www.sudzibas.lv BITE Krāpšana

Bite - Krāpšana

Pārgāju no Bites uz citu operatoru, 6.02.2025 sāku izmantot jau jauno operatoru. Martā no bites rēķins par pilnu februāri (19.09 eiro), kaut bites klients biju tik pāris dienas februārī. Konkrēti izskaidrot nevarēja ne bites salonā, ne telefoniski sazvanoties ar bites konsultatīvo tālruni. Salonā teica, ja būtu līdz 5. Februārim pārgajis, tad būtu tik pa 5 dienām rēķins, tā kā es vēlāk (1 diena) pārgāju pie cita operatora, tāpēc ir par pilnu mēnesi. Telefoniski skaidroja, ka rēķins praktiski ir jau 1. Datumā par tekošo mēnesi, tik beigās vēl pieliek klāt par papilpakalpojumiem, piemēram, paaugstinātas tarifa telefonsarunas un tamlīdzīgi.
Nezinu vai tas ir godīgi, bet vajadzēja maksāt par pilnu mēnesi.
Nevienam neiesaku izmantot bites pakalojunus. Viņi uz 1 telefonnumura man negribēja pat dot uz nomaksu telefonu, skaidroja ar to, ka uz 1 numura var būt tik viens telefons uz nomaksu, manā gadījumā biju telefonu nomaksājis, gribēju paņemt citu, man atteica.
Pievienoju pielikumā rēķinu. Klienta numurs ir redzams, ja nu bite grib atvainoties.
Pielikumā ir jaunā operatora rēķins, kurš apliecina no kura datuma es esmu viņu klients. To var redzēt pēc tālruņa numura. Jaunais operators rēķinu atsūtīja tikai par tām dienām cik biju pie viņiem, paldies viņiem par to.

13.03.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от BITE Latvija Ответ от представителя 14.03.2025

Sveiki!
Lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected], mēģināsim noskaidrot situāciju. Jauku dienu!

ģ

Комментарии (5)

T taisnīgatiesa 13.03.2025

tulīt pieskries kukold vatens Andris Sa, papļūtīs, akkurāt evika woodmena kastingā :D :D

( ( ͡❛ - ͡❛) 13.03.2025

Cilvēki, kad jūs beidzot, pirms rakstīt nepamatotas sūdzības, sāksiet lasīt līguma noteikumus, ka paši esat parakstījuši?
No patreizējajiem Bites līguma noteikumiem
"6.4. Maksa par tarifu plānu vai Papildpakalpojumu abonēšanu tiek aprēķināta to pieslēgšanas brīdī un attiecināta uz nākamo uzskaites periodu. Ja Līgums tiek izbeigts pirms abonēšanas termiņa beigām, pārrēķins par nepilnu mēnesi lietotu Pakalpojumu netiek veikts, rēķina summa netiek samazināta proporcionāli tarifu plāna vai Papildpakalpojumu atlikušajam izmantošanas periodam."
Pēc BITES noteikumiem ir jāmaksā par pilnu mēnesi, pat jau pakalpojums saņemts VIENU dienu un tas nav pretrunā likumdošanai.
Turpat noteikumos (13.1 )arī rakstīta kārtība , kad un kā atteikties no pakalpojuma, lai tas tiktu izbeigts mēneša beigās - iesniegums ir jāiesniedz SEŠAS DARBADIENAS pirms mēneša beigām, jo bitei ir tiesības izskatīt jūsu pieteikumu 5 darbadienas, neskaitot dienu, kad iesniegums saņemts.

Sūdzības iesniedzēj, ja Jūsu parakstītajos noteikumos šie punkti ir citādāki, tad droši griežaties pie BITES, lai tiek koriģēts rēķins, un, ja tiekat ignorēts, tad PTAC.

Silgailis 13.03.2025

Kā tur tas iebojājies ābols rādās?

Artūrs Dainis 14.03.2025

pirmajā PDF ir Tele2. Muļķīt!

krāslavietiss 14.03.2025

Spēlē savu among us tālāk

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы