РешеноOptimus Mēbeles - Slikts serviss
5.09. iegādājos preci. 8.09 Tika atsūtīta ziņa, kad prece ir atsūtīta, bet es nesaņēmu visu preci. Pēc tam man nācās gaidīt līdz 26.09 un saņēmu vispār citu preci par kuru man nācās samaksāt vairāk.
Pēc, preces izpakošanas izrādās, ka manai nopirktajai precei trūkst dektaļa.
Pilnīgi citas preces izsniegšana bez klienta pieteikuma, pie mums nenotiek. Visa preču kustība tiek fiksēta sistēmās un atbilstoši klienta pieteikumiem vai izmaiņām! Ja atverot iepakojumus, tiek konstatētas neatbilstības, vienmēr jautājumi tiek atrisināti likumdošanas kārrībā.
Lietas noskaidrošanai, šīs ziņas sniedzējam 27.09. tika nosūtīta personīgā vēstule ar aicinājumu iziet uz kontaktu. Līdz šim brīdim nav saņemta atbilde. Kā pieredze rāda, uz reāliem gadījumiem klienti atsaucas.
Mēs cienam un respektējam mūsu klientu intereses, un aicinam ar mums sazināties zvanot uz Nr. 67885252 vai rakstot [email protected]
Uzņēmuma Optimus Mēbeles pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Добавить комментарий