220.lv

PIGU Latvia SIA
Адрес: Maskavas iela 257
Rīga
Latvia - LV-1063
("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts)
Телефон: +371 6724 4220
Время работы: 9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
10:00 - 17:00
закрыто
Категория: Магазины / Торговля  •  Интернет магазины
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

23%
Жалобы
1036
Разрешенные
76
C ответами
1143
Посмотреть статистику

220.lv - Жалобы и отзывы

220.lv - Laicīgi nepiegādā preci

Laicīgi nepiegādā preci 21.12.2015 saņēmu īsziņu no 220.lv, ka pasūtot preces šodien, saņemšu tās līdz Ziemassvētkiem.Šodien 11.01.2016. preces vēl nav saņemtas. Zvanot 04.01.2016 operators atbild, ka preces jau nodotas kurjeram. Atkal gaidu, bet kurjera nav. Šodien operators atbild, ka preces tiek komplektētas. Kas šajā uzņēmumā notiek?

220.lv - Обман Плохой сервис

Обман Плохой сервис Не советую этот магазин! Заказали товар, не соответствующий описанию на сайте, привезли обратно через 2 часа, деньги не отдали и заставили купить что-то другое, потому что не было аналога товару что нужен был.. отношение хамское, разговаривают с высока и провоцируют на агрессивное общение, проблемы (ими же созданные - решать не умеют и не хотят) цены на многие товары выше чем у других, а на некоторые гораздо выше... покупали у них раз 10, из 10 раз 4 неудачных.. последний настолько ужасный что...

www.220.lv - Nepienāk īstā prece ko pasūtīju

Nepienāk īstā prece ko pasūtīju Labdien! Vēlējos padalīties ar savu iespaidu par 22o.lv. Decembrī nopirku interneta veikalā video spēli Xbox 360 Kinect 500gb. itkā vis būtu labi piegādāja laikā, bet pie saņemšanas biju šokēts par saņemto sūtījumu, atnāca Xbox 360 Kinect BET 4GB. kas bija krietni lētāks par nopirkt. Mēģināju ar viņiem sazināties nosūtīju bildes kāds ir sūtījums... Tā viņi risināja šo problēmu kamēr pagāja 14 dienas un sūtījumu vairs nevarot samainīt... Tā kā diezgan skumji, ka pārdevējam vienalga uz pircēju ... neiesaku šo kompāniju. Laikam tikai ar mietu kādam uzšujot var kaut kas mainīties! NELIEŠI.

220.lv - Мобильный телефон

Мобильный телефон Заказала ребенку в подарок мобильный телефон за 89 евро,когда получили оказалось, что телефон не принимает сим-карту,т.к. в нем сломаны контакты. Когда приехали менять телефон, нам в наглой форме сказали, что мы сами его сломали и отказались принимать и тоже самое сказала экспертиза с их стороны. На данный момент обратилась в Pateretaju tiesibu aizsardzibas centrs, посмотрим где правда. Для 220.lv мой e-mail [slēpt]@inbox.lv

220.lv - Bojāta prece

Bojāta prece Nesūtiet no 220.lv neko!!!Pasūtiju telefonu,kad atnāca kastīte bija vaļā un krāsa neatbilda ko sūtiju.Tad vēlāk piesaistija bezprocentu kredīts un nopirkām Televizoru,Jā atnāca laicīgi nekas nebija atplēsts bet problēma parādijās kad pieslēdzās Tv, bilde raustijās,nomainijām kabeļa uzgalu un tā pat nekā.Saprotu šis veikals nodarbojas ar bojātu preču tirgošanu,tikai nekur tas nav rakstīts,un cenas ir palielas priekš precēm ar defektiem.Neiesaku sūtīt šeit preci 220.lv.

www.220.lv - Skapis pus otra mēneša garumā

Skapis pus otra mēneša garumā Sveiki!!! Pēc kārtējās sarunas ar operatoru 220.lv nolēmu uzrakstīt.Pasūtījām skapi. Solija kad būs uz 22 decembri. Mājas lapa mans 220.lv ir ierakstīts kad ir pasūtijums izpildīts. Sarunas ar operatoriem ir aukstā tonī jo tas esot lai labāk dzirdētu. Un sola no dienas uz dienu kad atzvanīs kad tiks izpildīts pasūtijums. Kad zvanu neviens par pasūtījumu nezin tik kad uzzināšot no kurjeriem tadd pazvanīs. U a netiks šonedēļ izpildīts šis gadījums tiks ziņots bez tabu jau lai parāda un tad lai atskaitās kāda ir viņu motivācija saviem klientiem.

www.220.lv - Apkrāpj cilvēkus

Apkrāpj cilvēkus Pasūtīju preces līzingā uz lielu summu, atsūtīja ka preces tiek komplektētas, un tiks piegādātas 22. Decembrī. Tā bija vienīgā vieta kur pasūtīju Ziemassvētku dāvanas bērniem, ģimenei un radiem. Beigās paliku bez dāvanām, jo čakarēja prātu līdz pēdējam, rakstīju vēstules, zvanījos solījās ka būs bet vēlāk uz 24 decembri līdz 18. 00 vakarā, bet beigās reāli piečakarēja jo pat nepazvanīja ka nekas tā arī nebūs. Sabojāja svētkus un garīgo. Galvenais ka preces tika pasūtītas jau novembra beigās. Tā...

www.220.lv - Tovar i obsluzivanie

Tovar i obsluzivanie Zakazala sedushku na unitaz, kogda razvernula ona okazalas s bolshoj i melkimi dirkami na dermontine, srazu pozvonila v magazin, po ih trebovaniju vse sfotografirovala i vislala, veleli zdat kogda oni so mnoj svjazutsja, proshol mesjac, a ja vse zdu...

www.220.lv - Nepiegadata prece

Nepiegadata prece Labdien visiem!Velētos padalīties ar lielisku klientu servisu - pasūtījums šobrid, 18.30 nav piegādāts (bija līdz 18.00 jāpiegādā) uz zinu par to nav saņemts - zvanot, atbilde - nav info, es lūdzu anulēt! Un tas ir rekomendētākais klientu serviss?Veiksmes visiem!

www.220.lv - Kumode

Kumode Labdien, rakstu šajā mājas lapa, jo laikam nespēju ar viņiem cinītis, pasūtījuma nr. 2687714, pirmajā reize tika atsūtīta viena paka, jo gaidīju kumodi, izbrīnījos ka tik viena paka, labi parakstījos papiros tad saku skatīties maujas četras finiera dēļi, zvanīju konsultantiem, teica nokārtos visu labi, es ari gaidīju, sagaidiju datorgaldu, paldies ka vienam bij ieliktas visas detaļas, bet kumodes ka nav ta ari nav, aizsūtiju pat bildes, ko jau viņi prasīja, bet ta ar atbildes vairs nesaņēmu...

www.220.lv - Trūkst preces

Trūkst preces Pasūtijām vairākas preces internetā ar sanemšanu Daugavgrīvas ielā. Saņemot maisu ar pirkumu diemžēl nepārbaudijām tā saturu uz vietas, jo aizmuguras drūzmējas rinda un puisis jau bij pasaucis nakošo numuriņu. Tikai mājās apskatot pirkumu tika konstatēts, ka vienas preces trūkst. Pazvanijām, solījās noskaidrot, bet izskatās jau ka bezcerīgs variants. Nu paši vien vainīgi, bet šajā veikalā vairāk neiepirkšos.

www.220.lv - Garantijas maiņa

Garantijas maiņa Saņēmu servisa centra ekspertīzes slēdzienu, ka manam ledusskapim kompresors nojūdzies. 220.lv savāca ledusskapi un tagad jau gaidu 13 dienas, kad atvedīs jaunu.... Nu ļoti slikts serviss 220.lv . Cilvēki, nepērkiet 220.lv, jo pēc augstāk rakstītā jums varētu būt tādas pašas problēmas...

www.220.lv - Skuveklis BRAUN

Skuveklis BRAUN Pasūtīju BRAUN skuvekli dāvanai uz Ziemassvētkiem, 70 euro, gaidīju nedēļu, pazvanīju pateica ka nau tāda, būs varbūt pēc mēneša, ĀRPRĀTS neiesaku Jums to Stulbo veikalu.

www.220.lv - Ne prece, ne nauda

Ne prece, ne nauda Silti iesaku nevienam un nekad neko neiegādāties 220.lv! pasūtīju dāvanas uz Ziemassvētkiem vecākiem un bērniem (apm 80 euro vērtībā), rezultātā man nav nedz dāvanas, nedz nauda par ko nopirkt citas. Zvanot - attieksme vnk nievājoša - nevienu reizi neviens man neatvainojās - tikai saka ka noskaidros un atzvanīs - tā jau trešo dienu ... Bet rīt jau Ziemassvētki!!! Pasūtījumu veicu pēc reklāmas 10.12. , kurā solīts bija visu piegādāt līdz svētkiem, taču nekā.... Pretīgi... Lai viņiem viss nāk atpakaļ!

www.220.lv - Nepiegadā apmaksātu pirkumu

Nepiegadā apmaksātu pirkumu Esmu daudz pircis preces interneta veikalos, bet šoreiz pirmo reizi atļāvos par pirkumu interneta veikalā samaksāt uzreiz, pirms piegādes, jo ļoti ērta šķita iespēja izņemt preci Omniva pasta stacijā.Cilvēki, nedariet tā. Jau nedēļu gaidu un netieku pie nopirktās un apmaksātās Ziemassvētku dāvanas saviem mīļajiem.

www.220.lv - Neatbilstoša prece

Neatbilstoša prece Silti iesaku neiegādāties preces interneta veikala 220.lv. Labi izstrādāta mājas lapa, liels apgrozījums, preču saņemšanas telpas - tas vēl nenozīmē normālu attieksmi pret klientiem. Par to liecina arī mana šo dienu Ziemassvētku dāvana. 21.12. Pasūtīju gludekli Philips GC3811/80. 21.12. pienāca īsiņa, ka pasūtījums tiek apstrādāts. 22.12. īsziņā informēja, ka varu saņemt. Braucu saņemt. Izrādās, ka mans pasūtītais modelis beidzies un man izsniedz pavisam citu, turklāt administratore (diemžēl...

www.220.lv - Обман

Обман Здравствуйте.Хочу рассказать "странное"отношение к клиентам.Неделю назад заказал бытовую мелочь на 105 евро.Через день позвонили,сказали что все есть и через пару дней придет на адрес.Через неделю вечером пришло смс,что завтра курьер привезет.На следующий день приехала курьерская служба DPD,привезли маленькую коробочку из 2 наименований из 7,на сумму 10,5 евро.Однако я должен расписаться и заплатить 105 евро.Само собой я отказался.Понимаю,что возможно не все есть на складе,в таком случае...

www.220.lv - Brāķis un jaunu nepiegādā

Brāķis un jaunu nepiegādā Esmu šokā- pasūtīju skaļruņus- saņēmu, bet brāķi! Nekavējoties sazinājos ar 220, ieteica visu nobildēt un aizsūtīt foto uz [slēpt]@220., ko ar izdarīju!Solīja dažu dienu laikā atgādāt jaunus skaļruņus, bet nu jau ir pagājusi nedēļa- ne naudas, ne skaļruņu!Šorīt,kad paziņoju par to ka vērsīšos policijā un arī bez tabu, tad reakcija bija pārsteidzoša- saņēmu 6 zvanus, bet naudas atgriešana iespējama tikai 5 darbadienu laikā!Bēdīgi, nožēlojami...reklāmas notiek, bet kvalitātes nekādas!Turklāt vēlējos savu bērnu pārsteigt ar dzimšanas dienas dāvanu.....skumīgi!

www.220.lv - Nekvalitatīva prece

Nekvalitatīva prece Es arī iepirkos uz mega atlaidēm- pasūtīju biroja krēslu Desmond, no 140 uz 71 eur.- pēc bildes jau neko nevar saprast, tāpēc aizskrēju uz tuvāko mēbeļu veikalu apskatīt dzīvajā. Pirms pasūtīšanas vēl zvanīju operatorei, kura dievojās, ka preces viņiem ir oriģinālas u.t.t. Pasūtījums atnāca ātri, kurjers ļoti atsaucīgs, BET....mani samulsināja tas, ka iepakojuma kaste nav ne firmas X, ne Y, bet gan UAB "Pigu", tātad pašu 220.LV. Krēsls pilnīgi neatbilda tam, kuru redzēju mēbeļu veikalā...

220.lv - Apkalpošanas maksa

Apkalpošanas maksa Vēlējos 220.lv pasūtīt hanteles, kuru cena ir 6.99. Pie pirkuma iegādās kopējā summa jau uzrādījās 8.99. Kaut gan cena skaidri un gaiši norādīta 6.99. Zvanīju uz 220.lv biroju, kur informēja, ka 2 eiro esot par to, ka mans pirkums nav 15.01 eiro apmierā, kas ir zem šīs summas tiem jāpiemaksā apkalpošanas maksa. Rodas jautājums par ko??? Ņemot vērā, ka veicu internetbankas pakalpojumus uz vienu un to pašu banku??? Kā arī pēc sarunas telefons tika nolikts bez atsveicināšanās.

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы