| Адрес: |
Lenču iela 19C Cēsis Cēsu nov. Latvia - LV-4101 (Faktiskā adrese) |
|---|---|
| Телефон: | +371 67885252 +371 25655530 |
| Время работы: |
8:30 - 19:30
8:30 - 19:30 8:30 - 19:30 8:30 - 19:30 8:30 - 19:30 9:00 - 17:00 9:00 - 15:00 |
| Категория: | Мебель/Интерьер |
| Социальные сети: |
Optimus Mēbeles - Жалобы и отзывы
РешеноOptimus Mēbeles - Nepieņemams serviss
Situācija notika marta mēneša otrajā pusē, domāju klusēt, bet pēc sarunas ar kolēģiem, sapratu, ka neesmu vienīgā, kam tā ir gadījies. Bija nepieciešams jauns krēsls, devos uz optimus veikalu gulbenē o. Kalpaka ielas un dzelzceļa ielas krustojumā. Veikala mani sagaidīja sieviete un uz manu "sveiki" atbildēja vai varu atgriezties pie durvīm un noslaucīt kājas, jo viņai veikals neesot jātīra. (es biju atbraukusi iekštelpu apavos, no mašīnas līdz veikala durvīm bija 2-3metri un kājas man nevarēja...
Sia ALB Optimus Mēbeles - krapsana
Darba pienemsanas bridi saka, ka alga bus vismaz 500 Eur
Cilveki kas strada vairakus gadus ne reizi nav sanemusi tos 500 Eur
Tagad kad pacela minimalo algu kas bija noradita darba liguma bet samazinaja piemaksu
Kada jega pacelt algu ja piemaksa samazinas?
Neteiksu pat neko par to ka jakrauj fures un jamelo klientam lai pardotu preci
Tas ta diemzel ir
Nav ko list Optimus mebeles stradat
Sia ALB jamaina vadiba
Cik ta var izturet to visu manuprat jau sen bija laiks VID parbaudit so...
РешеноOptimus Mēbeles - Krāpšana
Optimus mebeles sola preci bet nepiegada laika. Kautkads murgs. Kartejo reizi saskaros ar to ka veikals solijumus nepilda. Rekinos ar terminju nedelja ko solija piegadat preci, bet pagajis jau menesis. Naudu jau iemaksaju. Butu zinajusi ka sita sanaks butu nopirkusi sev nepieciesamo preci cita veikala. Tagad man tik sola un sola. Plus vel atsaku un jagaida kad naudu atgriezis. Pagarinaja manu iepirksanos uz menesi.
Sakuma saka ka prece ir jelgavas veikala un jagaida kad nogadas lidz siguldai...
РешеноOptimus Mēbeles - Krāpšana
Siguldas Optmas mēbeļu veikalā Jūs ne tikai varat iegādāties mēbeles, bet arii samaksāt darbiniekam par to izjaukśanu, gadijumaa ja taa mebeli ir pedeeja! Veeloties preci kura bija pedejaa, darbinieks man atbildeeja ka pa 10 eiro man vinu izjauks!
Optimus Mēbeles - Problēmas ar garantiju
Прошлым летом покупали мебель в комнату - диван (wiktoria r) и пару комодов (chelsea). Меньше чем через пол года между половинками дивана появилась щель 3см в разложенном состоянии, а шуфлятки комодов стали буквально разваливаться (хотя назначенный вес мы не привышали) . Шуфлятки муж сам скрутил и укрепил винтами. А с диваном мы решили разобраться по гарантии. Сначала мне сказали, что раз я покупала в филиале, я должна туда приехать с заявлением. На месте продавец мне явно намекнул, что я все...
РешеноOptimus Mēbeles - Slikts serviss
Tika pasūtīts vaļējs plaukts. Pirmkārt, solīja 6 nedēļu laikā piegādāt, bet "aizmirsa" piezvanīt, ka prece atnākusi. Otrkārt, precei trūka plauktu. Uzrakstīja aktu. Iet laiks, bet neviens neiespringst uz to, ka būtu jāpiegadā trūkstošās detaļas. Kad interesējos, atbild, meklē lielajā noliktavā, tas taču nav tik vienkàrši. Bet nauda ir samaksāta par plauktu, kuru vēlos tādu, kā pasūtīju, nevis nelietojamu.
РешеноOptimus.lv - Nopirktā prece tā arī netiek piegādāta.
Veicu pasūtījumu Optimus.lv internetveikalā, datorkrēsla iegādei (aptuvenā pirkuma summa 110 eiro). Uzreiz veicu pārskaitījumu, no viena Swedbank konta uz otru. Saņēmu ziņu, ka tuvākajā laikā ar mani sazināsies kurjErs, lai noprecizētu piegādes dienu un laiku.
Gaidīju visas 5 darba dienas (mājaslapā norādīts, ka uz pilsētu centriem piegāde ir līdz 5 darba dienām) un nekā. Rakstīju, jautāju, kas notiek, kad varu gaidīt savu pasūtījumu un saņēmu atbildi, ka veikals esot sazinājies ar kurjeru un...
РешеноOptimus Mēbeles - Slikts serviss
Šodien veikalā pārdevējai prasa, vai ir konkrēta prece uz vietas, uz ko man apliecina, ka ir. Saku, ka pirkšu, man atbild, ka jāpagaida. Apkalpo citu klientu un pēc tam (kādas 5-7 min es gaidu) prasa, vai es nevaru atnākt vēlāk. Es atbildu, ka nē, jo man ir darbā pusdienlaiks tikai. Tad saka "nu tad atnāciet pēc darba". Es saku, ka nevaru un ka man vajag tagad. Uz ko atbild"tad atnāciet vēlāk".
Ja veikals nav spējīgs strādāt, tad kāpēc durvis vaļā.
РешеноOptimus Mēbeles - Drausmīgs serviss un krāpšana
2017.gada 23.12. "Optimus mēbeles" mājas lapā pasūtījām divus drēbju skapjus, samaksājām visu summu. Atzvanīja un informēja ka skapji būs janvāra beigās, kad pienāca februāris skapju nebija, rakstījām uz e-pastu un interesējāmies kur ir mūsu skapji. Apsilīja ka būs pēc 11.februāra. Beidzot 15.februārī saņēmām ziņu, ka piegādāts skapis uz vietējo Optimus veikalu, kā bija runāts. Bet divju skapju vietā bija tikai viens. Solija no Rīgas otru atgādāt pēc nedēļas, protams pēc nedēļas tas vēl jo projām nav noticis.
РешеноOptimus Mēbeles - Bojātas mēbeles
Veikalā izvēlējos skapi. Takā uz vietas bija tikai ekspozīcijas prece, samaksāju un gaidīju piegādi. Pēc nedēļas skapis bija klāt, taču izrādījās, ka 2 detaļas ir brāķētas. Rakstīju iesniegumu, lai piegādā veselas detaļas. Veikala personāls teica, ka piegāde notiks no rūpnīcas, kura neatrodas Latvijā un tas aizņems maksimums 6 nedēļas. Ir jau pagājuši 2 mēneši un mans skapis vēl joprojām nav gatavs. Skapi pirku veikalā, lai tas būtu ātri gatavs, jo nebija laika ilgi gaidīt. Esmu vīlies optimus mēbelēs.
РешеноOptimus Mēbeles - Trūkstošas detaļas
Pasūtījām lielu drēbju skapi Jelgavā. Aizvedot mājās secinājām ka ir liekas durvis un trūkst visas vertikālās sienas un visas aizmugures. Iesniedzām prasību par trūkstošajām detaļām. Pēc nedēļas no Cēsīm atsūtīja paku, kurā bija tikai sienas. Pārbaudījām pirms izvešanas no veikala. Atkal rakstīju iesniegumu par trūkstošajām aizmugurēm. Tagad prasot izsūtītāji no Cēsīm fotogrāfijas lai redzētu ka trūkst detaļas, kas šķiet pilnīgi neloģiski. Ja jau viņi domā ka melojam, tad kāda jēga fotografēt...
РешеноOptimus Mēbeles - Melīgs mēbeļu apraksts
Iegādājos skapi, kas Optimus mājas lapā bija raksturots kā skapis ar pakaramo.
Saņēmu skapi bez pakaramā. Sazinājos ar Optimus un izteicu savu izbrīnu un vēlējos, lai preci ņem atpakaļ un man atdod naudu. Atbilde bija šāda, citēju "pakaramā iztrūkums nav tāda problēma, kuru nevar atrisināt. To var pasūtīt no ražotāja"
protams, ka var pasūtīt un vēl var arī aiziet un pats nopirkt kādu pakaramo no veikalā pieejamā klāsta, bet stāsts ir par to, ka preces aprakstā un pavadzīmē skaidri un gaiši ir...
РешеноOptimus Mēbeles - Slikts serviss
6. Janvārī Rēzeknes Optimus veikalā nopirku brāķētu žurnāl galdiņu, lūdzu iepakojumā, lai ielien vieglajā auto, teica, ka tūlīt izjauks, uz jautājumu, vai nav brāķēts atbildēja, ka nav, vienkārši tādus vairs neražos, tas ir pēdējais, noformēju pirkumu, kad pagriezām, lai izjauktu, izrādījās divās vietās nobrāzums, samainīt nevar, naudu atgriezt nevar, jāgaida uz lietas izskatīšanu, nezin cik ilgi, galds bija vajadzīgs brīvdienām, galda nav, naudas nav, garastāvoklis sabojāts, dzīvoju citā...
РешеноOptimus Mēbeles - Apkalpošana vienreizēja
Vēlējos iegādāties dāvanu bērnam, krēsliņu.
Rezultātā paliku bez pirkuma un bez naudas.
Pirmkārt darbinieki staigā bez vārda nozīmītēm, īpaši nav ieinteresēti palīdzēt pircējam - kā sacīt pašam jātiek galā.
Nevis situāciju darbinieki risina, bet pircēju uztaisa par muļķiem un ar tik skaistu
asu mēli:) (diemžēl vārdu nezinu, jo nozīmīšu nav...)
piebildīšu, ka pie lielā veikala bij tikai divas automašīnas.
Pie kases meitene laipni mums pārdeva krēsliņu, tad no kurienes gadījusies iznāk dāma...
РешеноOptimus.lv - Обман. Спор заказа.
В интернет магазине был сделан заказ углового кухонного сиденья-дивана. Заказ должен был быть доставлен неделю назад. Заказ не был вовремя доставлен. После чего начались проблемы с поставщиками, которые каждый день по телефону отвечают с вами сегодня созвонятся и доставят завтра. Так длиться уже вторую неделю. Частично привезли заказ нагрубили. После чего транспортная компания которая доставляла на телефон не отвечают. Мы позвонили узнать причину, нам нагрубили сказали привезут в 4 утра. И с...
РешеноOptimus Mēbeles - Apkalpošanas kvalitāte
Šodien bij vēlme nopirkt ādas stūra dīvānu, bet saskāros ar neprofesionālu pārdevēju kad gribēju noprecizēt preces izmērus( nav uzrādīti) arī par iespējamām atlaidēm,pārdevēja ņēmās ar telefonsarunām te pa vienu te atkal kaut kas zvana, tā nostāvēju minūtes 20 unnesaņēmis info devos prom
Tāds redzējums man nav pirmo reizi optimus mēbeles, citur nāk klāt laipni piedāvā savas preces bet te saņem nievājošu attieksmi, kauns par tādu veikalu un vairāk neiepirkšos, kaut gan vēl tagad optimus mēbeles ir mājās
РешеноOptimus Mēbeles - Slikts serviss
Pasūtīju bērna gūltiņu Oktobrī.2017 Pasutījumā minēts, ka piegāde līdz 35.dienām. Pagāja šīs 35 dienas zvanu Optimus. Atbild, ka izgatavotāji neuzpēj izgatavot tieši šādu, piedāvā citu variantu vienas nedēļas laikā, bet ja nē tad jāgaida 2 nedeļās un tad tiks piegādāts tas ko pasūtījāt. Sarunājam ka gaidu 2 nedēļas. Zvanu pēc šīm divām nedēļām atbild, ka diemžēl pasūtītāji nav izsūtījuši šo gūltiņu jāgaidot esot atkal nedēļa, pēc nedēļas zvanu vēlreiz saka, ka nav vēl atsūtīs uz galveno...
РешеноOptimus Mēbeles - Krāpšana, līguma noteikumu pārkāpšana
2017. G. Oktobra sākumā tika nopirkta sekcija ar piegādi mājās. Piegādāja, bet ne to, kuru nopirku. Pēc 14 dienām un daudziem maniem zvaniem atbildīgajai personai Inārai tiek solīts jau 4. Reizi, ka piegādās sekciju noteiktajā dienā. Noteiktā diena jau 4. Reizi ir pagājusi, sekcijas joprojām nav. Pretenzija arī pirms mēneša iesniegta. Joprojām gaidu.
10.12.2017.
РешеноOptimus Mēbeles - Krāpšana
25.10.2017 pasūtīju žurnāl galdu. Divas reizes nāca brāķi, katru galdu jāgaida 7-10 dienas. Un man sāka apnikt. Uzrakstīju iesniegumu par naudas atgriešanu,15 darba dienas gaidīju atbildi. Atnāca vēstule, kur uzrakstīts ka naudu neatgriezīs, bet dos citu zurnālgaldiņu 45 dienu laikā. Uzvanot uz nr 29332194. Atbildēja ļļļļļļļļļļļļļļoti nelaipna darbiniece, un smejoties teica ka neparko neatdos manu, manu, manu naudu. Mīļie ļaudis ja jums ir svarīga sava nauda neterējiet viņu optimus mēbeles veikalos. A es došos uz patērētāju aizsardzības biedrību. Vēlos savu naudu dabūt atpakaļ.
РешеноOptimus Mēbeles - Preču saņemšana noliktavā
Šovakar skrēju pakaļ precei uz Mīlgrāvja 14, Rīgā. Darba laiks līdz 20:00, es ierados 19:50. Pārdevēja paziņoja, ka noliktava ir ciet, strādājot līdz 19:30! Pieprasot uzrādīt kur ir izvietota tāda darba laika informācija, pārdevēja nespēja parādīt. Solīja rīt izvietot. Kāda man no tā jēga?!
Vai tā tiešām ir normāla attieksme pret klientu? Saprotams, ka jebkurā laikā visi nevar ierasties, diemžēl ir jāstrādā.