РешеноOptimus Mēbeles - Slikts serviss

Šodien veikalā pārdevējai prasa, vai ir konkrēta prece uz vietas, uz ko man apliecina, ka ir. Saku, ka pirkšu, man atbild, ka jāpagaida. Apkalpo citu klientu un pēc tam (kādas 5-7 min es gaidu) prasa, vai es nevaru atnākt vēlāk. Es atbildu, ka nē, jo man ir darbā pusdienlaiks tikai. Tad saka "nu tad atnāciet pēc darba". Es saku, ka nevaru un ka man vajag tagad. Uz ko atbild"tad atnāciet vēlāk".
Ja veikals nav spējīgs strādāt, tad kāpēc durvis vaļā.

Жалоба успешно разрешена Sudzibas.lv Admin 01.11.2018

Uzņēmuma Optimus Mēbeles pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

Z

Комментарии (1)

Z Zippozippo 03.11.2018

Ar mani neviens nav centies sazināties!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы