Optimus Mēbeles

SIA ALB
Адрес: Lenču iela 19C
Cēsis
Cēsu nov.
Latvia - LV-4101
(Faktiskā adrese)
Телефон: +371 67885252
+371 25655530
Время работы: 8:30 - 19:30
8:30 - 19:30
8:30 - 19:30
8:30 - 19:30
8:30 - 19:30
9:00 - 17:00
9:00 - 15:00
Категория: Мебель/Интерьер
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

20%
Жалобы
236
Разрешенные
44
C ответами
39
Посмотреть статистику

Optimus Mēbeles - Жалобы и отзывы

РешеноOptimus Mēbeles - Krāpšana

Krāpšana Vēlējos pabrīdināt nākamos pircējus, kas pērk mēbeles veikalā Optimus. Pasūtīju krēslu un piefiksēju kad trūkst detaļa nācās gaidīt nedēļu kamēr detaļa atnāca un meistaram arī nav laika atnākt salikt teica kad būs laiks tad pazvanīšot ta nu pagājušas kādas 2 nedēļas un no meistara ne ziņas..Diezgan jauka attieksme kad tu pērc mēbeli tad visi jauki un laipni, bet kad nopērc un kautkas nav kā vajag vienīgo atbildi ko saņem ir mums vienalga vai mums nav laika [slēpt]@ Vairs nekad neiepirkšos šajā veikalā... Optimus Maukumebeles !

Optimus Mēbeles internetveikals - Interneta veikals apkrāpj klientus

Interneta veikals apkrāpj klientus Piegādājot nepareizu preci, redzamā vietā pielīmējot pasūtītās preces kodu, uz līdzīgas bet lētākas preces . Prece tiek piegādāta pēdējā mirklī, tas ir piektajā dienā, pēc darba laika, aizbildinoties ar milzīgu steigu. Prece vienmēr iekrauta tā , lai identifikācijai būtu pieejams tieši pasūtītās preces kods. Līdz ar to, identificēt preci var jau pie izsaiņošanas, ja nepaveicas pamanīt ražotāja uzlīmi. Pa to laiku piegādātājs jau gabalā.

Sia ALB Optimus Mēbeles - Brāķa prece

Brāķa prece Lasu un brīnos - izrādās sia alb optimus mēbeles, brutāli ir [slēpt]@jājuši ne tikai mani, bet varu "palielīties", ka šis veikals ar mani to ir izdarījis jau otro reizi! Lieki teikt, ka uzrakstot sūdzību, iesniegumu, prasījuma pieteikumu vai kā to tur sauc, abas reizes man atnāca īss un kodolīgs - ej [slēpt]@rst! Abus iesniegumus izskatīja kaut kāda pircēju nīdēja belkovska! Īsumā - pirms 3 gadiem ilgi gaidīju un "sagaidīju" par 11 cm īsāku dīvānu nekā tas bija norādīts optimus mēbeles māja...

РешеноOptimus Mēbeles - доставили не тот товар

доставили не тот товар Привезли диван не соответствующий заказанному коду. Не того цвета и рисунка хотя перед покупкой менеджер проверял наличие на складе и в накладной все четко указано и код и цвет. Вместо коричневого с оранжевым привезли черный с красным. Не знаю вина ли это Оптимуса или перевозчиков, но заказчик разбираться в этом не обязан. Если бы я хотела черный диван, я бы заказала черный диван. Так же перевозчики с которыми они сотрудничают пытались получить еще денег за заранее полностью оплаченную услугу и...

РешеноOptimus Mēbeles - Slikts serviss

Slikts serviss Kad šis murgs vienreiz beigsies? Vai tad tiešām ir tik grūti to nolādēto darba laiku samainīt? Domāju ka no plkst. 9:00 būtu normāls darba laiks, kā vairumam veikalu Tukumā. Kā tad lai es to mēbeli nopērku vai apskatu ja strādā no 10:00 , bet vakarā es fiziski nevaru paspēt. Dodiet taču iespēju cilvēkiem iepirkties Jūsu veikalā.

Optimus Mēbeles Tukuma - Slikts darba laiks

Slikts darba laiks Esmu Tukuma Optimus mēbeļu veikala patstāvīgā kliente. Veikalā strādā ļoti atsaucīgi un zinoši pārdevēji. Neapmierina veikala darba laiks. Vēlams būtu, ka veikals sāktu strādāt 9 no rīta. Esmu ievērojusi, ka cilvēki ap plkst. 9 nogrozās pie veikala slēgtajām durvīm un aiziet projām. Varbūt arī Tukuma veikalam varētu būt tāds pats darba laiks, kā Valmierā, Valkā, Talsos, Siguldā, Saldū, Madonā un Jelgavā 9 - 19. Neesmu vienīgā pircēja, kuru neapmierina veikala darba laiks.

Optimus Mēbeles - Slikts serviss

Slikts serviss Tukuma Optimus mēbeles darba laiku vajadzētu mainīt. Lai iepirktos ir jāgaida vairāk kā stunda, jo visi pirkumi tiek veikti no rīta. Aizbraucot pie tirdzniecības centra cilvēki regulāri stāv un gaida. Komentārs no cilvēka kas gribēja iepirkties„ Ar tādu darba laiku tas veikals drīz bankrotēs” Vai tad tiešām nav iespējams darba laiku likt no plkst:9:00? Papētot Optimus mēbeles darba laikus citos reģionos, tad tur ir normāls darba laiks.

Optimus Mēbeles Tukuma - slikts serviss

slikts serviss Tukuma tirdzniecības centrs sāk strādāt pl. 10:00 no rīta , kas pircējiem ir ļoti neizdevīgi. Tukumā visi t/c strādā no pl. 8:00 , varbūt Optimus Mēbeles varētu sākt strādāt no 9:00 .Daudzi pircēji ir neapmierināti ar darba laiku .Esmu novērojis ka citi tāpat kā es pēc rīta iepirkšanās pilsētā dabū gaidīt tirdzniecības centra atvēršanu , vai neapmierināti aizbrauc projām. Akcijas ir skaista lieta , bet vajadzētu padomāt par darba laiku .

РешеноOptimus Mēbeles - Trūkst detaļu

Trūkst detaļu Šodien (19.07.2017.) Preiļu Optimus Mēbelēs nopirku kumodi, (jo drīz uz mājām dosies pirmdzimtais berns, būs kur likt mazajam drēbītes) samaksāju, tad parādīja kuru kasti varu paņemt - ņēmu ciet un ceļoju uz mājām. Mājās sāku izpakot un likt kopā... kad par pārsteigumu konstatēju ka vienai atvilktnei iepakojumā nav apakšas (nav viena preskartona dibena)... Darbā samērā bieži darbojos ar normatīvajiem aktiem... ja viss būtu kārtībā, droši vien līgumu nemaz nelasītu un izmestu pēc kumode...

РешеноOptimus Mēbeles - Nekoplekts

Nekoplekts Sveiki. Iegadajos stura divanu par pipnu cenu bez viena liela spilvena. Veikala neviens neko neizskaidroja un nedeva ari nekadas atlaides un zinamu, kad trukst viena spilvena. Atbraucot majas, apskatot jusu majas lapa so preci ieraudzijam trukstoso spilvenu. Veikals neuzskatija par vajadzibu pat divanu iepakot un pateikt par trukstoso spilvenu. Velos spilvenu, ja reiz nopirku mebeli bez atlaides vai ari izskatit un atgriezst naudu par neesosu preci. Gaidisu atbildi. Ja vajadzigs pirkuma ceks un kvits varu jums nobildet un aizsutit. Paldies

Sia ALB Optimus Mēbeles - nemaina nepareizi piegādātu preci

nemaina nepareizi piegādātu preci Optimus mēbeles veikalā pasūtīju skapi. Darbiniece datora ekrānā rādīja attēlus un plauktu izkārtojumu. Pateicu izmērus-vēlos skapi ar 8 plauktiem, kā tika rādīts ekrānā un 2m platumā. Pēc mēneša sagaidīju savu skapi, kuru man piegādāja uz mājām. Vēlāk , atverot iepakojumu, sapratu, ka skapis neatbilst pasūtītajam- ir tikai 4 plaukti un platums 1.5m. Zvanu uz veikalu- tur man jau uzreiz pateica, ka neko nemaina un tā ir mana problēma. Vēlāk vērsos ar iesniegumu tajā pašā vietā, kur sīki biju...

РешеноOptimus Mēbeles - Neatgriež naudu par pasūtījumu, ko nevar izpildīt

Neatgriež naudu par pasūtījumu, ko nevar izpildīt Veic pasūtījumu Optimus Mēbeles mājas lapā, ar piegādi uz konkrētu veikalu. Rēķinu saņēmu e-pastā un nekavējoties veicu apmaksu. Pēc brīža zvanīja darbiniece un informēja, ka konkrēto mēbeli nevarot piegādāt, jo noliktavā vairs neesot. Piedāvāja man pašai braukt uz Gulbenes vai Balvu veikalu, jo tur vēl esot piejama pasūtītā mēbele ekspozīcijā, t.i. saliktā veidā. Par cik, tāda braukšana man prasīja lielus papildus izdevumus, tad vienojāmies, ka samaksāto naudu man atgriezīs dažu dienu laikā...

РешеноOptimus Mēbeles - Slikts serviss, piegādā nepareizu preci, neatgriež naudu par piegādi

Slikts serviss, piegādā nepareizu preci, neatgriež naudu par piegādi Internetā veicu pasūtījumu - pasūtīju dīvānu, apmaksāju rēķinu par dīvānu un piegādi, bet piegādes dienā tika atvests citas krāsas dīvāns, lieki teikt, ka tas mums nederēja - preci nepieņēmām un aizsūtījām atpakaļ. Tā kā nebija iespējams saprātīgos termiņos saņemt mūsu izvēlēto preci, izvēlējāmies saņemt atpakaļ naudu. Pēc vairāku iesniegumu rakstīšanas, gaidīšanas un atgādināšanas naudu par dīvānu saņēmu atpakaļ, bet par piegādi nē. Kas ir pretrunā PTAC noteikumiem! Ļoti nepatīkama attieksme...

РешеноOptimus Mēbeles - Проблемы и монтаж

Проблемы и монтаж Дело было так гдета две или три недели назад заказал себе кухню нужан был монтаж спрасил и у продовца есть ли компания монтажа он сказал да и дал Синию визитку с jj company названия сам позванил узнал скока стоит и после этова сказал что он может дешевли это смантировать что с меня транспорт тока согласился вобшем договорились как придет кухня я её привезу он мне смантирует в итоги забрал кухню до него дозваница не получилась пришлось все мантирвать самаму запарился но смантировал Просто немогу...

РешеноOptimus Mēbeles - Bojātas mantas nemainīšana, ignorēšana.

Bojātas mantas nemainīšana, ignorēšana. Pirms jaunā gada iegādājāmies koridora iekārtu, vīrs salika to un ar šausmām saka paskat kā tā mala izliekusies. Nu labi ja jau nedaudz izliekusies gan jau nekas traks nav. Mhm... Līdz janvāra vidum.. Atveru durvis un izlūzt augšējā enģe. Ļoti jauki. Nepietiek ar to ka spogulis durvīm bij nolauzts (stūrītis) un vēl apakšējās durtiņas nav iespējams ielikt, jo ja pieskrūvē viņas, viņas laužas ārā enģes un nemaz netaisās ciet. Uzrakstu Optimus mēbelēm ka man tāda problēma viņi atsūta lapas par...

Optimus Mēbeles - Nekvalitatīva prece

Nekvalitatīva prece Nopirku pirmo un pēdējo reizi lielo skapi šajā veikalā. 1. Ļoti daudzās caurumu paredzētās vietās to nebija. 2. Precei nelieli švīkājumi. Labi ka iekšpusē, bet tomēr. 3. Skrūves vai nu pa maz, vai pa īsu , vai pa garu. 4. Atvilktnes priekša atnāca ar nolūzušu stūri un nesalīmētiem leņķiem. Iedevām atpakaļ. Pēc 2 nedēļām tikai lēmums bija, ka piešķir mums citu atvilktnes priekšu. Jāgaida mēnesi. Gaidījām vairāk par mēnesi. Kamēr pati nepiezvanīju tamēr nekas netika sūtīts. Atnāca jaunā...

Optimus Mēbeles - Nelaipna apkalpošana, nekvalitatīva prece un trūkstošas detaļas.

Nelaipna apkalpošana, nekvalitatīva prece un trūkstošas detaļas. Nolēmu iegādāties biroja krēslu, meklēju dažādus budžeta klases variantus cenā līdz 60€. Izstaigājot līdzīgus veikalus, kas piedāvā mēbeles un ne tikai - nolēmu apstāties pie Optimus mēbelēm, jo pievilināja salīdzinoši laba cena par salīdzinoši labu krēslu. Sūdzības: 1) Nelaipna apkalpošana. Nonākot pie kases bija jāuzgaida - pārdevējam bija saruna pa tālruni par kaut kādas stikla detaļas trūkumu... Vajadzēja jau tajā brīdī saprast, ka nebūs labi. Bet kā saka viss nāk ar pieredzi. Bija...

РешеноOptimus Mēbeles - Krāpšana

Krāpšana Iegādājos biroja krēslu, taču atvedot mājās secināju ka kastē ievietots ne tas biroja krēsls( ne tas krāsu salikums). Prasot samainīt pret īsto, Optimus nevar, taču internetā tirgo, un pat uzprasot , ka gribu iegādāties atbild ka ir. Naudu neatdod, piedāvā apmainīt pret citu, jo krēslu izvēle viņiem esot liela. Naudu nokāsa uzreiz Rīgas veikalā. Man bija vajadzīgs tieši tā veida kuru biju noskatījis un braucu pēc veikala norādījumiem 50km pakaļ uz citu veikalu. Man par savu naudu jācīnās, lai...

Optimus Mēbeles - Slikts serviss un kvalitāte

Slikts  serviss un kvalitāte Esmu vīlusies par šā uzņēmuma darbības stilu.Prece tiek piegādāta nedēlām ilgi un vēl ar defektu . Jautājumi par pretenzijām tiek izskatiti mēnešiem ilgi, un nekadus risinājumus neveic, liek tik sazināties ar neskaitāmiem tel. nr., un tik sola risinat un apskatit defektu, nu jau veselu menesi, nav bijis laika lai noskaidrotu kas par defektu - viņi vēl iztaisa tevi par vainīgu.

РешеноOptimus Mēbeles - Не соответствует описанию

Не соответствует описанию Заказали стол Markizs Stūra grupa. На фотографии сайта он очень светлый, бежевый. Именно поэтому и заказали, т.к. только что закончили дизайн кухни. Вся остальная мебель на кухне светлая, бежевая, поэтому заказали именно этот стол. А он пришёл рыжего цвета! Цвет вообще не соответствует картинке. Ниже на фотографии видно, как стол выглядит на сайте и каким пришёл. Я понимаю, если мы оттенок немного не совпадал - это нормально, но когда разница в цвете настолько большая. Он вообще не подходит по цвету к дизайну кухни - хоть выбрасывай..

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы