Barbora

PATRIKA SIA
Адрес: Maskavas iela 257
Rīga
Latvia - LV-1019
(Juridiskā adrese)
Телефон: +371 29712886
Время работы: 9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
закрыто
закрыто
Категория: Магазины / Торговля  •  Магазины
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

27%
Жалобы
41
Разрешенные
5
C ответами
33
Посмотреть статистику

Barbora - Жалобы и отзывы

Barbora - Slikts serviss

Slikts serviss Vadītājs noliek automašīnu privat īpašuma teritorijas iebraucamajiem izbraucamajiem vārtiņiem priekša un aiziet uz ilgu laiku nerēķinoties ar citiem cilvēkiem pēc aizrādījuma lai novieto citur mašīnu varonīgi acer ka esot normāli nolicis un viņam 10kg jānesot.

Barbora - Cena uz produkta nesakrīt ar pavadzīmē uzrādīto!

Cena uz produkta nesakrīt ar pavadzīmē uzrādīto! Saņemot preci ar konkrētu uzlīmi uz preces par tās svaru, cenu-tā nesakrīt ar pavadzīmē norādīto cenu! Barboras konsultante sniedza man šādu skaidrojumu: "uzlīmēm uz piegādātajiem produktiem ir informatīva nozīme t. i. Lai varētu salīdzināt svaru ar pavadzīmē esošo svaru un, protams, lai norādītu preces derīguma termiņu. Akcijas veikalā var mainīties katru dienu un tāpēc Cena uz uzlīmes var atšķirties no pavadzīmē esošās Cenas, tāpēc var būt, ka dienā, kad jūs pasūtījāt un apmaksājāt savu...

РешеноBarbora - Pazudusi prece

Pazudusi prece Labdien, man bija pasūtīts uz 23.12.2021 pavadzīmes nr 911zvsivlfu4mff. Nepaspēju preci pārbaudīt šofera klādbūtnē, jo šoferis ļoti kavējās. Netika piegādāti sieriņi kārums (38gb) un sieriņi baltais (6gb) , 2 paciņas Rīgas raugs. Uzreiz pazvanīju, pēc kāda laika atzvanīja. Apsolīja nokārtot visu, bet līdz šim brīdim ne nauda, ne prece.

Barbora - Slikts serviss

Slikts serviss В связи с тем что в районе 11.00 до 12.00 был заказан товар с доставкой на дом, в промежутке времени 11.50 22 .12. 21 постучался курьер, не прошло даже 20 секунд как я открываю дверь, вижу что мой заказ просто валяется рядом с дверью моей квартиры, курьер уже бегом уходит в дверь подьезда, на мой вопрос - извините, а как же проверить все ли продукты в доставке и надлежащего качества? - на, что грубым тоном он кричит в мой адрес - у меня нет времени!... Как это понимать? Я плачу за услугу, и...

A Anne7892 22.12.2021
Комментарии 1 Магазины

РешеноBarbora - Piesavināšanās

Piesavināšanās Pasūtīju preces Barbora, kurjers atveda, bet sajaukts kods citas preces, es nepaņēmu, atdevu un piezvanīju uz norādīto mob. Nr. Solīja atdot naudu 5 dienu laikā, pagāja nedēļa ne naudas ne preces, bet Barbora mājas lapā parādījās uzraksts ka prece 35 eur vērtībā piegādāta un pasūtījums izpildīts.

Barbora - Nepiegādā preces, bet rēķinā norāda kā piegādātas

Nepiegādā preces, bet rēķinā norāda kā piegādātas Nepiegādā visas apmaksātās preces, bet rēķinā norāda trūkstošās preces kā piegādātas. Bezkontakta piegādes apstākļos nedod klientam iespēju pārbaudīt visu piegādes apjomu. Līdz ar to klients var konstatēt apmaksāto preču trūkumu tikai tad, kad kurjers jau ir devies prom. Zvanīšana kurjeram arī ir bezjēdzīga, jo viņš nepārbauda, vai visi maisiņi ir atdoti klientam, bet tikai ierosina zvanīt uz barboras interneta veikala klientu centru. Pēc sarunas ar klientu centru, kas Sola atgriezt maksu...

РешеноBarbora - Slikts serviss

Slikts serviss Redzēju, ka kurjers ir jau piebraucis pie manas kāpņutelpas. Gāju uzvilkt masku un atvērt dzīvokļa durvis, lai saņemtu pasūtījumu. Kad kurjers ar produktu maisiem jau pienāca, sniedzos paņemt savu pasūtīto preci. Kurjers noignorēja un burtiski uzmeta maisus uz kāpnēm (vēlos piebilst to, ka maisos bija olas un citi trausli produkti!) biju nepatīkami pārsteigts. Kurjers pasmīnēja un ātrā solī devās prom. (varēja vismaz nolikt produktus uz mana dzīvokļa sliekšņa nevis burtiski mest uz kāpnēm…...

РешеноBarbora - Nekvalitatīvi dārzeņi

Nekvalitatīvi dārzeņi Veicu pasūtījumu pirmo reizi, vakar 13.10.2021. G. Saņēmu sūtījumu uz mājām, piegāde kavējās, tas būtu sīkums, bet pārbaudot saturu, konstatēju, ka iepakojums tomāti ķekaros sulo, pārbaudot tos, sapratu, ka tie visi bija bojājušies un nebija ēdami, protams vieta miskastē! Pārējie produkti bija derīgi lietošanai! Paldies pasūtījums nr. M30-r2

Barbora - Slikts serviss, nav pilns pasūtījums

Slikts serviss, nav pilns pasūtījums Labdien. Vakar veicu pasūtījumu un šodien laikā posmā no 11.00 līdz 12.00 tika atvest pasūtījums, bet pasūtījumā bija tikai tā pārtika, kurai nav nepieciešams ledusskapis. Pēc zvana tika apsolīts ka pārējo atvedis no 14.00 līdz 15.00. 15.00 zvanīju atkal uz informāciju, kur man teica ka kurjers aizkavējās un viņš par to nepaziņoja. Pēc 30min neviens neatbrauca un zvanīt pēc 50minutem man teica vēl gaidīt 30min. Tomēr nesūtu ēst dēļ tā ka man nav ko darīt, bet man nev iespējas aizbraukt uz...

Barbora - Serviss

Serviss Tika pasūtīts no šī iveikala produktu klāsts. Piegāde no plkst. 20:00-21:00. Ap 19:00 atnāk epasts,ka piegāde kavēsies par 40min, ok, ne pirmā reize. Pēc plkst. 21:30 atnāk sms, ka preci piegadās nākamo 20min laikā. Plkst.22:40 ne preces, ne ziņas, ka piegāde tomēr nebūs. Nedaudz nesaprašanā un nevajadzigā dusmu mākoni. Lai visiem jauks vakars

Barbora - Krāpšana

Krāpšana Pasūtīju saldējumu bērniem uz svētkiem uz nākamo dienu. Nav ne saldējuma, ne brīdinājuma, ka nebūs, ne naudas (cerams, ka vismaz to dabūšu vēlāk) . 30.08. Ieraudzīju labu atlaidi saldējumam. Sapirku saldējumu ar piegādi 31.08. Uz 10 eur un citus niekus uz 11 eur. Kopumā summa bija 21 eur, ko noņēma no kartes. 31.08. Man piegādā tos niekus uz 11 eur. Viss. Skatos pirkuma vēsturi - saldējums nav pieejams. Pagaidiet, bet es to ieliku grozā. Un samaksāju. Par to, ka prece nav pieejama, jābrīdina...

Barbora - Krāpšana

Krāpšana Labvakar! Komplektēšanas centros valda nekārtība, jo uzņēmuma telpās netiek nodrošināta kārtība gan dokumentālā veidā, gan darba drošības veidā. T. I. Jaunie darbinieki netiek iepazīstināti ar drošības noteikumiem un tiek uzreiz gandrīz pirmajā dienā stādīti strādāt pilnā atdevē, kaut gan sludinājumos rakstīts, ka ir nodrošināta apmācība, bet realitātē viss notiek pašplūsmā. No darbiniekiem pirmajās dienās tiek prasītas kosmiskas prasības, tas ir savākt 100 produktus stundā un tajā pašā laikā...

Barbora - Krāpšana

Krāpšana Labvakar! Komplektēšanas centros valda nekārtība, jo uzņēmuma telpās netiek nodrošināta kārtība gan dokumentālā veidā, gan darba drošības veidā. T. I. Jaunie darbinieki netiek iepazīstināti ar drošības noteikumiem un tiek uzreiz gandrīz pirmajā dienā stādīti strādāt pilnā atdēvē, kaut gan sludinājumos rakstīts, ka ir nodrošināta apmācība, bet realitātē viss notiek pašplūsmā. No darbiniekiem pirmajās dienās tiek prasītas kosmiskas prasības, tas ir savākt 100 produktus stundā un tajā pašā laikā...

Barbora - Krāpšana un slikts klientu menedžments

Krāpšana un slikts klientu menedžments Tā ir patērētāju maldināšana draugi. Dzīvoju privātmājā, kas atrodas Saulkrastu sākumā, redzēju reklāmu, kas braukā pa Saulkrastiem, ka Barbora tagad veic piegādes Saulkrastos. Biju vīlies, kad piegādes adresi neizdevās pievienot, sazinoties ar Barbora.lv saņēmu atbildi, ka mana atrašanās vieta neatbilst piegādes zonai, jo tiek piegadāts tikai Saulkrastu pilsētā. Nosūtīju print screen, kas norāda, ka atrodos pašā Saulkrastu sākumā, bet saņēmu tikai atrunas. Papētīju sīkāk un redzēju arī citu...

Barbora - Slikts serviss

Slikts serviss Šodien saņēmu savu kārtējo pasūtījumu, sūtīju ar mērķi produktus izmantot ilgākā laikā kā trīs dienas. Man atnāca divas paciņas ar saldo krējumu ar vienādu derīguma termiņu - 02.04.21, divas kastītes ar vistas fileju arī ar vienādu derīguma termiņu - 03.04.21, divu gurķu vietā bija ielikts viens, trīs citronu vietā ielikti divi, banāni bija zaļi, avokado ciets un biezpiena sieriņi bija saspiesti. Barboru par šo neinformēju, jo e-pasta pie rēķina ir rakstīts "uzmanību! Kad ierodas kurjer...

Barbora - Slikts serviss

Slikts serviss Piegāde bija laikā. Bet es neesmu droša, ka izmantošu vēlreiz. Biezpienmaizīte tika ielikta viena, lai gan saraksts bija divas. Banāni drusku brūni. Grūti ielikt smukākus? Avakoda kaut kāds netāds.. Iemācieties rūpīgi visu izlasīt, ko pasūta.

Barbora - Slikts serviss, bojātie produkti

Slikts serviss, bojātie produkti Piegāde vienmēr kavē, šoreiz vismaz atsūtīja epastu, ka tehnisko iemeslu dēļ piegāde aizkavēsies. Salda krējuma iepakojums bija saplēsts un visus produktus no maisa bija jāmazgā no tā saldā krējuma. Olas arī bija bojātas. Termiņi pievienotiem produktiem īsi, jāapēd visu ātri. Bija pasūtīts desas gabals, protams nav sagriezts šķēlēs, taču veikalā uz vietas sagriež, kāpēc kad ar piegādi nevar? No citiem veikaliem biju pasūtījusi to pašu-vienmēr sagriež. Dāvanu precei protams nekādu dāvanu arī nepievienoja.

Barbora - Pircēja apzināta maldināšana

Pircēja apzināta maldināšana Lūdzu neuzticēties uzrakstam - "skābais krējums farm milk 20% 400g", jo, kad saņemsiet šo preci, uzraksts uz paciņas būs "skābais krēms" un aprakstā no krējuma ne vēsts... Lūdzu šo misēkli likvidēt, bet nevienam no Barboras pārstāvjiem, kā redzu, nav laika to izdarīt! Ļoti žēl. Man tā ir liela vilšanās, jo, pa lielam, jau personāls cenšas!

Barbora - Konsultantes nezin kā strādāt!

Konsultantes nezin kā strādāt! Kas ir vainīgs, ka konsultante (tā sauc sevi čata darbiniece) jau veselo mēnesi nevar palīdzēt man noformēt manu pasūtījumu? Agrāk viņa varēja atļaut man izmainīt preču skaitu manā grozā. Bet tagad viņa nezin ko darīt!. 16.01.2021. Atkal par visu nedēļu nekas nav izdarīts! Kad būs gatavs mans pasūtījums uz 100 euro? Tā ir jūsu vaina, tāpēc gaidu arī promokodu.

Barbora - Slikts serviss

Slikts serviss Izveidoju pasūtījumu Barbora Maxima Valmiera g. Apiņa ielā. Pasūtījuma saņemšanas laiks bija no 11-12. Ierados pēc 11 un vēl nebija pasūtījums nokomplektēts. Tad tikkai izskaidroja kad jāgaida sms un tad tik var doties pakaļ. Pagāja vairāk kā stunda. 12: 12 atnāca ziņā ka pasūtījums gatavs saņemšanai. Ierados pakaļ. Un trūka prece. Nesaprotu kādēļ barbora internet veikalā vispār piedāvā iegādāties preces ja beigās kad ierodies tām pakaļ pēkšņi nedrīkst pārdot noteikto lietu. Saprotams kad...

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять файлы». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы