Douglas E-Veikals - Nevar atrisināt problēmu līdz galām
Labdien, gribētos pastāstīt cik negribīgi Douglas klientu atbalsta centrs risina problēmas. Man tika uzdāvināta dāvanu karte, ko izmantoju douglas internetveikalā, diemžēl kaut kādu iemeslu dēļ karte nenostrādāja, bet es to nepamanīju un biju pārliecināta, ka karte nostrādāja, jo summa beigās rādījās ar izmantotu dāvanu karti, pēc kartes izmantošanas to izmetu. Kad atnāca pasūtījums izrādījās, ka jāmaksā pilnu summu, un tad sapratu, ka karte nenostrādāja. Rakstīju uz e-douglas e-pastu, pēc tā saņemu zvanu, kur man palūdza pirkuma dokumentus, diemžēl cilvēks, kurš pirka karti čeku izmeta, viss šajā situācijā nostājās pret mums, to labi apzinos, pat veikalā kur tika pirkta karte ir šobrīd ciet, jo 1. Jūlijā lietu dēļ tur viss bija applūdis. Bet šajā situācijā ir viens bet, klientu atbalsts atbildēja, ka var šo situāciju risināt, un piedāvāja nosaukt man vai nu pirkuma datumu un laiku vai nosūtot viņiem pirkuma dokumentu. Pirmo es varēju nosaukt, bet tomēr tā informācija izrādījās nederīga, un man pateica, ka tomēr palīdzēt nevar. Problēma ir tajā, ka darbinieki nav pietiekami kompetenti vai neprot noformulēt savas domas, vai nezina vadlīnijas, ko darīt šajā gadījumā. Jo kad man pajautāja datumu un iegādes laiku, biju pārliecināta, ka tas atrisinās problēmu, iespējams paskatīsies kamerās, vai kādā skaidro naudas darījumu atskaite, bet beigās izrādās, ka tomēr pirkuma dokuments ir vajadzīgs. To jau varēja pateikt uzreiz, nevis liekot man rakstīt cilvēkam un izprāšņat par laikiem un datumiem, kad tika nopirkta karte. Un jā, man vēl uzrakstīju par nozaudēto karti, kaut gan neviena ziņā neteicu, to ka karte ir nozaudēta, diezgan precīzi aprakstīju situāciju. Šī būs mācība man, un brīdinājums jums, ka vadot dāvanu kartes viss jāpārbauda divreiz, un karti jāsaglabā, jo pat ar zināmu datumu, vietu un laiku (kuru paši viņi paprasa) neviens pretī jums neies, un neko nepārbaudīs, vienkārši atvainosies.
Labdien! Douglas ir saņēmis Jūsu atgriezenisko saiti par klientu servisa apkalpošanas pieredzi. Mums ir patiesi žēl, ka šāda pieredze ir radusies. Jau šobrīd strādājam pie tā, lai uzlabotu apkalpošanas kvalitāti atbilstoši klienta vajadzībām!
Комментарии (4)
Dīvaini. Varbūt izmantojāt back pogu vai atgriezāties citā lapā un tapēc nometa. E-pastā rēķina nav? Labāk nemest laukā līdz darijuma beigām, kā arī saglabāt čeku. Dāvinot dāvanu karti vai kādu citu atrakciju, kur summa tāpat redzama labāk tomēr ielikt to čeku, ja nu kas.
Pa lielam neko jau arī nevar palīdzēt, nav ne kartes, ne čeka.
Pati strādāju veikalā, šādos gadījumos nebija problēmu atrast sistēmā čeku , ja zināms datums un laiks, ja tiešām grib palīdzēt:)
Labdien! Douglas ir saņēmis Jūsu atgriezenisko saiti par klientu servisa apkalpošanas pieredzi. Mums ir patiesi žēl, ka šāda pieredze ir radusies. Jau šobrīd strādājam pie tā, lai uzlabotu apkalpošanas kvalitāti atbilstoši klienta vajadzībām!