РешеноOptimus Mēbeles - Slikts serviss
Biju nolēmusi uzdāvināt dīvānu. Tāpēc noskatīju dīvānu Optimus Mēbeles mājas lapā. Veicu pasūtījumu un tūlītēju apmaksu 15.oktobrī. Saņēmu ziņu ka dīvāns nav veikalā, bet to vedīs no noliktavas. Teica ka jāgaida līdz septiņām darba dienām. Pēc piecām darba dienām zvanīju lai precizētu piegādes datumu. Teica līdz 24. oktobrim tiks veikta piegāde. Piegādes dienā paziņo ka dīvāns tomēr netiks piegādāts. Piedāvāja ka vedīs nākamās nedēļas sākumā no Rīgas veikala. Bet šodien saņēmu ziņu, ka būs vēl jāpiemaksā par piegādi, par ko jau bija samaksāts. Tāpēc pieprasīju naudas atmaksu, kuru atgriezīs 3 darba dienu laikā. Nesaprotu kā var nolikt piegādes datumu ja reāli dīvāns nav? Un kaut ko bezjēdzīgi solīt. Un paši par radušos problēmu nezvana klientam lai informētu, bet klientam pašam jāzvana un tad tik atvainojas. Attieksme= nulle.
Izskatot visus pasūtījumus no 15.10. nav atrasta atbistība šīs ziņas sniegtajiem datiem! Nav saņemts arī atbilstoša pieteikums naudas atmaksai.
Veicot pasūtījumu optimus.lv, maksa par piegādi tiek aprēķināta atbilstoši transportkompānijas cenrādim (kas ir formula). Maksa tiek aprēķināta sistēmā, to nav iespējams mainīt.
Transportkompāniju prakse (gan kas apkalpo mūsu klientus gan citām) ir, transporta maksa paredz piegādi līdz mājas durvīm. Ja klients papildus piesaka uznešanu un vai montāžu, tad vienojoties ar klientu transportkompānija nosaka papildpakalpojumu cenu.
Optimus mēbeles nav atbildīgs par trešo pušu savstarpējām vienošanām un nenosaka papildus maksas!
Saziņa notiek caur jūsu e-pastu, ko norādījāt reģistrējoties šajā portālā. Citu Jūsu datu mums nav lai sazinātos! Saziņāšanās faktu redz arī sauta administrators!
Lai jautājumu izskatītu, ir nepieciešams to identificēt. Pēc Jūsu sniegtās informācijas, to nav iespējams izdarīt - tas arī atspoguļots mūsu atbildē. Ja ziņas nesaņemat elektroniski, lūgums pirkuma identifikācijai sazinieties ar mums zvanot uz informatīvo tālruni 67885252, vai rakstot [email protected].
Atkārtoti aicinām ar mums sazināties! Kopš pirmās saziņas ir pagājušas trīs dienas bet ar mums neviens nav sazinājies!
Tikai identificējot pasūtījumu, uzņemuma vadība var izskatīt Jūsu ierakstītās ziņas reālo situāciju un atbilstoši reaģēt.
Atkārtosimies, pēc Jūsu norādītajiem datumiem un ar konkrēti norādīto informāciju par naudas atgriešanu nav identificēts pirkums (pieteikumi nav daudz, to ir viegli izkontrolēt).
Uzņēmuma Optimus Mēbeles pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (3)
Kad Tu pasutiji divanu, tas Polijaa pat vel nebija sarazots. un no ta gala visu problemu sakums. Vispar arprats, kas pie mums notiek ar mebelem. Nav brinums ka cilveki brauc no visam Latvijas malam uz Ikea, vismaz tur uz vietas var sanemt to, ko vajag.
IKEA cilvēki jūtas kā ieslodzījumā. No tā labirinta nav iespējams stundas laikā iziet laukā. Un pašam jāiet jāmeklē pa plauktiem kur kas stāv - jāstrādā par krāvējiem.
Viņi apgalvo kad sazinās ar klientu, bet nevienu zvanu neesmu saņēmusi. Par situāciju uzzināju tikai kad interesējos par piegādes datumu. Tad sanāk kad šito visu esmu izdomājusi.