Barbora - Krāpšana vienlaicīgi ar sliktu servisu
Šovakar ļoti vīlos Barboras kurjerpiegādes darbiniekā un sarunā ar Barboras info centra konsultanti un kopsummā ar Barboru kā produktu piegādes pakalpojumu sniedzēju. Ap 19.30 piegādāja pasūtījumu, un, atverot dzīvokļa durvis, biju nepatīkami pārsteigta, jo pāris no maniem produktiem, precīzāk, konfektes mētājas pie zemes, nevis maisiņā. Kad sāku pārbaudīt piegadātos produktus, sapratu, ka svarīgākais produkts, kura dēļ vispār veicu pasūtījumu, tika piegādāts vien 1/3 apjomā no pasūtījuma. Pieminēšu, ka, ņemot vērā, ka ūdens pudeļu iepakojumi ir smagi un neparocīgi un lai man kā sievietei nav jāstaipās, pasūtīju 18 ūdens pudeles (maksimāli atļautās 6 pudeles no katra veida, kopā 3 veidi). Man piegādāja vien 6 pudeles. Pārbaudot piegādātos produktus ar uzskaitītajiem produktiem rēķinā, sapratu, ka iztrūkst vēl divas pozīcijas - šokolādes konfektes Vētrasputns un šokolādes konfektes Saldā rulete. No sākuma domāju, ka varbūt veikalā tās nav bijušas, tāpat kā ūdens (kaut gan neticu, ka Slokas ielas 115 Maxima XXX veikalā nebija manis izvēlētās ūdens pudeles), taču, aplūkojot rēķinu, redzēju, ka konfekšu summa nav vienāda ar 00,00 (kas bija pretī ūdens pudelēm, kuras netika piegādātas), līdz ar to produktiem jābūt pasūtījumā. Tiklīdz izgāju cauri piegādātajiem produktiem, zvanīju kurjeram, kurš man šo piegādi veica, sakot, ka esmu ļoti vīlusies pasūtijuma piegādē un ka daži no produktien gaitenī mētājās vienkārši uz grīdas, uz ko pat nereaģēja un neatvainojās, pasakot, ka visticamāk maisiņš pārplīsa. (Pirms tam šādu starpgadījumu nav bijis un maisiņos ir bijuši pat smagāki produkti, te viela pārdomām, kā kurjeri vai komplektētāji šoreiz ir attiekušies pret klientam paredzētajiem produktiem). Jautājot, kāpēc nav piegādāti visi produkti, kurjers telefona klausulē sāka pūst un elst it kā es būtu vainīga pie tā, ka viņš visu nepiegādāja. Atcērtot, ka viņam mašīna ir tukša un tajā man paredzēto produktu nav, piebilda, ka man jāzvana uz info centru. Zvanīju uz info centru, sazvanīt nevaru, jo automātiskais atbildētājs trīsreiz vienu un to pašu informāciju stāsta klausulē, kādas pogas jāspiež, un pat nospiežot nepieciešamās pogas, tālāk nekas nenotiek. Pēc tam man atzvanīja kurjers, kurš teica, ka pēkšņi mistiski ir atradis mašīnā konfektes, taču vispār neko neteica, ka taisās piegādāt, teica, ka nodos ziņu Barboras info centram, lai sazinās ar mani. Paralēli zvanīja info centra darbiniece no Barboras un tik asā tonī ar mani runāja, ka apmulsu un nesapratu, kāpēc man kā klientei šāda attieksme jāsaņem par to, ka viņu darbinieki nav izdarījuši darbiņu līdz galam. Atcirta, ka kurjers tūlīt būšot un piegādāšot atlikušos produktus. Un ja es nebūtu pārbaudījusi produktus, vai kāds man pēc tam piezvanītu un pateiktu, ka nepiegadātie produkti tiks piegādāti?! Stipri šaubos. 
Kad kurjers atbrauca un piegādāja šokolādes konfektes, mēģināja visādi "atrunāties", ka neesot redzējis konfektes mašīnā u.tml. Nezinu gan, kā tukšā mašīnā nevarēja tās ieraudzīt. Jā, šī reize man lika pārdomāt, vai man šāds nervu stress ir nepieciešams nākotnē. Ļoti nesmuka attieksme gan no kurjera viņa attieksmes dēļ, gan arī no Barboras info centra darbinieces par skarbo sarunu. Noteikti vairs neizvēlēšos iegādāties produktus caur Barboru.
Sveicināti! 
Paldies, ka dalījāties ar mums savā pieredzē — mēs to patiesi novērtējam. Ļoti žēl, ka šī piegāde Jums sagādāja vilšanos. Atvainojamies, ka nepiegādājām vairākas preces un par komunikāciju ar mūsu kolēģiem. Mēs saprotam, ka klients vēlas saņemt pakalpojumu, uz ko var paļauties, kā arī laipnu un patīkamu apkalpošanu.
Pasūtījuma piegādi veicam līdz klienta namdurvīm un kurjeram ir jāuzgaida klients un jānodod viņam preces. Atvainojamies, ka kurjers atstāja preces pie durvīm un konfekšu maisiņu uz zemes. Ūdens pudeles netika piegādātas tādēļ, ka pasūtījuma komplektēšanas brīdī šī prece vairs nebija pieejama izvēlētajā veikalā. Barbora veikalā preces netiek rezervētas uzreiz pēc pasūtījuma apstiprināšanas — tās tiek komplektētas tikai noteiktā laika posmā pirms piegādes, un pieejamība tiek noteikta pēc reālā veikala krājuma konkrētajā brīdī. Ja prece nav pieejama, tā tiek izņemta no pasūtījuma, un tās summa netiek iekļauta gala rēķinā. Vēlos uzvērt, ka preču pieejamība ir viena no prioritātēm, kurai sekojam līdzi un strādājam, lai visos pasūtījumos varētu piegādāt pasūtītās preces.
Paldies par atgriezenisko saiti par komunikāciju gan ar kurjeru, gan ar klientu konsultantu. Kurjeram vajadzēja rūpīgāk pārbaudīt, vai trūkstošā prece ir pie viņa. Un jāņem vērā, ka kurjers vienmēr ir kustībā, tādēļ tūlītējas rīcības no kurjera puses ne vienmēr ir iespējamas. Piekrītam, ka gan kurjeram, gan klientu konsultantam ir jārunā laipni, izpalīdzīgi un saruna jāvirza uz risinājumu. Ja pamanāt, ka kāda prece trūkst pasūtījumā, tad vislabāk uzreiz sazināties ar mūsu klientu konsultantiem, zvanot uz tel.nr. +37129712886. Ceram, ka nākotnē sniegsim tikai profesionālu klientu servisu, un, ja Jums rodas ieteikumi – rakstiet vai zvaniet. 
Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām, strādāsim, lai šādas situācijas turpmāk neatkārtojas.
Ar cieņu
BARBORA
  

Добавить комментарий