220.lv

PIGU Latvia SIA
Адрес: Maskavas iela 257
Rīga
Latvia - LV-1063
("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts)
Телефон: +371 6724 4220
Время работы: 9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
10:00 - 17:00
закрыто
Категория: Магазины / Торговля  •  Интернет магазины
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

23%
Жалобы
1049
Разрешенные
77
C ответами
1152
Посмотреть статистику

220.lv - Жалобы и отзывы

www.220.lv - Attieksme pret klientiem!

Attieksme pret klientiem! Vienkārši kretīni - pasūtīju uzņēmumam nepieciešamās preces - lai atbrīvotu sevi no rūpēm TO darīju i-Veikalā - domāju būs kā visiem - pasūtīju, samaksāju, atved un lietoju, bet NEKĀ, joki sākās jau nākamajā dienā - pasūtīju, uzņēmums samaksāja jau tās pašas dienas vakarā, nākamajā rītā - draudu vēstule - ja Jūs nesamaksāsiet tad ... (nav svarīgi kas - bet attieksme pret klientu), vakarā - Jūsu pasūtījums pieņemts un mēs piegādāsim 2-3.darbadienu laikā - nu OK, gaidu, visu šo laiku karājā...

www.220.lv - Smaržas un neticamas atlaides

Smaržas un neticamas atlaides Meklējot sev vajadzīgās smaržas internetā uzdūros veikala 220.lv neticamajai atlaidei -63% (60ls vietā nācās maksāt 20ls), pasūtīju, apmaksāju. Nākamajā dienā atnāk vēstule, ka pirkums nav nomaksāts. Aizsūtīju šiem maksājuma kopiju uz e-pastu, pēc 5 min atnāca paziņojums, ka mans pasūtījums ir apmaksāts un tiks piegādāts 1-2 dd laikā. Un tāarī notika pasūtījums bija pienācis jau nākamajā dienā. Ar smaržām viss ir kārtībā, nav nekāda krutka. Kad salasījos visas sūdzības par viņiem tā sabijos, ka tūliņ atnāks kāds čur ūdens izsmidzināms pudelītē... Bet nē, redz, ka viss bija ok...

www.220.lv - Elektronika

Elektronika Nekad neiesaku iepirkties internetveikalā 220. Lv! 23. 08. 2012 apmaksāju fotoaparātu ar piegādi mājās. Saņēmu e - pastu, ka preci tiks piegādāta līdz 03. 09. 2012. 30. Augustā rakstu e - pastu, kur ir mana prece un kad tiks piegādāta? Neviens neko neatbild, kaut gan raksta, ka atbild uz e - pastiem 1 - 2 dienu laikā. Okey gaidu, atnāk 3. 09. 2012 datums, nu jau pkst. 14:00, neviens neko, eju lamāties uz veikalu, kur ir mana prece? Atnāku, un man saka, nu jā, ir atnācis laiks paziņot jums, ka...

www.220.lv - negrib labot kļūdu

negrib labot kļūdu internetā pasūtīju plīts virsmu 58x51 un piegādes veidu pasta stacija T/C Jugla(rimi) .... zvana saka ka nevar kastē ielikt jo pa lielu kaste 60x60 un saka ka nevar piegādāt es piesaku lai piegādā ar kurjeru tad... prasa piemaksāt... es saku jūsu vaina piegādājat kā gribat... neiet ne uz kādu kompromisu tik piemaksā vai brauc pakaļ par savu naudu....

www.220.lv - atlaides

atlaides Riktīga cilvēku maldināšana. Apskatījos tikai sadzīves tehniku un pametu šo interneta veikalu. Salikuši nežēlīgi augstas cenas, tad uztaisījuši grandiozu atlaidi un ar visu to atlaidi prece dārgāka nekā citos interneta veikalos. Nu pasakiet , vai tā nav ,,SPEKULĀCIJA,,

www.220.lv - Garantija? Neceriet!

