РешеноOptimus Mēbeles - Krāpšana
Vēlējos pabrīdināt nākamos pircējus, kas pērk mēbeles veikalā Optimus. Pasūtīju krēslu un piefiksēju kad trūkst detaļa nācās gaidīt nedēļu kamēr detaļa atnāca un meistaram arī nav laika atnākt salikt teica kad būs laiks tad pazvanīšot ta nu pagājušas kādas 2 nedēļas un no meistara ne ziņas..Diezgan jauka attieksme kad tu pērc mēbeli tad visi jauki un laipni, bet kad nopērc un kautkas nav kā vajag vienīgo atbildi ko saņem ir mums vienalga vai mums nav laika [slēpt]@ Vairs nekad neiepirkšos šajā veikalā...
Optimus Maukumebeles !
Ziņas sniedzējam pēc raksta iesniegšanas ir nosūtīts aicinājums ar mums sazināties, ar vēlmi jautājumu noskaidrot un atrisināt. 1.5 nedēļas laikā ar mums nav notikusi saziņa!
Papildus atzīmējam, ka OPTIMUS Mēbeles ir tirdzģotājs. Tas nozīmē, ja klients konstatē preces neatbilstību, tad tirgotājs nodrošina garantijas servisu. Tas sevī neietver montāžu. Visos OPTIMUS Mēbeles veikalos ar lieliem burtiem klientiem redzamā vietā ir informācija, ka Piegādes un montāžas pakalpojumus nav tirdzniecības iestādes pārziņā un klients to izvēlas un organizēt pēc saviem ieskatiem.
Uzņēmuma Optimus Mēbeles pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (2)
Neskatoties uz jūsu pārmetumiem, piekrītu Jums. :)
Tas vienmēr ir interesanti, ja mēbeli ražo un komplektē polijā, kāpēc vainīgs meistars latvijā ?