Douglas - Slikts serviss
Šodien biju veikalā spicē. Gribēju nopirkt sev diezgan dārgu bronzeri. Pati paprasīju palīdzību, jo prasti neprasu, konsultanti nezin par produktiem neko. Man mīļi palīdzēja, bet viss sākas pēc tam.. Pēc divām minūtēm pēc iepirkšanās izvēlējos samaīnit toni, jo paskatījos uz to citā Gaismā. Kad pienācu pie kases, un paprasīju samainīt, konsultantes seja uzreiz samainījās, it kā es viņai dzīvi sabojāju. Ar savu kolēģi šāda apspriest cik viņai šodien ir atgriešanās.. Kolēģe viņai pateica ka tu vari mierīgi atteikties pamainīt viņai uz citu toni. Un vēl aprunāja citus klientus pie kases (nepilngadīgas meitenes mēģināja smaržas, ko arī var darīt) , nosauca tās meitenes par ‘малолетние преступницы’ un gribēja saukt apsargu. Tā visa runa bija, kad es stāvu blakus!? Ar klientorintēšanu tur viss ir ļoti slikti. Pati stādāju ļoti labā veikalā un zinu kā strādāt ar klientiem. Tajā veikalā vairs nekad negribētu iet, patērēšu biščiņ vairāk laika un aizbraukšu uz stockmann.
Un vēl, viena konsultante, Natālijā, kādu gadu atpakaļ izsita man preci un pārdoda par pilnu cenu, kad uz to produkciju bija atlaide 20%. Kad atbraucu mājās, bankā transakcijā irredzīju pilnu cenu. Nācās braukt atpakaļ un mainīt, uz ko man viņa pateica, ‘ kāpēc es neatgādināju par atlaidi. Manuprāt tie konsultanti neaizņemti ar to, ar ko vajadzētu. Ļoti nepatīkama sajūta pēc veikala apmeklējuma!
Labdien!
Douglas ir saņēmis Jūsu atgriezenisko saiti par iepirkšanās pieredzi. Mums ir patiesi žēl, ka šāda pieredze ir radusies. Jau šobrīd strādājam pie tā, lai uzlabotu apkalpošanas kvalitāti atbilstoši klienta vajadzībām. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Комментарии (2)
Nevienam nepatīk kad nopērk un uzreiz pārdomā.
Pārdomāt un samainīt toni ir divas dažādas lietas. It īpaši ņemot vērā ka Douglas veikalos ir nepareizs apgaismojums priekš kosmētikas veikalā. Un ticu ka izejot no veikala , normālā apgaismojuma , tas tonis izskatījās galīgi citāds. Un vēl- patīk pārdevējai vai ne, lai savas domas tur pie sevis un mak savaldīt seju .