РешеноOptimus Mēbeles - Krāpšana
25.10.2017 pasūtīju žurnāl galdu. Divas reizes nāca brāķi, katru galdu jāgaida 7-10 dienas. Un man sāka apnikt. Uzrakstīju iesniegumu par naudas atgriešanu,15 darba dienas gaidīju atbildi. Atnāca vēstule, kur uzrakstīts ka naudu neatgriezīs, bet dos citu zurnālgaldiņu 45 dienu laikā. Uzvanot uz nr 29332194. Atbildēja ļļļļļļļļļļļļļļoti nelaipna darbiniece, un smejoties teica ka neparko neatdos manu, manu, manu naudu. Mīļie ļaudis ja jums ir svarīga sava nauda neterējiet viņu optimus mēbeles veikalos. A es došos uz patērētāju aizsardzības biedrību. Vēlos savu naudu dabūt atpakaļ.
Jūsu iegādātai precei tika konstatēts neliels skrāpējums. Tas tika atzīts un jautājums tiek izskatīts atbilstoši likumdošanas normām.
Patērētāju tiesību aizsardzības likuma VII nodaļas 28.pants paredz, ja tiek konstatēta preces neatbilstība līguma noteikumiem, patērētājs vispirms ir tiesīgs pieprasīt, lai pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs bez atlīdzības novērš preces neatbilstību līguma noteikumiem vai bez atlīdzības apmaina preci.
Norādītais defekts nevar būtiski ietekmēt iespējas izmantot preci, kā arī nepazemina preces pamatfunkciju izpildes kvalitāti vai lietošanas īpašības. Preces defekts ir maznozīmīgs un novēršams uz garantijas pamata - detaļas nomaiņas.
Telefona sarunā atbildīgā persona mēģināja mazināt sarunā radušos spriedzi. Žēl, ka šī darbība tika uztverta kā smiešanās.
Mēs izskatām visus mūsu klientu pieteikumus, un ceram, ka arī šoreiz atradīsim kopīgu risinājumu.
Pēc jūsu darbinieces varēja saprast, ka jums vienalga par klientiem, un ka daži vairs nekad neatgriezīsies jūsu tīklā.
Uzņēmuma Optimus Mēbeles pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (2)
Мы у них тоже заказали и шкаф и диван.вместо обещаных 3 дня доставки,везли больше недели!отдельно платили за доставку и сборку..так вот эти мальчики скололи нам новый ламинат(уронили дивана часть),собрали -сколотили 3х дверный шкаф так что в нескольких местах насквозь шурупы и двери поставиди не правильно и еще неделю ждали их пока перекрутят..2й раз заказали шкаф с доставкой до подьезда и сами заносили и собирали,очень переживала что со шкафом будет чего то не так.как ни странно очень даже не плохой шкаф оказался и даже все детали были в комплекте