РешеноOptimus Mēbeles - Nekvalitatīva prece
Pasūtīju sekciju. Līdz piegādei bija nepieciešams gaidīt nedēļu, pārdevējs teicās, ka tikko būs atvests zvanīs.
Protams, neviens nepaziņoja, ka sekcija piegādāta un var braukt pakaļ.
Atvedot sekciju mājās, sākām likt kopā, bet izrādās trūkst vitrīnai stikli, kas nebija iepakojumā un vitrīnas durvis, kas tikušas sabojātas ar līmi pakojot kasti.
Sazinoties ar veikalu, kā rīkoties, atbilde bija, ka jāraksta aptauja un jāgaida 15 darba dienas, kad izskatīs!
Uzskatu, ka šādā situācijā šī nav pareiza pieeja no tirgotāja puses.
Ja pasūtu mēbeli, tad rēķinos ar to, ka visas tai nepieciešamās detaļas būs iepakotas un bez brāķiem!
Šādās situācijās lietas būtu jārisina kā mininums 3 darba dienās, nevis 15!
Esmu vīlusies par kvalitāti un sūdzību izskatīšanu šajā uzņēmumā.
Uzņēmuma Optimus Mēbeles pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Добавить комментарий