Garantija? Neceriet! Par tādu lietu kā garantija var aizmirst, pērkot šajā veikalā. Manu telefonu noturēja garantijā 91 dienu. Likumā noteikts, ka drīkst turēt 30 dienas un ja kāda sevišķa detaļa vajadzīga klāt, kas nav pieejama, tad pirms šo 30 dienu iztecēšanas veikalam ir jāatsūta rakstisks paziņojums pa pastu, ka precei vajag vēl līdz 14 kalendārajām dienām klāt pie garantijas apkalpošanas. Sākumā teica, ka aizsūtīja piegādātājam, pēc tam teica, ka piegādātājs vainīgs. Neesmu muļķis, sadabūju piegādātāja...

www.220.lv - KRĀPNIEKI

KRĀPNIEKI 220.lv biju nopircis jaunu telefonu Sony Ericsson Vivaz U5i. Kādu laiku strādāja labi. Pēc kāda laika sāka gļučīt. Nodevām remontā. Izremontēja un atgrieza. Strādāja. Pēc dažiem mēnešiem parādījās melns ekrāns, un telefons atteicās strādāt, neskatoties uz to, ka telefons nebija lauzts, ļoti labā stāvoklī, kā jauns. Taisīja to mēnesi. Atdeva. Mājās pārbaudot, izrādījās, ka tam ir tā pati problēma, itkā tas viņiem stāvēja malā nelabots. Mēģināju atdot trešo reizi (pēdējo reizi, kad būtu jāmaina...

www.220.lv - Nav rezerves daļu / нет запчастей

Nav rezerves daļu / нет запчастей Nopirku Prestigio Multipad PMP7100 par 169Ls. Nokritot, sabojajas displejs. Pēc internetveikala 220.lv un ražotāja pārstavja SIA Asbis teikta, ražotājs nepiegādā rezerves daļas. Piedavāja man salabot stiklu par 150USD + 20Ls darbs. Paldies par dārgo lēto preci un super servissu. 170ls izmesti. Купили Prestigio Multipad PMP7100 за 169Ls. При падении разбился дисплей. По информации, полученной от 220.lv и представителя производителя, SIA Asbis, производитель не поставляет запчасти. предложили...

www.220.lv - Некачественный товар

Некачественный товар Имели неосторожность заказать телефон в интернет-магазине 220.lv. Перезвонили после заказа действительно в течении часа, но вот дальше началась смешная история. Приобретя телефон и вставив в него свои симки, оказалось, что в новом(!!!) телефоне уже присутствуют закачанные мелодии, но услуга вызова телефоном не поддерживается! Вернувшись, через 15 минут в магазин, сотрудник магазина Нормунд в хамоватой форме направил нас в сервисный отдел, бросив при этом телефон на прилавок и сказав "иначе Вы...

www.220.lv - Bojāta prece

Bojāta prece Labdien! Vēlos jums pastāstīt par, pa tiešām "cūcisku" rīcību. Meklējot sev gāzes plīti, atradu piemērotāko tieši internetveikalā 220. Lv. Sazvanījos, pati atbraucu pakaļ, aizvedu uz mājām un neņemot no iepakojuma ārā uzreiz, gaidīju kamēr varēs atbraukt speciālists, kurš varēs man to plīti pieslēgt. Par cik lieta nebija steidzīga un darbojās arī vecā gāzes plīts, sanāca, ka tā plīts iepakojumā pie manis nostāvēja gandrīz mēnesi. Atbrauca pie manis "gāzes vecis", taisu vaļā iepakojumu un ar...

www.220.lv - Nepiegādā pasūtījumu

Nepiegādā pasūtījumu Pasūtījumu veicu 29.06!!! Apmaksāju 30.06.2011 līdz šim brīdim pasūtījums nav saņemts, ko darīt, uz tālruņiem neatbild un ignorē.

www.220.lv - Nekvalitatīvas preces un garantija

Nekvalitatīvas preces un garantija Nopirku tur internet veikalā 220.lv ledusskapi, saldētava izrādās nesaldē, aizejot uz garantiju un remontu pasaka, ka viss ir kārtībā, tā arī jābūt, ka nesaldē un neko nelabos un neskatīs!!!Absurds a ne veikals, kam tad ir domāts ledusskapī saldētava????nevienam neiesaku šo veikalu, ļoti daudz dzirdētas sūdzības!!!

www.220.lv - nekvalitatīvas preces un serviss,garantija

nekvalitatīvas preces un serviss,garantija Nepērciet šajā interneta veikalā itin neko!Nopirku tur mobilo telefonu, brāķis izrādījās, kuru man negrib ne remontēt, ne naudu atdot, ne garantiju pielietot, jo redziet pati vainīga.Vīrs tajā iegādājās datoru, nesām uz remontu 4 reizes līdz beidzot salaboja.Draudzene iegādajās mobilo, remontēja 5 reizes līdz beidzās garantija un nācās pirkt jaunu.Tā kā neiegrābjaties šajā veikalā, apkalpošana arī ir tik briesmīga, kad preci pērc visi ir laipni un jauki, kad nes uz remontu, uzskata tevi par...

www.220.lv - Mошенничество

Mошенничество Купил телефон в 220.лв, новый, в упаковке, все дела. Дома включил, а в новом телефоне куча песен, картинок различных, вообщем продали по цене нового б/у телефон. Деньги конечно вернули, но это же мошенничество. Если бы их не внимательность, то и пользовался бы им и дальше ничего не зная. Поздравляю 220.лв - минус еще один клиент

www.220.lv - DRAUSMAS

DRAUSMAS Līmenis tur ir drausmīgs, divas reizes esmu mēģinājus pasūtīt preci caur i-netu, attieksme, tāda, kā "ko Tu gribi", ne reizi nav pazvanījuši, ka prece ir un sarunājuši, kad varēs saņemt. Abas reizes zvanies pats un interesējies vai viņi saņēmuši pasūtījumu, kā viņi atbild to nemaz negribas izklāstīt, vienvārdsakot diezgan nožēlojami. Pirmo reizi vēl ņēmos ar viņiem, otrā reizē teicu paldies, iztikšu bez Jūsu pasūtījuma.

www.220.lv - www.220.lv

www.220.lv Nekad un neko nepērciet internetveikalā 220.lv . Mēnesi nevarēja piegādāt preci, katru reizi pārliekot termiņus. Pēc pasūtījuma atcelšanas gandrīz 2 mēnēšus atgrieza naudu.

www.220.lv - KRĀPNIEKI - 220.lv

KRĀPNIEKI - 220.lv Apbrīnoju kā viņi nav aizklapēti ciet ar savu darbības stilu. Ne prece, ne nauda.

www.220.lv - Apkalpošana

Apkalpošana Šoreiz tā nebūs sūdzība bet gan skaidrojums tiem neapmierinātajiem cilvēciņiem, kas jūtās piekrāpkti. Diemžēl šobrīd ir ļoti daudz tādu 'pircēju' kas diezgan ļaunprātīgi izmanto labu veikalu pārdevēju kompitenci un cenšās visādos veidos izsūkt informāciju no zinošiem pārdevējiem. Un veikalā 220 pārdevēji tiešām zinās un varēs paskaidrot visādas nianses un sīkas detaļas, kuras nezinās citi.Informācija tiek iegūta pie zinošiem pārdevējiem bet prece bieži tiek meiģināta iegādāt internetā. Tad nu...

www.220.lv - rupja izturēšanas un nekompetence

rupja izturēšanas un nekompetence Par "veikalu 22o": Atstājam šinī veikalā pie 1000.ls. Pirkumus nenožēlojam. Varējam to atļauties. Taču atnākot kartēju reizi iepirkties, satikam citu pārdevēju, ne to, pie kurā parasti pērkam. Rupja izturēšanas mūs atbaidīja. Palūdzot izmērīt iebuvējamo ierīci, lai varētu jau pirms pirkuma pasūtīt mēbeles, kurās tā būs iebuvēta, un vienlaikus tos montēt, saņēmam rupju atbildi "visi viena izmēra tiek ražoti" - kas neatbilst patiesībai. Arī jautājot, kādi ir citas preces modeli, lai par to...

www.220.lv - Pārdod bojātus telefonus

Pārdod bojātus telefonus Šajā zagļu veikalā (220. Lv) neiesaku un nekad nepērciet mobīlos telefonus, tie ir subsidēti, lietoti, bojāti un vēl ievesti no ārzemēm. Nopirku tur se s500i, no sākuma viss it kā ok, bet aizdomīgi maz turēja baterija ~ 2 dienas, tad vēlāk vairs nevarēja pieslēgt pie pc. Vēl pēc kāda laiciņa sāka slēgties laukā un pazusts skaņa. Izdomāju mob. Telefonam atjaunot softu, pēc atjaunošanas telefons vairs nedarbojas - neatpazīst sim karti, telefons bloķēts!!! Wtf?!?!. Un pie reizes beidzās arī garantija! Ar citiem se, kas pirkti parastā veikalā tādas problēmas nav bijušas.

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы