Tele2 - Slikts serviss
Ieejot veikala tele 2, jūsu darbinieks mūs gandrīz neievēroja pieejot pie kases, es ar savu tēti, kurs ir diezgan gados gaduma cilvēks velējāmies noskaidrot kāpēc mūsu atnestais telefons nestrādā, attieksme diemžēl no jūsu darbinieku puses mana uzskatījuma bija ļoti nekompetenta, paskatos uz manu tēvu, jūsu darbinieks turpmāk pret viņu attiecas, ka pret kādu, kas nesaprot lietas, kas viņam tika izskaidrotas, jūsu darbinieks bija vīrietis konkrētu vecumu es nepateikšu, ar bardu, pajauns, mūsu problēma bija, ka telefons nelādējas, darbinieks mūs mēģināja apsūdzēt par baterijas samainīšanu telefona aparāta, kas noteikti nebija patiesi, uz mēģinājumiem viņam izskaidrot situāciju viņš pacēla balsi un teica, ka viņš ar mums nestrīdēsies, kaut gan neviens nestrīdējās, ar viņa attieksmi mēs saprātam, ka mēs neesam gaidīti jūsu veikala un steiga mēs pametam to, mūsu ģimene ir tele 2 klienti ļoti ilgus gadus un par laimi pirmo reizi saskaramies ar šādu klientu servisu, viss ko es varu pateikt, ka šobrīd mēs neesam pārāk laimīgi ar mums sniegto servisu.
Ja jums ir kādi turpmāki jautājumi šajā sakara lūdzu droši kontaktējaties ar mani uz šo norādīto epastu baiba. [slēpt]@mail.com
Комментарии (13)
Nav jau nekāda darbnīca un ne konsultanta uzdevums ir nodarboties ar diagnostiku.
Man ir baltcom internets un tagad nesīšu uz veikalu un prasīšu kapēc man nestrādā dators.
Konsultants BEZMAKSAS mēģinās palīdzēt, bet es teikšu, ka tā nafig nevar būt!
Mans ieteikums - beidz di..st par lietām ,kuras nepārzini,taču varu nedaudz painformēt to,ka jebkura mobilā operatora darbiniekam apkalpošanas centros ir jāzin elementāras lietas un ir pēc iespējas kvalitatīvāk jaapkalpo klienti. Gadījuma ar akumulatoru ir vispar elementāra lieta.Detalizēti nerakstīšu šeit ,taču vēl varu pa noslēpumam uzrakstīt ,ka savulaik parūpējos ,lai šadi darbinieki nakmā dienā jau sēdētu darba biržas rindā.
Tele2 un pie pārējiem operatoriem jau pasen strādā,precīzāk nosit laiku īpaši nepārzinot savus darba pienākumus un darba specifiku , padumji darbinieki.Ir protams lieliski speci arī taču to ir gaužām maz palikuši. Jums vajadzētu oficiālu pretenziju uzrakstīt uz pašu Tele2 ofisu .Rakstot šeit īstu risinājumu nesaņemsiet. Iesniegumā nepiemirstiet uzrakstīt - apkalpošanas centra adresi,datumu un laiku. Tad jau to darbinieku ''paņems'' priekšā notiekti,kā arī atrisinās problēmu ar to ,ka nelādējas mobilais.
No sūdzības saprotams, ka galvenā problēma šeit bija tas, ka darbinieks "neievēroja" ienākušās zvaigznes. Pēdējā laikā visiem nenormāls uzmanības deficīts. Uzreiz nepieskrēja, nepaklanījās, utt. Klienti visi ir vienādi un nav jāuzskata, ka jūsu tēvs būtu kā īpaši jāsagaida un jāapkalpo īpaši. Nav nekāda nozīmē, vai tur stāv 10 gadīgs bērns, vai onkulis 90 gadīgs. Viņi visi ir Klienti, neatkarīgi no gadiem.
Konsultanta pienākums nav labot telefonus un pārzināt kāpēc neladē.
Nav jālabo dīleriem mobilie,taču par to ,ka nelādē mobilais ,kurs iegādāts kompānijā ,kura viņam maksā algu,ir gan jāparbauda,jo iespējams ir fabrikas brāķis.Vai tev divpirkstu piere nr 2 liekas,šajās dienās tiek ražots viss ideāli un darbojas uz 100% ? Ja nelādejas tad dīleris kuram smadzenes un domāšana ir pamēģinātu pieslēgt un pārliecināties notiek vai nenotiek uzlādes process.Pamainot lādētajus vai USB kabeļus.Tas nav tik grūti un laiku daudz arī nabadziņiem neatņems.Ka jau mineju tādi lohi jau nākamā dienā biržā sēdēja ar ķeksīti ,ka klientu apkalpošanas darbiem nav derīgi!
Konsultanti var pačakarēties ar sim karti, zonu vai iestatījumu problēmām, bet ne jau tagad risināt kapēc kaut kāds telefons nestrādā un pat mēģinot palīdzēt dabūn atcirtienu un sūdzību.
Tiem kuriem ir uzmanības deficīts un komunikācijas problēmas ejiet uz ARMANI un GUCCI veikaliem tur nāks klāt, runās, izdabās un sekos līdzi - pilns serviss. LV apkalpošanas līmenis klibo, bet tam stabili ir iemesli un darba devēji iemeslus zina. Salīdzināt ar citām valstīm arī nevajag - nav pareizi un korekti.
ARMANI un GUCCI veikalos tirgo viedtālruņus?
Beidz tač reiz dir...t.Uzmanības trūkums acīmredzot ir tieši tev ,ka šajā vietnē regulāri dirni un raksti pārsvarā dumjus komentārus nepārzinot daudzus lietas aspektus .Tavai divpirkstu pieres zināšanai - dīlerim jebkurā apkalpošanas centrā ir jāapkalpo klienti maksimāli kvalitatīvi.Ne tikai ņemties ar SIM vai iestatījumiem. Ja klients iegadajies iekārtu un tā nedarbojas,tad to parasti nes atpakaļ UN DĪLERIEM IR JĀSAPROT UN JĀIZVĒRTĒ PROBLĒMA,PIRMS TO PIEŅEMT GARANTIJAS REMONTĀ VAI ATRISINĀT PROBLĒMU UZ VIETAS.Ja to dīleri nezin un nespēj tikt galā tav viņiem nav vieta tādā darba sfērā.Tev no palodzes kritušais nav pat jēgas detalizētāk pastāstīt n-tos gadījumus,paer dīleriem kuri izvelējās piemēram dirnēt socvietnēs,nepievēršot uzmanību klietiem,potencialiem klientiem ,kuri ierodas salonā un rupji atbild ,ja patraucē uz atrauj ''augstības'' no socvietņu čatiņiem.Tādi lielāka daļa nezināja arī piemēram par akcijām un t.t. ,kaut gan par tām tiek regulārī informēti uz specialu e-pastu kuri ir OBLIGATI VIENMĒR JĀIZLASA UN JĀIEGAUMĒ! Tapēc labāk pasēdi kluisi dīvān...pirdi vai skaties pa logu turpmāk visu atlikuso dzīvi.
Kā uzvilcies Spuri. Skatos, ka tev nav ko darīt, kā pētīt manus dumjos komentārus. Apveicu.