Optimus Mēbeles

SIA ALB
Адрес: Lenču iela 19C
Cēsis
Cēsu nov.
Latvia - LV-4101
(Faktiskā adrese)
Телефон: +371 67885252
+371 25655530
Время работы: 8:30 - 19:30
8:30 - 19:30
8:30 - 19:30
8:30 - 19:30
8:30 - 19:30
9:00 - 17:00
9:00 - 15:00
Категория: Мебель/Интерьер
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

20%
Жалобы
236
Разрешенные
44
C ответами
39
Посмотреть статистику

Optimus Mēbeles - Жалобы и отзывы

РешеноOptimus Mēbeles - Slikts serviss

Slikts serviss Šodien veikalā pārdevējai prasa, vai ir konkrēta prece uz vietas, uz ko man apliecina, ka ir. Saku, ka pirkšu, man atbild, ka jāpagaida. Apkalpo citu klientu un pēc tam (kādas 5-7 min es gaidu) prasa, vai es nevaru atnākt vēlāk. Es atbildu, ka nē, jo man ir darbā pusdienlaiks tikai. Tad saka "nu tad atnāciet pēc darba". Es saku, ka nevaru un ka man vajag tagad. Uz ko atbild"tad atnāciet vēlāk". Ja veikals nav spējīgs strādāt, tad kāpēc durvis vaļā.

РешеноOptimus Mēbeles - Drausmīgs serviss un krāpšana

Drausmīgs serviss un krāpšana 2017.gada 23.12. "Optimus mēbeles" mājas lapā pasūtījām divus drēbju skapjus, samaksājām visu summu. Atzvanīja un informēja ka skapji būs janvāra beigās, kad pienāca februāris skapju nebija, rakstījām uz e-pastu un interesējāmies kur ir mūsu skapji. Apsilīja ka būs pēc 11.februāra. Beidzot 15.februārī saņēmām ziņu, ka piegādāts skapis uz vietējo Optimus veikalu, kā bija runāts. Bet divju skapju vietā bija tikai viens. Solija no Rīgas otru atgādāt pēc nedēļas, protams pēc nedēļas tas vēl jo projām nav noticis.

РешеноOptimus Mēbeles - Bojātas mēbeles

Bojātas mēbeles Veikalā izvēlējos skapi. Takā uz vietas bija tikai ekspozīcijas prece, samaksāju un gaidīju piegādi. Pēc nedēļas skapis bija klāt, taču izrādījās, ka 2 detaļas ir brāķētas. Rakstīju iesniegumu, lai piegādā veselas detaļas. Veikala personāls teica, ka piegāde notiks no rūpnīcas, kura neatrodas Latvijā un tas aizņems maksimums 6 nedēļas. Ir jau pagājuši 2 mēneši un mans skapis vēl joprojām nav gatavs. Skapi pirku veikalā, lai tas būtu ātri gatavs, jo nebija laika ilgi gaidīt. Esmu vīlies optimus mēbelēs.

РешеноOptimus Mēbeles - Trūkstošas detaļas

Trūkstošas detaļas Pasūtījām lielu drēbju skapi Jelgavā. Aizvedot mājās secinājām ka ir liekas durvis un trūkst visas vertikālās sienas un visas aizmugures. Iesniedzām prasību par trūkstošajām detaļām. Pēc nedēļas no Cēsīm atsūtīja paku, kurā bija tikai sienas. Pārbaudījām pirms izvešanas no veikala. Atkal rakstīju iesniegumu par trūkstošajām aizmugurēm. Tagad prasot izsūtītāji no Cēsīm fotogrāfijas lai redzētu ka trūkst detaļas, kas šķiet pilnīgi neloģiski. Ja jau viņi domā ka melojam, tad kāda jēga fotografēt...

