РешеноOptimus Mēbeles - Apkalpošana vienreizēja
Vēlējos iegādāties dāvanu bērnam, krēsliņu.
Rezultātā paliku bez pirkuma un bez naudas.
Pirmkārt darbinieki staigā bez vārda nozīmītēm, īpaši nav ieinteresēti palīdzēt pircējam - kā sacīt pašam jātiek galā.
Nevis situāciju darbinieki risina, bet pircēju uztaisa par muļķiem un ar tik skaistu
asu mēli:) (diemžēl vārdu nezinu, jo nozīmīšu nav...)
piebildīšu, ka pie lielā veikala bij tikai divas automašīnas.
Pie kases meitene laipni mums pārdeva krēsliņu, tad no kurienes gadījusies iznāk dāma un sāk teikt, ka šo krēsliņu nevar pirkt. Atbildam, ka jau nopirkām, tad izrauj preci mums no rokām un sāk dzīt murgu, ka tas ir komplektā, cenu zīme nav pareizi uzlīmēta - viņai vienalga, kas to esot līmējis. Saku, lai atgriež tad man naudu, uz ko seko vēl foršāka atbilde. Nevarēs, jo kārtība tāda, tagad svētki naudu mož tik nākamgad varēs dabūt. Vadība atvaļinājumā... U. T. T. A ko es kā patērētājs vainīga? Vēl ar policiju piedraudēja. Jāsaka labi gan, ka lielo stūra dīvānu pie jums nepirku, jo varēju palikt bez dīvāna un naudas. !
Dēļ attieksmes nevēlēšos nevienā optimus mēbeles zīmola veikalā vairs iet.
Padomājiet arī par klientiem, ja gribat apgrozījumu!
Uzņēmuma Optimus Mēbeles pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (1)
Kāpēc naudu neatdeva tieši tā darbiniece, kura laipni pārdeva Jums nepareizo preci?