Адрес: |
Maskavas iela 257 Rīga Latvia - LV-1019 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 29712886 |
Время работы: |
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 закрыто закрыто |
Категория: | Магазины / Торговля • Магазины |
Социальные сети: |
Barbora - Жалобы и отзывы
РешеноBarbora - Piesavināšanās
Pasūtīju preces Barbora, kurjers atveda, bet sajaukts kods citas preces, es nepaņēmu, atdevu un piezvanīju uz norādīto mob. Nr. Solīja atdot naudu 5 dienu laikā, pagāja nedēļa ne naudas ne preces, bet Barbora mājas lapā parādījās uzraksts ka prece 35 eur vērtībā piegādāta un pasūtījums izpildīts.
Barbora - Nepiegādā preces, bet rēķinā norāda kā piegādātas
Nepiegādā visas apmaksātās preces, bet rēķinā norāda trūkstošās preces kā piegādātas. Bezkontakta piegādes apstākļos nedod klientam iespēju pārbaudīt visu piegādes apjomu. Līdz ar to klients var konstatēt apmaksāto preču trūkumu tikai tad, kad kurjers jau ir devies prom. Zvanīšana kurjeram arī ir bezjēdzīga, jo viņš nepārbauda, vai visi maisiņi ir atdoti klientam, bet tikai ierosina zvanīt uz barboras interneta veikala klientu centru. Pēc sarunas ar klientu centru, kas Sola atgriezt maksu...
РешеноBarbora - Slikts serviss
Redzēju, ka kurjers ir jau piebraucis pie manas kāpņutelpas. Gāju uzvilkt masku un atvērt dzīvokļa durvis, lai saņemtu pasūtījumu. Kad kurjers ar produktu maisiem jau pienāca, sniedzos paņemt savu pasūtīto preci. Kurjers noignorēja un burtiski uzmeta maisus uz kāpnēm (vēlos piebilst to, ka maisos bija olas un citi trausli produkti!) biju nepatīkami pārsteigts. Kurjers pasmīnēja un ātrā solī devās prom. (varēja vismaz nolikt produktus uz mana dzīvokļa sliekšņa nevis burtiski mest uz kāpnēm…...
РешеноBarbora - Nekvalitatīvi dārzeņi
Veicu pasūtījumu pirmo reizi, vakar 13.10.2021. G. Saņēmu sūtījumu uz mājām, piegāde kavējās, tas būtu sīkums, bet pārbaudot saturu, konstatēju, ka iepakojums tomāti ķekaros sulo, pārbaudot tos, sapratu, ka tie visi bija bojājušies un nebija ēdami, protams vieta miskastē! Pārējie produkti bija derīgi lietošanai! Paldies pasūtījums nr. M30-r2
Barbora - Slikts serviss, nav pilns pasūtījums
Labdien. Vakar veicu pasūtījumu un šodien laikā posmā no 11.00 līdz 12.00 tika atvest pasūtījums, bet pasūtījumā bija tikai tā pārtika, kurai nav nepieciešams ledusskapis. Pēc zvana tika apsolīts ka pārējo atvedis no 14.00 līdz 15.00. 15.00 zvanīju atkal uz informāciju, kur man teica ka kurjers aizkavējās un viņš par to nepaziņoja. Pēc 30min neviens neatbrauca un zvanīt pēc 50minutem man teica vēl gaidīt 30min. Tomēr nesūtu ēst dēļ tā ka man nav ko darīt, bet man nev iespējas aizbraukt uz...
Barbora - Serviss
Tika pasūtīts no šī iveikala produktu klāsts. Piegāde no plkst. 20:00-21:00. Ap 19:00 atnāk epasts,ka piegāde kavēsies par 40min, ok, ne pirmā reize. Pēc plkst. 21:30 atnāk sms, ka preci piegadās nākamo 20min laikā. Plkst.22:40 ne preces, ne ziņas, ka piegāde tomēr nebūs. Nedaudz nesaprašanā un nevajadzigā dusmu mākoni. Lai visiem jauks vakars
Barbora - Krāpšana
Pasūtīju saldējumu bērniem uz svētkiem uz nākamo dienu. Nav ne saldējuma, ne brīdinājuma, ka nebūs, ne naudas (cerams, ka vismaz to dabūšu vēlāk) . 30.08. Ieraudzīju labu atlaidi saldējumam. Sapirku saldējumu ar piegādi 31.08. Uz 10 eur un citus niekus uz 11 eur. Kopumā summa bija 21 eur, ko noņēma no kartes. 31.08. Man piegādā tos niekus uz 11 eur. Viss. Skatos pirkuma vēsturi - saldējums nav pieejams. Pagaidiet, bet es to ieliku grozā. Un samaksāju. Par to, ka prece nav pieejama, jābrīdina...
Barbora - Krāpšana
Labvakar! Komplektēšanas centros valda nekārtība, jo uzņēmuma telpās netiek nodrošināta kārtība gan dokumentālā veidā, gan darba drošības veidā. T. I. Jaunie darbinieki netiek iepazīstināti ar drošības noteikumiem un tiek uzreiz gandrīz pirmajā dienā stādīti strādāt pilnā atdevē, kaut gan sludinājumos rakstīts, ka ir nodrošināta apmācība, bet realitātē viss notiek pašplūsmā. No darbiniekiem pirmajās dienās tiek prasītas kosmiskas prasības, tas ir savākt 100 produktus stundā un tajā pašā laikā...
Barbora - Krāpšana
Labvakar! Komplektēšanas centros valda nekārtība, jo uzņēmuma telpās netiek nodrošināta kārtība gan dokumentālā veidā, gan darba drošības veidā. T. I. Jaunie darbinieki netiek iepazīstināti ar drošības noteikumiem un tiek uzreiz gandrīz pirmajā dienā stādīti strādāt pilnā atdēvē, kaut gan sludinājumos rakstīts, ka ir nodrošināta apmācība, bet realitātē viss notiek pašplūsmā. No darbiniekiem pirmajās dienās tiek prasītas kosmiskas prasības, tas ir savākt 100 produktus stundā un tajā pašā laikā...
Barbora - Krāpšana un slikts klientu menedžments
Tā ir patērētāju maldināšana draugi. Dzīvoju privātmājā, kas atrodas Saulkrastu sākumā, redzēju reklāmu, kas braukā pa Saulkrastiem, ka Barbora tagad veic piegādes Saulkrastos. Biju vīlies, kad piegādes adresi neizdevās pievienot, sazinoties ar Barbora.lv saņēmu atbildi, ka mana atrašanās vieta neatbilst piegādes zonai, jo tiek piegadāts tikai Saulkrastu pilsētā. Nosūtīju print screen, kas norāda, ka atrodos pašā Saulkrastu sākumā, bet saņēmu tikai atrunas. Papētīju sīkāk un redzēju arī citu...
Barbora - Slikts serviss
Šodien saņēmu savu kārtējo pasūtījumu, sūtīju ar mērķi produktus izmantot ilgākā laikā kā trīs dienas. Man atnāca divas paciņas ar saldo krējumu ar vienādu derīguma termiņu - 02.04.21, divas kastītes ar vistas fileju arī ar vienādu derīguma termiņu - 03.04.21, divu gurķu vietā bija ielikts viens, trīs citronu vietā ielikti divi, banāni bija zaļi, avokado ciets un biezpiena sieriņi bija saspiesti. Barboru par šo neinformēju, jo e-pasta pie rēķina ir rakstīts "uzmanību! Kad ierodas kurjer...
Barbora - Slikts serviss
Piegāde bija laikā. Bet es neesmu droša, ka izmantošu vēlreiz. Biezpienmaizīte tika ielikta viena, lai gan saraksts bija divas. Banāni drusku brūni. Grūti ielikt smukākus? Avakoda kaut kāds netāds.. Iemācieties rūpīgi visu izlasīt, ko pasūta.
Barbora - Slikts serviss, bojātie produkti
Piegāde vienmēr kavē, šoreiz vismaz atsūtīja epastu, ka tehnisko iemeslu dēļ piegāde aizkavēsies. Salda krējuma iepakojums bija saplēsts un visus produktus no maisa bija jāmazgā no tā saldā krējuma. Olas arī bija bojātas. Termiņi pievienotiem produktiem īsi, jāapēd visu ātri. Bija pasūtīts desas gabals, protams nav sagriezts šķēlēs, taču veikalā uz vietas sagriež, kāpēc kad ar piegādi nevar? No citiem veikaliem biju pasūtījusi to pašu-vienmēr sagriež. Dāvanu precei protams nekādu dāvanu arī nepievienoja.
Barbora - Pircēja apzināta maldināšana
Lūdzu neuzticēties uzrakstam - "skābais krējums farm milk 20% 400g", jo, kad saņemsiet šo preci, uzraksts uz paciņas būs "skābais krēms" un aprakstā no krējuma ne vēsts... Lūdzu šo misēkli likvidēt, bet nevienam no Barboras pārstāvjiem, kā redzu, nav laika to izdarīt! Ļoti žēl. Man tā ir liela vilšanās, jo, pa lielam, jau personāls cenšas!
Barbora - Konsultantes nezin kā strādāt!
Kas ir vainīgs, ka konsultante (tā sauc sevi čata darbiniece) jau veselo mēnesi nevar palīdzēt man noformēt manu pasūtījumu? Agrāk viņa varēja atļaut man izmainīt preču skaitu manā grozā. Bet tagad viņa nezin ko darīt!. 16.01.2021. Atkal par visu nedēļu nekas nav izdarīts! Kad būs gatavs mans pasūtījums uz 100 euro? Tā ir jūsu vaina, tāpēc gaidu arī promokodu.
Barbora - Slikts serviss
Izveidoju pasūtījumu Barbora Maxima Valmiera g. Apiņa ielā. Pasūtījuma saņemšanas laiks bija no 11-12. Ierados pēc 11 un vēl nebija pasūtījums nokomplektēts. Tad tikkai izskaidroja kad jāgaida sms un tad tik var doties pakaļ. Pagāja vairāk kā stunda. 12: 12 atnāca ziņā ka pasūtījums gatavs saņemšanai. Ierados pakaļ. Un trūka prece. Nesaprotu kādēļ barbora internet veikalā vispār piedāvā iegādāties preces ja beigās kad ierodies tām pakaļ pēkšņi nedrīkst pārdot noteikto lietu. Saprotams kad...
РешеноBarbora - Naudas piesavināšanās
Pasūtījām pārtiku par apmēram 80 eur, bet vairākas preces netika piegādātās. Kurjers - mazais gariņš neko nezina. Sazinoties ar "centru", tiek atskaitītas kaut kādas bezjēdzīgas atlaides, bet pamatsumma netiek atskaitīta uz kontu. Uz e-pastiem par konkrētām trūkstošajām summām atbildes nav. Pagājusi nedēļa. 10% no pirkuma vērtības izkūpējušie.
Barbora - Bad service
Stay away from this online service. First time was ordering a gift for my friend and the delivery went with some difficulties. Delivery person could not even explain who is calling, so my friend did not accept and denied the call, knowing she did not order anything. On a second try she had to ask questions until she understood this is a grocery delivery. Second time was trying to order a Christmas gift supposed to be delivered on Christmas Eve and now they did not bothered to deliver. Sending...
Barbora - Свинское отношение
В связи с Чс осталась без работы, отправила cv в барбору, мне тут же позвонила девушка и назначила собеседование на следующий день, на 11.00. Приехала я туда в 10: 40, позвонила по указанному номеру, мне сказали ждать! В 11: 30 решила я ещё раз позвонить, напомнить о себе, но мне уже никто не ответил. В 12: 30 я оттуда уехала, ко мне так никто и не вышел. Очень жаль потерянного времени и денег затраченных на дорогу. А эта «прекрасная женщина» в трубке могла бы мне сразу сказать что им никто не нужен, я бы хоть не стояла бы там, а сразу уехала.
Barbora - Slikts Serviss
Līdzīgi kā citās sūdzībās, piegādes mirklī nebija iespējams pacelt telefonu un kurjers nepiegādāja preces. 2 minūtes vēlāk atzvanot viņš jau bija aizdevies tālāk. Veicot pasūtījumu adresei norādīju gan dzīvokļa numuru, gan domofona numuru, bet pasūtījuma detaļās šo datu nav. Kurjers lika sazvanīties ar info centru kuru nebija iespējams sasniegt vairāk kā stundu. Kad info centrs atzvanīja, viņu risinājums bija, ka es maksāju par atkārtotu piegādi. Atteicu sūtījumu un palūdzu atpakaļ naudu...