www.sudzibas.lv Douglas Atsauksme par Douglas Latvija klientu apkalpošanu

Douglas - Atsauksme par Douglas Latvija klientu apkalpošanu

Labdien,

Vēlos izteikt savu neapmierinātību ar Douglas veikalu praksi Latvijā. Man bija iespēja līdzīgā veikalā iepirkties kā Douglas veikalā Apvienotajā Karalistē, un tur pieredze bija krietni atšķirīga – pirkumiem virs noteiktām summām (50 €, 100 €, 150 €, 200 €) klientiem tiek pievienotas kvalitatīvas dāvanas: sejas un ķermeņa kopšanas līdzekļi, krēmi un citi produkti, kas ļauj iepazīt jaunas zīmolu līnijas.

Latvijā, diemžēl, pieredze ir pavisam cita – pat pie pirkumiem ap 200 €, dāvanas bieži vien ir niecīgas vai simboliskas, piemēram, tikai viena vienkārša sejas maska. Kā lojālam klientam tas rada vilšanos un sajūtu, ka Latvijas pircējs tiek novērtēts mazāk nekā citās valstīs.

Es vēlētos, lai Douglas Latvija pārskatītu savu klientu lojalitātes un dāvanu politiku, lai tā būtu līdzvērtīga citu valstu praksei. Tas noteikti stiprinātu klientu uzticību un vēlmi iepirkties tieši pie Jums, nevis meklēt alternatīvas citur.

Ar cieņu, Agnese

04.09.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Douglas Ответ от представителя 08.09.2025

Labdien, Agnese!

Douglas ir saņēmis Jūsu atgriezenisko saiti par iepirkšanās pieredzi. Informējam, ka šobrīd davanas par pirkumu tiek piedāvātas Douglas e-veikalā. Šobrīd strādājam pie jaunas klientu lojalitātes programmas, lai jau drīzumā varam iepriecināt katru klientu ar vērtīgām priekšrocībām!

Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!

Z

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы