РешеноOptimus Mēbeles - Apkalpošanas kvalitāte
Šodien bij vēlme nopirkt ādas stūra dīvānu, bet saskāros ar neprofesionālu pārdevēju kad gribēju noprecizēt preces izmērus( nav uzrādīti) arī par iespējamām atlaidēm,pārdevēja ņēmās ar telefonsarunām te pa vienu te atkal kaut kas zvana, tā nostāvēju minūtes 20 unnesaņēmis info devos prom
Tāds redzējums man nav pirmo reizi optimus mēbeles, citur nāk klāt laipni piedāvā savas preces bet te saņem nievājošu attieksmi, kauns par tādu veikalu un vairāk neiepirkšos, kaut gan vēl tagad optimus mēbeles ir mājās
18.12.2017 ziņas sniedzējam rakstiski tika nosūtīts aicinājums, iziet uz kontaktu sazinoties ar informācijas dienestu. Līdz šim brīdim nav saņemta ziņa. Kā pieredze rāda, uz reāliem gadījumiem klienti atsaucas.
Mēs cienam un respektējam mūsu klientu intereses, un aicinam ar mums sazināties zvanot uz Nr. 67885252 vai rakstot [email protected]
Uzņēmuma Optimus Mēbeles pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (2)
Vērtīgāk šo info nosūtīt vadībai ēpastā, jo nez vai viņus šādi darbinieki apmierina
Nez, vai pēdējās sūdzības maz ir īstas, drīzāk klientu sarakstīti meli.