Barbora - Slikts serviss
13.09 veicu pasūtījumu Barbora ar piegādes laiku no 19:00 līdz 20:00. Plkst 18:00 saņēmu SMS, ka kurjers ir ceļā, bet piegāde var aizkavēties LĪDZ 1 stundai. Plkst 21:45! kurjers nolika manus maisiņus ar produktiem uz zemes pie durvīm, pieklauvēja un aizgāja. Es visu saprotu, aizkavēties var visi, bet būtu tikai cilvēcīgi vismaz SMS atsūtīt, paziņot, ka kavēsies ilgāk, vai pēc cik ilga laika būs un preces nodod ROKĀS un atvainoties par tik ilgu kavēšanos! Mana ģimene palika bez vakariņām, jo plkst 22 vakariņas neviens netaisīs!
Labdien!
Paldies par Jūsu atsauksmi! Atvainojiet par sagādātajām neērtībām!
Diemžēl, kādreiz, neparedzētu iemeslu dēļ, tik tiešām, pasūtījuma piegādes var kavēties. Vienmēr mēģinām klientus informēt laicīgi par šādiem kavējumiem.
Ja saprotat, ka tomēr piegādi gaidīt nevarat, lūdzam sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas centru pa telefonu +37129712886, lai rastu atbilstošāko risinājumu šādai situācijai.
Kas attiecās uz kurjera darbu,protams, šādai situācijai nebūtu jābūt, jo kurjeram pasūtījums ir jānodod klientam rokā. No sirds atvainojamies, par šādu piedzīvotu situāciju.
Strādāsim, lai šādas situācijas turpmāk neatkārtojas, jo saprotam, cik klientam ir svarīgi saņemt visas pasūtītās preces izvēlētajā laika intervālā.
Ar cieņu
Barbora
Комментарии (1)
tā notiek, kad uzņēmums spiež uz kvantitāti, bet rezultātā sanāk tikai apdirsties.