РешеноOptimus Mēbeles - Krāpšana, līguma noteikumu pārkāpšana
2017. G. Oktobra sākumā tika nopirkta sekcija ar piegādi mājās. Piegādāja, bet ne to, kuru nopirku. Pēc 14 dienām un daudziem maniem zvaniem atbildīgajai personai Inārai tiek solīts jau 4. Reizi, ka piegādās sekciju noteiktajā dienā. Noteiktā diena jau 4. Reizi ir pagājusi, sekcijas joprojām nav. Pretenzija arī pirms mēneša iesniegta. Joprojām gaidu.
10.12.2017.
11.12.2017 ziņas sniedzējam rakstiski tika nosūtīts aicinājums, iziet uz kontaktu. Līdz šim brīdim nav saņemta ziņa. Kā pieredze rāda, uz reāliem gadījumiem klienti atsaucas.
Mēs cienam un respektējam mūsu klientu intereses, un aicinam ar mums sazināties zvanot uz Nr. 67885252 vai rakstot [email protected]
Uzņēmuma Optimus Mēbeles pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (1)
Pa so kompaniju jau tik daudz sudzibu. Butu padomajusi par savu biznesu, noteikti neko tur nepasutisu.