РешеноOptimus Mēbeles - Slikts serviss
Vairākas reizes ir bijuši”pārsteigumi” saņemot pasūtīto preci no Optimus mēbelēm. Vienu reizi tas ir stūra dīvāns no divām dažādām krāsām, otrreiz komplektā ir divas vienādas daļas, kas liedz salikt tv plauktiņu, nācās pašiem urbt vajadzīvos caurumus, jo veikals atteicās iedot detaļu no parauga. Tad vēl dīvāna kvalitāte, par pieklājīgu summu. Pēc pus gada, tas izskatās tā itkā jau 15 gadus lietots. Un pèdējais pirkums balts datorgalds, kur ir ielikta citas krāsas detaļa. Vaina nav konkrētās pilsētas veikalā, jo ar šādiem pārsteigumiem esam saskārušies gan Rīgā, gan Jēkabpilī.
Ziņas sniedzējam caur portļau 29.10. tika nosūtīta vēstule ar papildus jautājumiem. Gaidam saziņu ar mums, lai izskatītu jautājuma apstākļus.
Mēs cienam un respektējam mūsu klientu intereses, un neskaidru jautājumu gadījumos (diemžēl tādi gadās un mēs risinam visus jautājumus) aicinam vērsties uz veikalu kur pirkums ir veikts, vai sazināties zvanot uzinformatīvo tālruni +371 67885252; rakstieski: [email protected]
Uzņēmuma Optimus Mēbeles pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (1)
Piekritīšu, mums arī pa pusgadu dīvāns tāds it kā jau mūžību lietots. Ļoti nekvalitatīvas mēbeles.