sho lietu un parzvanis.No neka es nesagaidiju.Laikam...
220.lv matracis neapol - Izstrādājuma svars 2,2x mazāks, krāsa citāda.
Izstrādājuma svars 2,2x mazāks: kā solīts 220.lv preces aprakstā, biezums par 1cm mazāks, krāsa citāda: nevis tumši zila, bet gaiši zila. Mīksta porolona pļeka, kurai nav neviena piešūta uzraksta par izstrādājuma materiālu u. C. Info. Žuļiki!
220.lv - Serviss zemiskums
Briesmīgāka internetveikalu neatradīsiet! Nekādu apkalpošanu prasmju! Pasūtīju baltu sekciju, atveda pēc 2 dienām, bet tā bija koka krāsa un faktūra cita, tur pat aklais nevarētu kļūdīties. Pēc tam zvanu uz 220.lv skaka, lai atsūtu bildes, nepasaka kādas tieši, nofotografēju to krāsu, aizsūtīju, tad raksta man, ka kodus vajag atsūtīt. Uzreiz jau nevarēja pateikt vai ne? Piedāvāja atstāt to nepareizo preci un atlaidi 20 Euro nākamai precei, jo laikam jau ņemties ar papīriem un liekas problēma...
220.lv - Bojājums
Sveiki, vēlos padalīties ar saviem notikumiem. Puisis labu gribēdams, pamanīja, ka Latvijas internetveikalā pārdodas tas, ko sen jau biju noskatījusies ārzemju aliexpress.com. Tuvojās mūsu gadadiena un viņš izlēma mani iepriecināt, un pasūtīja Latvijā, jo piegāde ātrāka un mazaks risks, ka atnāks bojats. Šodien saņēmu savu dāvanu un atveru. Gēli izlijuši, viss salipis, izņemt no plastmasas apkārtnes nevar, jo viss ir salipis. Protams, ka arī objekti blakus gēliem arī visi bija lipīgi un no...
220.lv - slikts serviss
Pasutiju preciIzvelejos speciali tadu preci kas atrodas noliktava,lai piegade butu pec iespejas atraka.Ta ka 220 bija akcija ar atru bezmaksas piegadi uz majam un atru pasutijuma noformesana taja pasa diena. Papildus konsultejos ar konsultantu vinju chataa par piegades ilgumu,kur teica,ka divu dienu laika jo izveleta prece ir noliktava.Pasutijumu veicu 18.datuma.Pasutijums nodots izpildei tikai nakamaja diena,lai gan viņu akcija bija ka taja pasa diena.Meilaa atraksta ka bus piegade līdz...
РешеноSIA Pigu Latvija/220.lv - bojājums
Tika piegādāta bojāta prece, televizors estar led32d1t1, no interneta veikala 220. Izņemot no iepakojuma nevarēja pateikt, ka ieslēdzot ekrāns būs bojāts. Kā var novērtēt preci neapskatot, fotogrāfiju izvērtēšanai arī netiek pievērsta pietiekoša uzmanība. Veikala attieksme vienkārši neizturama. Skandina tikai vienu pantiņu-pircējs pats vainīgs-savu taisnību vari pierādīt tiesā. Piedāvāju preci aizvest pati uz veikalu izvērtēšanai. Atbilde bija-mums tāpat skaidrs nepaskatoties, jo televizoru...
220.lv - Serviss nekāds
Neiesaku nevienam, veikals strādā uz kvantitāti, nevis uz kvalitāti, viņiem neuztrauc klientu vēlmes un vajadzības. Pārāk daudz darbinieku un starpnieku, kas nevar vienoties savā starpā, lai prece tiktu piegādāta laicīgi. Pašam jāseko līdzi pasūtījumam, kas ne vienmēr ir iespējams, jo viņi kavē termiņus, neatvainojas, neceļ klausuli. Bet ja ceļ, tad nosūta tālāk pašam risināt piegādes problēmas. Galīgi neatbildīgs e-veikals.
220.lv - Slikts serviss
Drausmīga klientu apkalpošana. Zvanot uz apkalpošanas numuru uzdevu jautājumu par konkrētas preces izmēriem, teica, ka atbildi atsūtīs uz e-pastu. Pēc divām darba dienām atgādinu viņiem par savu jautājumu Live Chat, kur man atkal saka, ka atsūtīs atbildi uz e-pastu, jo redz menedžeris vēl nav atbildējis. Protams, tā arī atbildi nesagaidīju, kaut gan preces ražotāja mājaslapā visi izmēri ir uzrakstīti. Ņemot no preces ražotāja mājaslapas bildes un uzliekot tām savu ūdenszīmi "220.lv" varēja...
220.lv - slikts serviss
Pievienojos visam iepriekšējiem, jo nesaprotu, kā viņiem atļauts strādāt, un reklamēties. Jo, labu gribēdami, nopirkām multivārāmo katlu, labas firmas, par augstu cenu, jo biju pārliecināta, ka REDMOND RMC-M250, ka nevar būt brāķis, kā izrādās šeit var, tā vietā, lai atgriestu naudu, viņi man atbildēji Atcerieties! Atteikuma tiesību izmantošanas termiņā Jums ir tiesības preci lietot tiktāl ciktāl tas nepieciešams preces pārbaudei (tikpat lielā mērā, cik to varētu izdarīt pirms preces iegāde...
220.lv - Плохой сервис
Врут на каждом слове, заказанное не соответствует качеству которое они якобы гарантируют. Доставка желает лучшего. 1а намного честней. Покупала душевую кабину около 400лат. Когда пришел мастер по установке, был в шоке. Такую шарашкину контору надо прикрывать. Качество общения и выполнения услуг - 0000000самая плохая компания. Люди будьте внимательней. Бесплатный сыр только в мышеловке.
220.lv - Slikts serviss
Самый поганый сервис!!! 12 сентября купила в подарок на день рождения телефон just 5 freedomx1. Телефон получала в магазине на даугавгривас 114. Телефон вынесли в открытой упаковке, дома выяснилось, что телефон бракованный, заряжался 7!!! Часов и за 2 часа разрядился, батарея грелась, сдала в том же месте и попросила вернуть деньги, право 14 дневного отказа. Тетенька сказала, что телефон нужно проверить и проверять они его будут 15 рабочих дней, т. Е. Три недели!!! Через три недели звоню узнать...
220.lv - Nederīgas elektropreces
Pasūtīju tosteri 3in1, jau pirmajā lietošanas reizē sāka dūmot (kad uzkarsa), un jau pēc pirmajām tostermaizēm neslēdzas iekšā. Pa vairākiem gadiem pirmo reizi negatīva pieredze. (Bet par dāvanām pasūtot telefonu, arī nekad nav bijušas klāt) Vairs nesūtīsim un paziņām neieteiksim. Paldies!