Адрес: |
Skanstes iela 50, k-5, 4.stāvs, Rīga Latvia - LV-1013 (Biroja adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 67788100 |
Факс: | +371 67788110 |
Информация: | DOUGLAS E-veikals Brīvības gatve 372, T/C Alfa Rīga, Latvija, LV-1006 Tel. +371 67199299 E-pasts: [email protected] Darba laiks: I-V 9:00-18:00, VI-VII Slēgts |
Время работы: |
8:30 - 17:30
8:30 - 17:30 8:30 - 17:30 8:30 - 17:30 8:30 - 17:30 закрыто закрыто |
Социальные сети: |
Douglas - Жалобы и отзывы
Douglas - Slikts serviss
Šodien biju veikalā spicē. Gribēju nopirkt sev diezgan dārgu bronzeri. Pati paprasīju palīdzību, jo prasti neprasu, konsultanti nezin par produktiem neko. Man mīļi palīdzēja, bet viss sākas pēc tam.. Pēc divām minūtēm pēc iepirkšanās izvēlējos samaīnit toni, jo paskatījos uz to citā Gaismā. Kad pienācu pie kases, un paprasīju samainīt, konsultantes seja uzreiz samainījās, it kā es viņai dzīvi sabojāju. Ar savu kolēģi šāda apspriest cik viņai šodien ir atgriešanās.. Kolēģe viņai pateica ka tu...
Douglas E-Veikals - Nevar atrisināt problēmu līdz galām
Labdien, gribētos pastāstīt cik negribīgi Douglas klientu atbalsta centrs risina problēmas. Man tika uzdāvināta dāvanu karte, ko izmantoju douglas internetveikalā, diemžēl kaut kādu iemeslu dēļ karte nenostrādāja, bet es to nepamanīju un biju pārliecināta, ka karte nostrādāja, jo summa beigās rādījās ar izmantotu dāvanu karti, pēc kartes izmantošanas to izmetu. Kad atnāca pasūtījums izrādījās, ka jāmaksā pilnu summu, un tad sapratu, ka karte nenostrādāja. Rakstīju uz e-douglas e-pastu, pēc tā...
Douglas - Slikts serviss
Pirmkārt, ļoti uzbāzīgas konsultantes. Pasaki vienai, ka palīdzību nevajag, pēc 30 sec pieskrien nākoša. Ar pasīvi agresīvu attieksmi, ka atrasties veikalā nav nekādas vēlmes. Otrkārt, testeri tāda sajūta gadu nav mainīti, tie ne tikai ir tukši, bet tur jau pat produkta nosaukumu uz pudeles nevar izlasīt. Labāk nekā uzbāzties cilvēkiem, konsultantes sekotu līdzi testeru stāvoklim.
Douglas - Uzbāzīgas konsultantes
Ieeju Douglass, nepaspēju izelpot, kā jau ir klāt. Saku, ka tikai skatos... Sāk man viskaut ko piedāvāt. Bezmaz esi spiests kaut ko nopirkt, tāpat vien nevar šajā veikalā ienākt. Reiz viena sieviete aizdzina konsultantu ar vārdiem - "jūsu pasīvā agresivitāte kaitina". Nevēlos būt nelaipna, bet būs vien jāiemācās, jo tas uzbāzīgums ir tik atbaidošs. Esmu bijusi daudzos parfimērijas veikalos ārzemēs - nekur tā nav. Un produkti ne reizi vien ir sagādājuši vilšanos, tāpat kā šajā reizē. Kārtējais krēms, kas jāizmet...
Douglas - Slikts serviss
. Šodien biju t/c “Akropole Alfa” un iegāju “Douglas” veikalā. Gribēju mammu nedaudz iepriecināt nopērkot viņai smaržas. Pie paša veikala ieejas atradās stends ar smaržu/roku krēma komplektu. Mammai ļoti iepatikās “Rendez-Vous Nocturne” . Devos uz kasi maksāt, taču pārdevēja izsita citādāku cenu( pie tā stenda cena bija norādīta 19,99€, akcijas cena no 39,99€). Uzdevu pārdevējai jautājumu kādēļ ir izsista vecā(bez akcijas) cena. Kā izrādās, tā ir veca cena un piedāvājums ir beidzies jau...
Douglas - Derīguma termiņš
Douglas nenorāda derīguma termiņu lokšņu maskām savā e-veikalā. Arī saņemot (biju pasūtījusi 3 dažādas, t. Sk. Vienu kosmētiskās zeķītes) un apskatot iepakojumus, uz divām no tām terminiņu neatradu vispār un vienai sejas maskai termiņš pēc nepilniem 3 mēn. Iztek. Jāpiebilst, ka maskas tika tirgotas ar atlaidi, kas protams ir atraktīvi. Bet es personīgi, ja sākotnēji zinātu ka derīguma termiņi vai nu neeksistē vai tuvu beigām, nebūtu iegādājusies šīs preces.
Douglas - Slikts serviss
27.02.2024 plkst.14.45 atbraucu veikalā Douglas T/C Origo lai iepirkties. Atbraucu speciāli no citas pilsētas nopirkt smaržas armani my way, jo manā pilsētā kur es dzīvoju douglas veikalā šīs smaržas nebija uz vietas. Tā kā tie bija domāti lai uzdāvināt dzimšanas dienā ja šodien bija jābrauc un ātri iepirkties Rīgā. Kad ienācu veikalā gribēju vēl apskatīt kādu sejas krēmu priekš sevis. Ieraudzīju lancome sejas krēmu un paņēmu testeru lai pārbaudīt krēmu uz rokas jo man ir alerģija uz dažiem...
Douglas - Serviss
Nesen apmeklēju Douglas veikalu spicē. Parasti jau vienmēr, ienākot šajā veikalā, ātri ieskrienu, paņemu, kas nepieciešams un aizskrienu, jo konsultanti brutāli uzbāžas, bet šoreiz gribējās pastaigāties un apskatīties, kas ir piedāvājumā. Pie manis nupat piegāja konsultante, palūdzu viņai palīdzēt ar dažu produktu izvēli, bet pēc laika sapratu, ka viņa vispār nesaprot, ko pārdod un kādu preci prezentē. Ne uz vienu no maniem jautājumiem konsultante nespēja atbildēt un arī piemeklēt man...
Douglas - slikts serviss
Šodien tirzniecības centrā alfa veikalā douglas kārtējo reizi saskaros ar šausmīgu attieksmi, vairākas konsultantes vienkārši stāv sarunājās savā starpā un no malas liekas, ka arī aprunā klientus, bet labi, vienalga, zināju ko man vajag, un gāju pēc šīm precēm, visu laiku skatijās uz rokam, itkā kaut ko zagtu, es saprotu ir jaskatās, bet nu nejau lai es jau to justu, izvēloties savas trīs prece devos pie kases, un kopēja summa bija 87eur, un ne čeku saņemu, ne paraudziņus, kas parasti bija...
Douglas - Konsultanti vienmēr ir gatavi palīdzēt
Meklēju draudzenei davanu un nolēmu aiziet uz douglas t/c akropolē. Kad es devos turp, konsultante bija ļoti laipna un gatava palīdzēt. Viņa uzreiz ievēroja, ka meklēju dāvanu draudzenei, un viņa piedāvāja dažādus dāvanu komplektiņus, bet es no tiem visiem izvēlējos Estee Lauder dāvanu komplektus. Cena bija ļoti laba un sanāca iepriecināt draudzeni.
Douglas - Pārdeva ne tās smaržās
Biju Douglas Akropole veikalā, iepirkos, kur iedeva prada vīriešu testeri, draugam ļoti iepatikās, nolēmu uztaisīt pārsteigumu un nopirkt viņam tās smaržas. Aizgāju uz veikalu ar testeri, pajautāju konsultantam palīdzību, kuras tās tieši ir, konsultante pārliecināti teica, ka tās, beigās nopirku, uzdāvināju draugam, attaisīju vaļā, uzpūtu pūtienu un sapratām, ka tās ir pavisam citas smaržas.. Ļoti skumji, ka konsultanti ir bez zināšanām.. :) protams paveicās, ka smaržas nebija pavisam...
Douglas - iepriecināja ar profesionālo palīdzību
Douglas veikals mani ļoti iepriecināja ar profesionālo palīdzību, meklējot tonālo krēmu, kas atbilst manam ādas tonim. Personāls bija laipns un uzmanīgs, sniedzot detalizētas konsultācijas par produktu klāstu un piedāvājot izmēģināt dažādus toņus. Esmu apmierināts ar atrasto tonālo krēmu, kas perfekti piemērots manai ādai. Douglas veikals ir kļuvis par manu galveno izvēli kosmētikas iepirkumos, novērtējot gan produkta kvalitāti, gan personāla atsaucību. Paldies par profesionālo palīdzību!
Douglas - Serviss
Šodien tirdz.centrā Damme Douglas veikalā ieeju, lai nopirktu Rituāla ķermeņa krēmu. Lietoju to gadiem. Sniedzos pēc neuzmēģinātā smaržas krēma testera. No mugurpuses konsultante jautā kā palīdzēt. Atbildēju, ka zinu ko meklēju. Turpinu skrūvēt vaļā testeri. Man nelaipnā tonī uzrunā vēlreiz, ka šis nav testeris ko esmu paņemusi. Pagriežu uzrakstu kur skaidri un gaiši rakstīts testeris. Konsultante noveršas un aiziet. Izvēlos krēmu, eju pie kases. Dodu 50 eur. Krēms maksā 19.90 Tā pati...
Douglas - Slikts serviss
Neatnāca norādītājā datumā pasūtījums, kas bija 4. Jūlijs, bet tikai šodien. Rīga Plaza Douglas veikalā iedotais kupons, kuru varēja izmantot tikai e-veikalā nedarbojās, jo paciņā natica pievienots kuponā paredzētais bezmaksas līdzeklis un pārsteiguma dāvana. Skumji, jo es pirkumā douglas e-veikalā iztērēju nepilnus 100 eur. Paciņā, kad to beidzot saņēmu atradās tukšs kartona iepakojums ar uzrakstu, ka manu pasūtījumu bija saiņojusi solveiga, iespējams, šīs sievietes nekvalitatīvo darba spēju...
РешеноDouglas - Viltojums/brāķis
07.06 akropolē nopirku Molinard Osmanthus smaržas. Konsultantes tajā dienā, kas strādāja, bija lieliskas (viena sieviete gados, otra jaunāka un abas blondiem matiem) . Viņas centās man palīdzēt un izprast ko vēlos un tas izdevās un atradām smaržas kas manai gaumei atbilda 100% un biju starā ar atradumu. Konsultantes vēl ieteica smaržas uzpūst un pastaigāt lai tiešām zinu, ka ir īstās. Taču nu jau šīs dienas esmu pamatīgi vīlusies. Smaržas ko man pārdeva vispār nesmaržo tā kā testeris, izpūšot...
Douglas - Slikts serviss
06.03.2023 biju iegājusi molā, Douglas veikalā. Vispār reti tur eju, jo neapmierina konsultantes uzbāzīgā attieksme. Viena tāda blondiem matiem, ap 35, mūždien lien virsū. Vienkārši staigā uz papēžiem, stāv blakus, skatās uz rokām, nopēta apģērbu. Es šai jautāju-vai viss kārtībā? Jā, bet vienalga stāv kā stabs un blenž virsū. Nu briesmīgi. Vajag iemācīties būt laipnai, izpalīdzīgai, bet neuzbāzīgai. Jāiemāca elementāra etiķete un manieres lai strādātu šādā sfērā.
Douglas - Tirgo ar produktiem, kuriem ir beidzies derīguma termiņš
Veicu pasūtījumu Douglas interneta veikalā un man atsūtīja preci, kurai derīguma termiņš bija beidzies vēl mēnesi pirms es šo preci saņemu. Tik pazīstama kompānija un nevar atļauties izmest sabojātus produktus, mēģinot tos pārdot pircējiem, kuri neskatās uz produktu derīguma termiņu. Uzrakstiju viņiem, palūdza atgriezt preci un man viņi atgriezis naudu.
Douglas - Slikts serviss
Ar tik sliktu apkalpošanu Douglas veikalos saskārusies nebiju... Izvēlējos savus iecienītākos sejas kopšanas produktus un devos uz kasi, lai apmaksātu pirkumu, bet diemžēl 7 minūšu laikā neviens tā arī nepienāca! Zālē redzēju 3 konsultantus un centos izveidot acu kontaktu, jo cerēju, ka varbūt tad kāds pienāks, velti. Es saprotu, ka skaidrojot un iesakot, konsultants pie manis uzreiz neskries, bet bija Brīži, kad cilvēks jau izvēlās un apskata produktus patstāvīgi, bet konsultants tik stāv...
Douglas - Nepiedienīga reklāma
Kāpēc Douglas savu izveidoto Ziemassvētku reklāmu, kurā divas lezbietes sūcās rāda darbadienas vidū plkst. 12: 10 pa bērnu multeņu kanālu nickolodeon jr. Kas tas par sviestu, agrāk tādas reklāmas bija atļautas tikai normālā televīzijā pēc plkst. 22iem, kad bērni guļ. Nedomāju, ka man būtu jāskaidro 3 gadīgai meitenei, ka 2 tantes bučojas, jo iedeva viena otrai smaržas pa 39.99 eur. Skatīt attēlu pielikumā.
Douglas - Slikts serviss
Nepatīkama iepirkšanās šajā veikalā! Nav saprotama preču atgriešanas sistēma. Kā, lai klients notestē preci, to neattaisot?! Bojāta prece un bojāta plastmasas plēvīte, kurā iesaiņota prece ir divas dažādas lietas. Iesaku Douglasam pārskatīt savu atgriešanas politiku, lai tā būtu klientam draudzīgāka un PRAKTISKĀKA!