РешеноOptimus Mēbeles - Slikts serviss, bojājums
Pasūtīju internetveikā stūra dīvānu, samaksāju arī par piegādi. Dīvāna piegāde tika veikta pēc 5 dienām, vēlā vakarā (ap 21iem). Dīvāns iesaiņots plēvē. Piegādes busiņš pārblīvēts. Manu dīvānu tikai ar lielām pūlēm izdodas izvilkt no busiņa. Šoferis ļoti steidzīgs, jo vēl jāpaspēj atpakaļ uz Rīgu (120 km). Izsaiņojot preci konstatēju, ka trūkst montāžai nepieciešamās skrūves, kā arī viens dīvāna gals (skaidu plāksne) ir izlauzta no stiprinājumiem. Iesniedzu reklamācijas nodaļai prasības pieteikumu (bija pagājušas 7 dienas no piegādes brīža). Pēc 18 dienām saņēmu atbildi, no SIA "ALB", ka pati vien esmu atbildīga, ka piegādes brīdī nepārliecinājs par preces kvalitāti un to, ka skrūves esot ieliktas veļas kastē. Taču tur to nebija! Lai arī cik cītīgi meklētu :) Defekti varot būt radušies preci transportējot, taču SIA "ALB" to neveicot un atbildību neuzņemas. Tad rodas jautājums, kāpēc rēķinā tiek iekasēta maksa par transportu 25 eur? Par ko un kam tas tiek maksāts, ja atbildību neviens neuzņemas? Mana prasība tika noraidīta arī pēc būtības, ka no preces piegādes brīža un prasības iesniegšanas ir pagājušas vairāk kā 10 dienas, neskatoties uz to, ka piegādāta bija 5 dienas vēlāk.
Esmu ļoti vīlusies gan servisā, gan kvalitātē.
Uzņēmuma Optimus Mēbeles pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (1)
Tieši cilvēku skopums un stulbums ir radījis šādus kantorus, jo cilvēki meklē kur ko lētāk iegādāties, šādi arī radot kantorus , kas piedāvā lētāk, vienīgais veids kā šāds kantoris var nopelnīt ir uz apjomu, tā kā par kvalitāti varat aizmirst, iesaku jums arī tālāk iepirkties Jysk tipa kantoros :)