РешеноOptimus Mēbeles - Melīgs mēbeļu apraksts

Melīgs mēbeļu apraksts Iegādājos skapi, kas Optimus mājas lapā bija raksturots kā skapis ar pakaramo. Saņēmu skapi bez pakaramā. Sazinājos ar Optimus un izteicu savu izbrīnu un vēlējos, lai preci ņem atpakaļ un man atdod naudu. Atbilde bija šāda, citēju "pakaramā iztrūkums nav tāda problēma, kuru nevar atrisināt. To var pasūtīt no ražotāja" protams, ka var pasūtīt un vēl var arī aiziet un pats nopirkt kādu pakaramo no veikalā pieejamā klāsta, bet stāsts ir par to, ka preces aprakstā un pavadzīmē skaidri un gaiši ir...

РешеноOptimus Mēbeles - Slikts serviss

Slikts serviss 6. Janvārī Rēzeknes Optimus veikalā nopirku brāķētu žurnāl galdiņu, lūdzu iepakojumā, lai ielien vieglajā auto, teica, ka tūlīt izjauks, uz jautājumu, vai nav brāķēts atbildēja, ka nav, vienkārši tādus vairs neražos, tas ir pēdējais, noformēju pirkumu, kad pagriezām, lai izjauktu, izrādījās divās vietās nobrāzums, samainīt nevar, naudu atgriezt nevar, jāgaida uz lietas izskatīšanu, nezin cik ilgi, galds bija vajadzīgs brīvdienām, galda nav, naudas nav, garastāvoklis sabojāts, dzīvoju citā...

РешеноOptimus Mēbeles - Apkalpošana vienreizēja

Apkalpošana vienreizēja Vēlējos iegādāties dāvanu bērnam, krēsliņu. Rezultātā paliku bez pirkuma un bez naudas. Pirmkārt darbinieki staigā bez vārda nozīmītēm, īpaši nav ieinteresēti palīdzēt pircējam - kā sacīt pašam jātiek galā. Nevis situāciju darbinieki risina, bet pircēju uztaisa par muļķiem un ar tik skaistu asu mēli:) (diemžēl vārdu nezinu, jo nozīmīšu nav...) piebildīšu, ka pie lielā veikala bij tikai divas automašīnas. Pie kases meitene laipni mums pārdeva krēsliņu, tad no kurienes gadījusies iznāk dāma...

РешеноOptimus.lv - Обман. Спор заказа.

Обман. Спор заказа. В интернет магазине был сделан заказ углового кухонного сиденья-дивана. Заказ должен был быть доставлен неделю назад. Заказ не был вовремя доставлен. После чего начались проблемы с поставщиками, которые каждый день по телефону отвечают с вами сегодня созвонятся и доставят завтра. Так длиться уже вторую неделю. Частично привезли заказ нагрубили. После чего транспортная компания которая доставляла на телефон не отвечают. Мы позвонили узнать причину, нам нагрубили сказали привезут в 4 утра. И с...

РешеноOptimus Mēbeles - Apkalpošanas kvalitāte

Apkalpošanas kvalitāte Šodien bij vēlme nopirkt ādas stūra dīvānu, bet saskāros ar neprofesionālu pārdevēju kad gribēju noprecizēt preces izmērus( nav uzrādīti) arī par iespējamām atlaidēm,pārdevēja ņēmās ar telefonsarunām te pa vienu te atkal kaut kas zvana, tā nostāvēju minūtes 20 unnesaņēmis info devos prom Tāds redzējums man nav pirmo reizi optimus mēbeles, citur nāk klāt laipni piedāvā savas preces bet te saņem nievājošu attieksmi, kauns par tādu veikalu un vairāk neiepirkšos, kaut gan vēl tagad optimus mēbeles ir mājās

РешеноOptimus Mēbeles - Slikts serviss

Slikts serviss Pasūtīju bērna gūltiņu Oktobrī.2017 Pasutījumā minēts, ka piegāde līdz 35.dienām. Pagāja šīs 35 dienas zvanu Optimus. Atbild, ka izgatavotāji neuzpēj izgatavot tieši šādu, piedāvā citu variantu vienas nedēļas laikā, bet ja nē tad jāgaida 2 nedeļās un tad tiks piegādāts tas ko pasūtījāt. Sarunājam ka gaidu 2 nedēļas. Zvanu pēc šīm divām nedēļām atbild, ka diemžēl pasūtītāji nav izsūtījuši šo gūltiņu jāgaidot esot atkal nedēļa, pēc nedēļas zvanu vēlreiz saka, ka nav vēl atsūtīs uz galveno...

РешеноOptimus Mēbeles - Krāpšana, līguma noteikumu pārkāpšana

Krāpšana, līguma noteikumu pārkāpšana 2017. G. Oktobra sākumā tika nopirkta sekcija ar piegādi mājās. Piegādāja, bet ne to, kuru nopirku. Pēc 14 dienām un daudziem maniem zvaniem atbildīgajai personai Inārai tiek solīts jau 4. Reizi, ka piegādās sekciju noteiktajā dienā. Noteiktā diena jau 4. Reizi ir pagājusi, sekcijas joprojām nav. Pretenzija arī pirms mēneša iesniegta. Joprojām gaidu. 10.12.2017.

РешеноOptimus Mēbeles - Krāpšana

Krāpšana 25.10.2017 pasūtīju žurnāl galdu. Divas reizes nāca brāķi, katru galdu jāgaida 7-10 dienas. Un man sāka apnikt. Uzrakstīju iesniegumu par naudas atgriešanu,15 darba dienas gaidīju atbildi. Atnāca vēstule, kur uzrakstīts ka naudu neatgriezīs, bet dos citu zurnālgaldiņu 45 dienu laikā. Uzvanot uz nr 29332194. Atbildēja ļļļļļļļļļļļļļļoti nelaipna darbiniece, un smejoties teica ka neparko neatdos manu, manu, manu naudu. Mīļie ļaudis ja jums ir svarīga sava nauda neterējiet viņu optimus mēbeles veikalos. A es došos uz patērētāju aizsardzības biedrību. Vēlos savu naudu dabūt atpakaļ.

РешеноOptimus Mēbeles - Preču saņemšana noliktavā

Preču saņemšana noliktavā Šovakar skrēju pakaļ precei uz Mīlgrāvja 14, Rīgā. Darba laiks līdz 20:00, es ierados 19:50. Pārdevēja paziņoja, ka noliktava ir ciet, strādājot līdz 19:30! Pieprasot uzrādīt kur ir izvietota tāda darba laika informācija, pārdevēja nespēja parādīt. Solīja rīt izvietot. Kāda man no tā jēga?! Vai tā tiešām ir normāla attieksme pret klientu? Saprotams, ka jebkurā laikā visi nevar ierasties, diemžēl ir jāstrādā.

РешеноOptimus Mēbeles - Neatgriež iemaksāto drošības naudu.

Neatgriež iemaksāto drošības naudu. Pasūtīju dīvānu, kuru nepiegādāja laikus. Lai atgrieztu drošības naudu man ir jāraksta nezin cik iesniegumi un pati darbiniece nemaz nezina, kam jābūt rakstītam šajos dokumentos, jo zvanīja un jāpārraksta tas jau trešo reizi! Ar šiem 50€ nabagāka nekļūšu, bet visiem saviem radiem un draugiem šo uzņēmumu neieteikšu un pati izvairīšos, paldies! Ieteiktu uzlabot komunikāciju ar pircējiem un lai viss notiktu nevis caur šiem te veikalu darbiniekiem, bet pa tiešo ar atbildīgajiem!

Optimus Mēbeles - Priekšniecība

Priekšniecība Sveiki! Gribu visus brīdināt, ja kādam no jums ir doma iet strādāt uz optimus mēbelēm, labāk neejat uz to iestādi, jūs tur uzskatīs par vergiem, par katru sīkumu, jums atvilks no algas, pat nepamatojot to kāpēc tā! Pats agrāk strādāju šajā iestādē, un laicīgi sapratu, kad tur nav nekādas izaugsmes iespējas, kā viņi tur reklamē, algas ar sola labas, bet solīta makā nekrīt vai ne? Tas viss pateicoties finanšu direktorei a. Bušai un viņas grāmatvežu pulkam.

РешеноALB / Optimus Mēbeles - Bojāta prece un briesmīga piegāde

Bojāta prece un briesmīga piegāde Gribu brīdināt nākamos pircējus - NEKAD neiesaku pirkt ar piegādi un iesaistīties diskusijās ar šo uzņēmumu! Sekojošā situācija: pasūtīju un apmaksāju virtuves ādas krēslu 13.10.2017, pēc nedēļas ap plkst.21:00 skatos, ka telefona ir neatbildēts zvans - pārzvanu un izrādās, ka kurjers brauca garām un gribēja piegādāt krēslu - bet iepriekš neiedomājās pabrīdināt, laikam liekas, ka bez brīdinājuma plkst.21:00 piegādāt preci ir normāli! Ok, sarunājam uz kādu citu dienu.Pēc nedēļas painteresējo...

Optimus Mēbeles - Darbā pieņemšana

Darbā pieņemšana Tādus mums tagad pārdošanas direktorus meklē. Netērējiet savu laiku un nesūtiet savu CV uz Optimas Mēbeles vakanto amatu- Pārdošanas Direktors. Priekšā jūs sagaidīs nekompetents cilvēks, kura izpratne par pārdošanas direktora darba pienākumiem ir meklējama pagājušā gadsimta pirmajā pusē. Sašutumu radīja vairākas lietas: 1. Kāda ir uzņēmuma lielākā problēma, ka nepildās plāns?! Atbilde bija- esošie darbinieki (Nav brīnums). 2. Direktora alga ap 400 Eur + piemaksas (nav īsti definēts par ko...

РешеноOptimus Mēbeles - Nekvalitatīva prece

Nekvalitatīva prece Pasūtīju sekciju. Līdz piegādei bija nepieciešams gaidīt nedēļu, pārdevējs teicās, ka tikko būs atvests zvanīs. Protams, neviens nepaziņoja, ka sekcija piegādāta un var braukt pakaļ. Atvedot sekciju mājās, sākām likt kopā, bet izrādās trūkst vitrīnai stikli, kas nebija iepakojumā un vitrīnas durvis, kas tikušas sabojātas ar līmi pakojot kasti. Sazinoties ar veikalu, kā rīkoties, atbilde bija, ka jāraksta aptauja un jāgaida 15 darba dienas, kad izskatīs! Uzskatu, ka šādā situācijā šī nav pareiza...

РешеноOptimus Mēbeles - Slikts serviss, bojājums

Slikts serviss, bojājums Pasūtīju internetveikā stūra dīvānu, samaksāju arī par piegādi. Dīvāna piegāde tika veikta pēc 5 dienām, vēlā vakarā (ap 21iem). Dīvāns iesaiņots plēvē. Piegādes busiņš pārblīvēts. Manu dīvānu tikai ar lielām pūlēm izdodas izvilkt no busiņa. Šoferis ļoti steidzīgs, jo vēl jāpaspēj atpakaļ uz Rīgu (120 km). Izsaiņojot preci konstatēju, ka trūkst montāžai nepieciešamās skrūves, kā arī viens dīvāna gals (skaidu plāksne) ir izlauzta no stiprinājumiem. Iesniedzu reklamācijas nodaļai prasība...

Optimus Mēbeles - Slikts serviss

Slikts serviss Dobrij denj. Reshili zakazatj mebelj v Optimuse v Daugavpilse. Ochenj razocharovani otnoshenijem prodavcov k klientam. Devushka-prodavec hamka, vedjot sebja grubo. Neuzhele v takom boljshom gorode net professionalov-prodavcov. Mebelj v rezuljtate prishla s boljshim opozdanijem i ne hvatalo chastej, a odin iz Shkafchikov ne togo cveta i razmera razmera. V rezuljtate mebelj dlja kuhni nam vezli 4 mesjaca vmesto obeshannih 4 nedelj. Cherez po goda reshili zakazatj tav zhe shkaf. Otnoshenije...

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы