РешеноOptimus Mēbeles - Slikts serviss
Šī gada janvāra sākumā pasūtīju viesistabas sekcijas iekārtu. Liekot to kopā tika konstatētas divas nepilnības - atvilktnes korpuss bija bojāts un viena sekcijas aizmugurējā daļa bija nepareizi sakomplektēta. Pieteicu reklamācijas par abām nepilnībām. Tās tika akceptētas un bija jāgaida piegāde no rūpnīcas. Līdz ar to viss sekcijas salikšanas process apstājās.
Aprīļa sākumā beidzot bija atnākusi viena reklamācija. Otru pozīciju gaidu vēl līdz šim brīdim! Ir pagājis jau pusgads! Tas nav normāli! Pēdējā informācija no Optimus Mebelēm tika saņemta 16.05.2018.
M.P.
Uzņēmuma Optimus Mēbeles pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Добавить комментарий