Barbora

PATRIKA SIA
Адрес: Maskavas iela 257
Rīga
Latvia - LV-1019
(Juridiskā adrese)
Телефон: +371 29712886
Время работы: 9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
закрыто
закрыто
Категория: Магазины / Торговля  •  Магазины
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

25%
Жалобы
66
Разрешенные
5
C ответами
58
Посмотреть статистику

Barbora - Жалобы и отзывы

Barbora - Attieksme strādājot

Attieksme strādājot Bija laiks kad strādāju par komplektētāju Imantas Barbora. Stāsts būs par specifiski vienu “vadītāju”. Jauna meitene, vārdā laura. Kā man nepatika tās dienas, kad darba laiks iekrita viņas un viņa drauga maiņā. Ne man vienīgajai bija nepatīkama attieksme tieši no viņas puses. Skatiens tāds it kā būtu kaut ko pa visam sliktu izdarījis. Būs ļoti mīļa un jauka tikai tad, kad vajadzēs, lai paliec ilgāk pastrādāt, vai ej paskriet vēl pa veikalu, jo ļoti steidzīgi vajag. Nerunāsim vien par viņa...

Barbora - glābiņš dienās, kad veikala apmeklēšana nav pirmajā vietā

glābiņš dienās, kad veikala apmeklēšana nav pirmajā vietā Barbara ir mans glābiņš dienās, kad veikala apmeklēšana nav pirmajā vietā, bet vēlos baudīt laiku ar ģimeni. Viņu produktu pasūtījumi vienmēr ienāk svaigi, un tas patiešām palīdz man ietaupīt laiku. Ar Barbara es varu pavadīt kvalitatīvu laiku ar ģimeni, nerūpējoties par iepirkšanos. Šī iespēja noteikti atvieglo manu dzīvi un padara vakarus ar ģimeni vēl patīkamākus.

Barbora - Produkti atnāk svaigi

Produkti atnāk svaigi Barbara ir lieliska izvēle īpaši kad ir pārāk daudz darba. Es bieži pasūtu no Barbaras produktus un vienmēr esmu apmierināts ar kvalitāti. Produkti atnāk svaigi un dārzeņi kā arī augļi ir izcilā stāvoklī. Priecājos ka esmu atradis uzticamu un kvalitatīvu iespēju savā iepirkumu rutīnā.

Barbora - Slikts serviss

Slikts serviss Pasūtot barborā-mans pasūtījums tiek komplektēts slokas ielā 115. No šī veikala ir pats sliktākais piegādes serviss kā arī produktu izvēle un kvalitāte ir viszemākajā līmenī (pat produktus nav iespējams izvēlēties-vienmēr gandrīz viss ir "' nav pieejams'", bet pārējie atvestie produkti ļoti bieži nav svaigi un labas kvalitātes) .

Barbora - Slikts serviss

Slikts serviss Kārtējo reizi saskaros ar barbora slikto servisu. Diez vai viņu komplektētāji savā iepirkuma grozā liktu tādus produktus, kādus šodien saņēmu? Domāju, ka uz e-pasūtījumiem ir jāizlasa labākais. Barbora ir ļoti slikts serviss. Visi produkti samesti maisos, produktu kvalitāte drausmīga! Rimi nekad tā nav bijis, vienmēr saņemu svaigus un kārtīgi saliktus sūtījumus! Manā sūtījumā - sīpoli, kartupeļi un tomāti bojāti, ne pirmā svaiguma un pat iepuvuši. Tā vien liekas, ka tos kāds lasījis ar...

Barbora - обман

обман Сделала заказ в интернет-магазине BARBORA. На сумму 46.46 , а когда появилась надпись-до бесплатной доставки осталось столько-то, доплатила еще 17.00 еур.Причем такая возможность еще была. Опять появилась надпись-вам полагается бесплатная доставка.Когда получила счет-фактуру-в счете указана плата за доставку- 1.49 . Вопрос--зачем людей обманываете? Больше в вашем магазине ничего заказывать не буду.

Barbora - Обман

Обман Пришли на работу с парнем. Координатор сказал что первый месяц можем работать и никто не будет нас выгонять за невыполнению норму сначала не будет. Пришли на 11 день работы, отработали 2 часа и нам говорят, вы уволены, но сказали что никакие штрафы мы не платим. Потом нам сказали съехать сразу же на следующий день с хостела. В итоге сегодня узнаем что у нас еще и штраф 800 злотых, потому что нам делали документы на работу. Вообщем, не устраивайтесь на эту фирму, на*бут и еще виноватым выставят.

Sia"Patriks", Barbora - Vergu darbs

Vergu darbs Barbora nemaksā par virsstundām, nav normāla pusdienlaika. Liek strādāt līdz pusnaktij, pēc grafika līdz 22: 00 ir jāstrādā. Slikts darba devējs. Par kļūdām no algas rēķina nost. Pilnīgs absurds un bardaks! Patstāvīgi vajadzīgi darbinieki, jo tādu darbu bez pārtraukumiem neizturēs normāls cilvēks, tāpēc jau iet prom! Vēl dzenā uz ātrumu! Tad brīnās kad ir klūdas! Murgs!

Barbora - Slikts serviss

Slikts serviss Silti iesaku neiet strādāt uzņēmumā kas apkalpo barboru transport partneris sia. Neizmaksā visu algu, algas Lapiņas nesūta laicīgi, tikai mēnesi pēc algas saņemšanu. Nostrādājies ka suns un saņem tādu mazu algu, tur strīpā iet projām darbinieki arī jā notiek avārija un tevī ieskrien mašīna, tu arī paliec pie tā vainīgs, lai gan vainīgs ir otra mašīna. Tad jau sanāk kad ar būšu ir jāmāk lidot lai viņā neieskrietu. Tas viss ir atrunāts līguma, kā soda nauda kad neizvairījies no avārijas un ļāvi sevī ieskriet. Totāls bardaks.

Barbora - Paldies karte bonusi pazūd

Paldies karte bonusi pazūd Kopš augusta neesmu saņēmēja nevienu paldies karte bonusu. Saistībā ar šo jautājumu esmu vairākkārt sazinājies ar atbalsta dienestu, taču man vienmēr tiek sniegta standarta atbilde, ka mēs aktīvi strādājam, lai atrisinātu šo problēmu. Tomēr šķiet, ka situācija nemainās. Šķiet, ka jūs nestrādājat pārāk aktīvi. Vai tiešām tiek pievērsta pienācīga uzmanība šai problēmai? Ja jums ir it nodaļa, tad, manuprāt, šie jautājumi nevajadzētu palikt atrisinātiem tik ilgi kā divus mēnešus. Vai ir iespējam...

Barbora - Piegādātaju mašīnas krietni pārsniedz atļauto ātrumu

Piegādātaju mašīnas krietni pārsniedz atļauto ātrumu Barbora piegādātaju mašīnas krietni pārsniedz atļauto ātrumu. Gandrīz katru dienu Ķekava, Pliederu ielā vairākas reizes dienā var piefiksēt ka Barbora mašīnas "'lido'' ar nenormālo ātrumu. Vai tas ir normāli un vai viņiem ir speciāla atļauja ka viņi nesodīti tā rīkojās? Cilvēka drošība uz ielām vairs nav svarīga un vai patiešām piegādāt pārtiku apsolīti īsā laika ir tik būtiski? Varbūt tad nevajag pieņemt tik daudz pasūtījumus vienā laikā? Kāpēc atbildīgas par to personas nedomā par šo jautājumu?

Barbora - Slikts serviss

Slikts serviss Kārtējo reizi nepiegādā preces. Veicu pasūtījumu ap 200 EUR, ikmēnesi vidēji iztērēju līdz 500 Eur pasūtot preces ģimenei. Jau pēdējo 2 mēnešus laikā servisa kvalitāte ir kritusies, 1x netika piegādātas preces, 1 cita reizē arī preces netika atvestas, bet tās pēc tam par laimi pats kurjers atrada mašīna, jo reāli pēc tam, kad viņš nometot maisus aizskrēja prom, sapratu ka no 150 Eur pasūtījuma atvesti tikai 3 maisi un kaut kas nav kā vajag Vēl vienā citā reizē preces bija aizstātas, bet ne...

Barbora - Nepiegādā preces

Nepiegādā preces Jau otro mēnesi pēc kārtas nepiegādā preces diena un laika uz kuru bija veikts pasūtījums 1. Reizē nepiegādāja preces zvanu jautāta kas noticis, mani tika nevarēja sazvanīt, skatos telefonā neviens nav zvanījis, man bez atvainošanās vienkārši pajautā es gribu naudu atpakaļ vai kura laika man rītdien piegādāt, a ko man darīt ja man rītdien neder? Pat ja pieņemsim mani nevarēja sazvanīt kāpēc neviens nav pieklauvējis vai piezvanījis pie durvīm, kā parasti to dara. Man pat neviens nav atvainojie...

Barbora - Kurjeri

Kurjeri Šodien pa Daugavgrīvas ielu kurjers ar automašīnas valsts nr lt129 neievēro ceļu satiksmes drošības noteikumus, sāksim ar to ka vislaik neievēroja distances intervālus, ātrums pie zīmes 30km/h vismaz 60 km/h, pagrieziena rādītājus arī nemāk izmantot. Ļoti briesmīgi ka šādi kurjeri apdraud citu satiksmes dalībnieku drošību.

Barbora - Slikts darba devējs, krāpšana

Slikts darba devējs, krāpšana Uzmetēju kantoris. Ja domājat strādāt tur tad rēķināties uz: nestabilitāti darbā, 3x3 grafiks tur neeksistē aizmirstat ko saka darba intervijās, realitāte nogrieztas stundas, A ja gribēsi nopelnīt vairāk Tev neļaus, jo algas griesti tomēr ir griesti. Tavs grafiks būs Kišmiš. Komplektētāji kavē vidēji stundu, kurjers sapratis ko nozīmē aizvest no Imantas Rīgas centrā 17:00 15 stopus 1/1,30h laikā, info protams pabrīdinās visus, bet darbu Tu pabeigsi krietni vēlāk par noteikto...

Barbora - Pircēju manīšana

Pircēju manīšana Barborā iepērkos regulāri un lielākoties pretenziju nav. Uz veikalu eju tad, kad vajag nopirkt kādu īpašu nelielu preci, vai ir akcijas. Arī augļu un dārzeņu kvalitāte bieži nav laba. Barbora arī nepiedāvā visu veikala sortimentu un atlaides. Bet vislielākās pircēju mānīšana ir pasūtīto preču maiņa. Visu laiku sava pasūtījuma profilā jāseko tam, lai nepazustu atzīme, ka pircējs nepiekrīt produkta aizvietošanai. Jo pēc tam taisnību neatradīs, notiks atrakstīšanās, ka pats veica izmaiņas iestatījumos. Uz tā rēķina pārdevējs "iesmērē" mazāk pieprasīto preci.

Barbora - Slikts serviss

Slikts serviss Pasūtot pasūtījumu ar izņemšanu jāgaida 30min un vairāk. Pasūtot pasūtījumu ar izņemšanu 30min laikā pasūtījums vispār netiek apstrādāts, zvanot prasot kas notiek aizbildinās ar nepamanīšanu. Tā nu sēdi pie veikala un vēl gaidi kad sakomplektēs un iznesīs ārrā vēl papildus 40min. Pilnīgi neadekvāti. Nav spējīgi pildīt savus piedāvātos pakalpojumus.

Barbora - Slikts serviss

Slikts serviss No pandēmijas laika izmantoju Barbora un rimi eveikalu. Pāris režu pamēģināju pasūtīt arī augļus un dārzeņus Barbora. Bija jau aizdomas, ka nebūs labi, un tā arī bija - vai nu pilnīgi zaļi vai sliktākas kvalitātes kā veikalā. Arī piens vienā no reizēm bija skābs. Tad pārgāju tikai uz smagajām un ilgtermiņa precēm, lai pašam viss nav jānes, bet... Tagad visur salikti limiti. Ūdens - max 6 pudeles, akcijas preces max 6 Vienības. Aizejot uz veikalu pērc kaut 30, bet Brabora - nekā. Preču klāst...

Barbora - Labāk pašam ir iet uz veikalu!!!!

Labāk pašam ir iet uz veikalu!!!! Pasūtam produktus (apm) 20/24, kurjers atved , nomet pie durvim un aizskrien, atveram durvis tur stāv 3 lielie karton maisi un katra maisa pa diviem pasutijumiem un tie salāti kas bija pasūtīti bija sapujuši👍🏼. Kā vispār var iedomāties tādus ielikt, nav brīnums 9 klases izvilka un aizgāja uz barboru strādāt. Zvanam supportam, a ši saka tikai atvest varēs pēc pāris dienām vai naudu atdot pēc 5 darbu dienām. Ahujets kantors, kapēc jūs pieņemat darbā dalabajobus , kuri nemāk pildīt savus pienākumus.

Barbora.lv - Ļoti zems serviss

Ļoti zems serviss Ļoti zems apkalpošanas līmenis pēdējā laikā. Nesen piegādāja pilnīgi citu preci, kā bija sūtīts, lai gan ir jau sen ieklikšķināts, ka līdzīgas preces nepiegādāt, tikai konkrēti pasūtīto. Uzreiz tika prece nobildēta un aizsūtīta uz [slēpt]@barbora.lv. Kaut ko tur atbildēja simboliski, ka pārsūtīs atbildīgajai nodaļai un viss... Nu jau pagājis ilgs laiks, nekādas atbildes nav un nauda arī nav atgriezta par preci. Rakstot vēlreiz, atkala atbildēja, ka pārsūtīs atbildīgajai nodaļai. Nu tā tak...

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы