www.sudzibas.lv Optimus Mēbeles Bojāta prece un briesmīga piegāde

РешеноALB / Optimus Mēbeles - Bojāta prece un briesmīga piegāde

Gribu brīdināt nākamos pircējus - NEKAD neiesaku pirkt ar piegādi un iesaistīties diskusijās ar šo uzņēmumu!
Sekojošā situācija: pasūtīju un apmaksāju virtuves ādas krēslu 13.10.2017, pēc nedēļas ap plkst.21:00 skatos, ka telefona ir neatbildēts zvans - pārzvanu un izrādās, ka kurjers brauca garām un gribēja piegādāt krēslu - bet iepriekš neiedomājās pabrīdināt, laikam liekas, ka bez brīdinājuma plkst.21:00 piegādāt preci ir normāli! Ok, sarunājam uz kādu citu dienu.Pēc nedēļas painteresējos kur tad mans krēsls ir (liekas, ka aizmirsa par šo krēslu) un tajā pašā dienā plkst.19:00 atveda. Nākamā dienā izpētot pasūtīto krēslu, konstatēju ka nav vienas skrūves un ir saplēsts ādas materiāls. Uzrakstīju uz Optimus e-pastu, pievienojot bildes un saņēmu atbildi - "Par cik pretenzija iesniegta vēlāk, ka 14.dienu laikā, tad mēs jums nomainīsim bojāto detaļu un piegādāsim trūkstošo, nevis mainīsim visu krēslu." Bet KĀ es varēju iesniegt pretenzija ātrāk nekā saņēmu krēslu?! Loģikas nav! Un gatavi apmainīt bojātas detaļas jebkurā veikalā (kas ir vismaz 40 km attālumā no manas pilsētas), BET, ja esmu pasūtījis preci ar piegādi un samaksāju par to EUR 6,50, tad laikam, tam bija kāds iemesls? Jā, man degvielas izdevumi būs lielāki ja es pats braukšu pakaļ precei! Piegādāt bojātas un trūkstošas detaļas man atteicas...
Rezultātā man ir bojāts krēsls (kam nav pat visas detaļas), par kuru samaksāju EUR 40 un kuru nevar lietot. Ideāli!

Ответ от Optimus Mēbeles Ответ от представителя 17.01.2018

OPTIMUS MĒBELĒS ādas krēsli tirdzniecībā nav!
06.11.2017 ziņas sniedzējam rakstiski tika nosūtīts aicinājums, iziet uz kontaktu sazinoties ar uzņēmuma informācijas dienestu. Līdz šim brīdim nav saņemta ziņa. Kā pieredze rāda, uz reāliem gadījumiem klienti atsaucas.
Mēs cienam un respektējam mūsu klientu intereses un visi jautājumi tiek izskatīti, nav pieņemami viltus ziņojumi!

Жалоба успешно разрешена Sudzibas.lv Admin 17.01.2018

Uzņēmuma Optimus Mēbeles pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

A

Комментарии (1)

masyanya 07.11.2017

Optimusā nav ādas krēslu virtuvei.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы