Адрес: |
Skanstes iela 50, k-5, 4.stāvs, Rīga Latvia - LV-1013 (Biroja adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 67788100 |
Факс: | +371 67788110 |
Информация: | DOUGLAS E-veikals Brīvības gatve 372, T/C Alfa Rīga, Latvija, LV-1006 Tel. +371 67199299 E-pasts: [email protected] Darba laiks: I-V 9:00-18:00, VI-VII Slēgts |
Время работы: |
8:30 - 17:30
8:30 - 17:30 8:30 - 17:30 8:30 - 17:30 8:30 - 17:30 закрыто закрыто |
Социальные сети: |
Douglas - Жалобы и отзывы
Douglas - Ужасное качество товара, аллергия
Купила шампунь в этом магазине по совету продавца, от него пошла жуткая перхоть и после мытья страшно чешется голова. Товар ужасного качества. Был приобретен по подарочной карте, чек не сохранился. Как вернуть деньги за товар? Куда писать жалобу?
Douglas, t/c Vivo Jelgava - Apkalpošana
Pirmo reizi rakstu sūdzību par kādu uzņēmumu, šoreiz jau nu nevarēju klusēt, T/c Vivo Jelgavā aizgāju pirkt smaržas radiniekam uz dzimšanas dienu, godīgi sakot bieži vien kaitina pārdevēju uzmācība, bet šoreiz es pagriezos pret pārdevēju - konsultanti, lai viņa man palīdzētu 1. Uzruna un nopūta nebija patīkama 2. Kad jautāju par smaržām, konsultante mani noniecināja.. Un pats labākais visā iepirkšanās laikā bija, kad pārdevēja man virsū pūta vīriešu smaržas... Ja douglas uzturētājiem kaut...
Douglas - Не возвращают деньги
Здравствуйте! Я заказала 4 товара месяц назад, и отплатила его на сайте. Пришло письмо на почту «сожалеем но двух товаров не оказалось на складе, два мы пришлем, а за те два обратно деньги вернём». В течении 2 недель. Прошёл месяц, в течении месяца я им писала. Они в последнем письме написали «вышлем деньги и подарок за долгий возврат». Прошла неделя после сообщения, так ничего нет. Я написала, если ничего завтра не будет я напишу о правах потребителей.
Douglas - Slikts serviss
Iegāju douglas veikalā.. Neviena pārdevēja nesasveicinājās.. Gaidīju pie kases kādu laiciņu.. Iznāca pārdevēja Evija.. Ne smaids sejā.. Ne īsti labdien.. Jautāju ka gribu iegādāties dāvanu karti.. Evija paprasīja kastītē vai aploksnē.. Teicu aploksne.. Tad skatijas atkal uz mani.. Tā vietā lai pajautātu, kāda summa.. Vnk klusēja.. Nosaucu summu.. Pateicos.. Viņa arī.. Un nekāds uz redzēšanos.. Domāju vēl uzacu zīmuli iegādāties.. Bet pēc tādas attieksmes vairs negribas apmeklēt šo douglas veikalu molā! Jo pēc iepriekšējas pieredzes, citos douglas veikalos meitenes vnm ir laipnas un atsaucīgas.
Douglas E-Veikals - Klientu mānīšana
Ļoti žēl, ka galīgi neienāca prātā paguglēt atsauksmes pirms pasūtījuma noformēšanas. Veicu pasūtījumu bez nekādām aizdomām, pēc 2 dienām rādās kā izsūtīts, ir arī Omniva izsekošanas numurs. Pēc nedēļas paciņa joprojām nav saņemta un e-veikala klientu apkalpošanas telefons neatbild. Vairs neko nesūtīšu un citiem arī neieteikšu. Acīmredzot, klienti douglasam nav vajadzīgi...
Douglas - Slikts serviss
Pasūtīju dažas preces no interneta 28 jūnijā, oficiālajā vietnē bija rakstīts, ka tas aizņems ar omnivu 1-2 dienas (ko arī izvēlējos) , līdz šodienai nav nekas saņemts. Sazinājos 02.07 ar douglas biroju, kur mani painformēja, ka vēl nekas nav nosūtīts, uz jautājumu” kāpēc? “ atbild, ka nezin... Dienas laikā man atzvanīs un dos atbildi, zvanīju atkal 16: 36 neviens jau necēla klausuli! Liels paldies gribu pateikt douglas darbiniekiem! Svētku dāvana aizgāja.
Douglas - Slikts serviss
Pozicione lielisku servisu ar ātru piegādi, respektīvi divu darba dienu laikā.Pasūtot preci, tādēļ norādīju konkrēto adresi kur varēšu šo preci saņemt tieši konkrēta darba dienā.Pasūtījuma profilā tiek norādīta maldīga informācija ar statusu ka prece ir ''nosūtīta'', bet protams nekādas ziņas no piegādes dienesta nav. Jo Douglas vienkārši nav izsūtījuši,uz ko man operatori atsaka ka neko nevarot darīt. Nav pilnigi nekādas kommunikācijas ar klientu, nav saziājušies lai brīdinātu vai pamainītu piegādes adresi. Slikts SERVISS!
Douglas - Slikta apkalpošana
Nesaprotu kādēļ darbinieki klientus atļaujas pirmajā satikšanas reizē uzreiz uzrunāt uz tu. Palūdzu pārdevējai man palīdzēt izvēlēties šampūnu. Pārdevēja uzreiz sāka mani uzrunāt uz tu un vēl aiztikt manus matus. Es atvainojos, bet man jau sen vairāk nav 18 un šāda veida apkalpošana man nav pieņemama, ka pārdevēja ar mani runā kā ar kādu skolnieci. Maigi sakot, garastāvoklis bija todien sabojāts.
Douglas - Bojāts produkts
Pasūtiju douglas internetveikalā sev masku sejai douglas naturals. Pasūtijums atnāca 27. Janvārī. Pirms produkta lietošanas skatos derīguma termiņu. Ieraudzīju, ka derīguma termiņš beidzas šī gada februārī! Es samaksāju par līdzekli, kuru varēju lietot tikai 3-4 dienas! Pie tam tas nav krēms, kuru var lietot 2 reizes dienā. Tā ir maska, paredzēta vienai reizei nedēļā. Es samaksāju pilnu cenu par masku, kuru sanāca lietot tikai 2 reizes un nācās izmest. Nebiju pārliecināta, ka viņi speciāli...
Douglas - Slikts serviss
Ljoti nepatika veikala pardevejas konsultacija, velejos nopirkt labu puderi, izklastot ari savu problemu. Vina man sak apskaidrot ka viss ir lietojams, ko es saproru, jo paskaidroju vinai, kad es zinu, jo pati stradaju skaistumkopshana un es par visu esmu labi informeta, velreiz izstastu par puderi, kadu izmeginajusi esmu skaistumkopshanas izstade un velos piemeklet kaut ko lidzigu, vina mani veljoprojam maca ka man jalieto kosmetika, uz ko es velreiz atbildu, kad es par visu esmu informeta...
Douglas - Slikta apkalposana
Diemzel ari saskaros ar problemam sutot preces no e-douglas, maksimalais piegades laiks 5 dienas, manu vardu vairakkart jauca ar citu, pasutitas preces vieta, teica, ka esmu pasutijusi citu. Uzrakstot uz [slēpt]@douglas.lv, atbildi sanemu tomer no e-veikala, ar tekstu preci sanemsiet 5 diena, bet par nekorekto, vairak kartejo kludu ar manu vardu un pasutito preci ne varda, nezinu, ko rit sanemsu, bet vilos saja veikala konkreti. Apkalposanas kultura noteikti nav stipra puse.
РешеноDouglas - E-pasts, Veikals Saharova iela
12.11.2019 vakarā ejot ārā no veikala !Izveidojās situācija saharova ielas douglasa, kad pret mani izturejas pardeveji zemiski! domadamas, ka esmu kurls un neko nedaprotu! douglas majas lapa uzrakstiju uz epastu jautajumu , kur var iesniegt sudzibu pacik majaslapa neatradu info par to! nu uzminiet. ari uz epastu vini man neatbild! super veikals!
Douglas - Slikts serviss
Pavisam nesen biju douglasā uz brīvības ielas, kā vienmēr kolektīvs ļoti laipns un atsaucīgs, ar visu palīdz, bet šoreiz diemžēl man vienkārši gribējās nopirkt visu vajadzīgo un ātrāk tikt ārā.. lieta tajā, ka man visu laiku uz pēdām mina apsardzes dāmīte un skatījās bez maz man nagos, kaut kādā mirklī pat sāka ar mani runāt " - šī akcija darbojas, kad ņem visu." Šādi viņa mani turpināja vērot līdz pat mirklim, kad izgāju ar savu pirkumu. Neesmu aizdomīga izskata, parasta latviešu meitene...
Douglas - Krāpšana
Ļoti nekvalitatīvas smaržas par neadekvāti augstām cenām, slikta apkalpošana pārdevēja neatkāpjas ne soli un neļauj brīvi izvēlēties produktu. Nevienam neiesaku iepirkties šīs firmas veikalos. Vajadzēja nopirkt dāvanu un pārdevēja bez atļaujas ieskatījās manā tālrunī un neļāva apskatīt preci paņēma to un vnk aiznesa uz kasi tādējādi cenu uzzināju tikai kad prece jau bija nopirkta.
Douglas - Sliktā apkalpošana
Ieejot douglas veikalā mēs pajautājām, kas atrodas douglas adventes kalendārā. Tur ir divi, tāpēc viņa pastāstīja par pirmo un sāka stāstīt par otro, es ieraudzīju, ka tur ir bilde klāt, kas tur ir iekšā un pateicu, paldies sapratu. Viņa paspēja pateikt tiksi par pirmo un iesāka par otro. No tās bildes nevarēja saprast īsti, kas tur ir, jo viņa bija maziņa un sliktās kvalitātes pajautāju vai varētu lūdzu pateikt, kas ir otrajā douglas adventes kalendārā, bet viņa dusmīgi atteica es jau pateicu. Un tad viņa pateica arī, kas tur ir.
Douglas - internetveikaikala pasūtījuma neatnākšana laikā
Pirmo reizi pasūtīju Douglas mājaslapā preci. Rakstīts, ka piegāde ir 1-5 darba dienu laikā. Laiks jau ir pagājis , bet zińas par piegādāto sūtījumu nav. Uzrakstīju zińu uz norādīto e-pastu , bet nu jau kā 2 dienas man neviens Tur neatbild. esmu łoti vīlusies šajā servisā.
Douglas E-Veikals - Nedarbojas, lēna web lapa
E-veikals ir zem katras kritikas. Ievadot dāvanu kartes kodu un pin, nekas nedarbojas - paziņojums, ka neveiksmīga koda ievadīšana. Arī sazvanot e-veikalu, nekas tehniski netiek atrisināts. Izmantot dāvanu karti var tikai veikalā, attālināta iepirkšanās nav iespējama. Mājas lapas darbība ir ļoti, ļoti lēna. Tāds serviss nav pieļaujams Douglas, kas pretendē uz skaistumkopšanas ķēžu veikala statusu. Vairs neiepirkšos, citiem arī neiesaku pirkt dāvanu kartes šajā veikalā!
Douglas - Slikta apkalpošana
Vakar pēc darba ap 20.00 bijām aizbraukuši uz T/C Riga Plaza veikalu Douglas ar konkrētu vēlmi nopirkt sev un vīram smaržas, un tā kā vēlējāmies kādu jaunu aromātu tad es sāku tik smaržot visu pēc kārtas, biju nedaudz izbrīnīta, ka galīgi tukšā veikalā neviena no meitenēm man nenāk klāt, jo parasti tas notiek uzreiz kā tikai tu ienāc veikalā. Kad man jau bij apnicis meklēt pašai nu domāju pasaukšu kādu meiteni un pagriežot galvu redzu kā 3 meitenes stāv pie kases un vienkārši pļāpā! Nu tad gan...
Douglas - Dominas Douglas konsultante.
Douglas konsultante piedāvājot savu palīdzību, sarunu uzsāka krievu valodā. Diemžēl neievēroju viņas vārdu, jo nekavējoties devos projām. Es dzīvoju Latvijā, un saruna jebkuram pārdevējam ir jāuzsāk latviski. Pēc tam spried , kā runāt tālāk. Sliktāk jau viņiem, viens zaudēts klients. Mīnuss konsultantei.
Douglas - neorģinālas smaržas
Douglas veikalā, kurš atrodas Galerija Centrs, iegādājos smaržas Lacoste POUR FEMME. Par pirkumu biju ļoti vīlusies, jo aromāts izgaist jau pēc 1 minutes, kuru, turklāt, vēl pavada nejauka spirta smaka. SECINĀJUMS IR TIKAI VIENS- Latvijas Douglas veikalos tirgo NEOĢINĀLAS SMARŽAS. Patērētāji tiek klaji muļķoti... diemžēl...