Bite - Krāpšana. Rēķinu paaugstināšana
Esmu nikna kā pūķis. 2023. Gada novembrī noslēdzu līgumu uz 24mēn par go3 televīziju par cenu 6.99e. Tagad man atnāk ziņa, ka ar 1. Jūniju būs jāmaksā 10.41e. Kādā sakarā? Ja esmu vienojusies par 6.99e. Tad kāda jēga slēgt līgumus, ja viņi no bites puses nedarbojas? Nav pirmā reize kad rēķini tiek paaugstināti neskatoties uz to, ka noslēgts līgums. Mans mērs ir pilns. Griezīšos beztabu un patērētāju tiesību centrā.
Sveiki!
Lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected], lai varam izskatīt situāciju. Atgādinām, ka, rakstot e-pastu, būs jāveic arī klienta identifikācija. Jauku dienu!
Комментарии (4)
Piekrītu. Šādi jau nav pirmo reizi un izskatās ka jāmeklē godīgāks pakalpojuma sniedzējs.
Tā gandrīz visi populāri pakalpojuma sniedzēji dara.
Iemācaties vienreiz visi lasīt LĪGUMUS. Parakstot līgumu un varbūt konsultants pa telefonu vai salona sola atlaides apmēru konkrētu. Līgums tiek noslēgts ar 7 EUR, piemēram. Bet tas viņiem līguma ietvaros neaizliedz pacelt paša pakalpojuma cenu. Atlaide paliek tāda pati, pats pakalpojums dārgāks.
Tāpēc nekad nedrīkst parakstīt līgumu uz diviem gadiem. Kad man to piedāvā, es vienkārši dodos pie cita.
Reiz vaicāju tieši: kāpēc uzticēties, ka 2 gadu laikā nepaaukstinās maksu? Atbilde bija vienkārša un reizē maldinoša- līgums to liedzot. Jā, līguma cena paliek nemainīga.
Taču īstenībā operatori nemaina līguma cenu. Viņi spēlējas ar atlaidēm- tās viņi var samazināt jebkurā brīdī, cik vien vēlas. Tieši tā arī tiek izspēlēta visa shēma.
Tas nav tikai BITES īpatnība. Tā ir arī ar TELE2. Par LMT nezinu, bet drošvien arī tur.