РешеноOptimus Mēbeles - Trūkstošas detaļas
Pasūtījām lielu drēbju skapi Jelgavā. Aizvedot mājās secinājām ka ir liekas durvis un trūkst visas vertikālās sienas un visas aizmugures. Iesniedzām prasību par trūkstošajām detaļām. Pēc nedēļas no Cēsīm atsūtīja paku, kurā bija tikai sienas. Pārbaudījām pirms izvešanas no veikala. Atkal rakstīju iesniegumu par trūkstošajām aizmugurēm. Tagad prasot izsūtītāji no Cēsīm fotogrāfijas lai redzētu ka trūkst detaļas, kas šķiet pilnīgi neloģiski. Ja jau viņi domā ka melojam, tad kāda jēga fotografēt jo jebkurš melis tās detaļas var nolikt malā.. 3 nedēļas kastes 'marinējas' koridorā, jo skapi likt kopā nevar. Pats skapis ir 30km no Jelgavas un katru reizi jāmeklē kas var tās kastes aizvest. Nu jau ir ļoti liela vēlme vest visu atpakaļ, pieprasīt naudu un iegādāties skapi citur. Neiesaku neko iegādāties uz pasūtījuma un pērkot vienmēr pārliecināties ka uz vietas ir visas detaļas.
Kompānijas vārdā atvainojamies par radītām neertībām. Apstiprinām, ka pieteikums par trūkstošām detaļām no klienta ir saņemts. Detaļas ir pasūtītas no ražotāja, un trūkstošo detaļu piegādei būs nodrošināta tuvākajā laikā.
Uzņēmuma Optimus Mēbeles pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Добавить комментарий