www.sudzibas.lv 220.lv Nepiegādāta prece

www.220.lv - Nepiegādāta prece

Sveiki.Novembra sākuma veicu pasūtījumu 220.lv interneta veikalā.Pasūtījums atnāca, bet viena pozīcija nē.E-pastā bija info, ka atlikusī prece kavēsies, jo pašlaik nav noliktavā.Pirms 18.novembra saņēmu sms, ka pasūtījums nodots kurjeram.Vēl joprojām gaidu, kad tad man atnāks otra sms, kad pasūtījums ir pasta stacijā.Zvanu uz 220.lv jau trīs nedēļas, saka ka noskaidros un atzvanīs, bet nekā.Fakts jau ir tāds, ka nauda jau ir samaksāta, bet preci neesmu saņēmusi.Pēc pāris dienām zvanīšu un atkal skaidrošos.Mans ieteikums, nesūtiet šeit neko ar priekšapmaksu.Sākumā biju lielā sajūsmā par šo interneta veikalu, likās labas akcijas, plašs sortiments un GALVENAIS uzticams.Nekā nebija! Klientam pat neatzvana un neliekās ne zinis, bet par iesniegumu par naudas atdošanu, var iesniegt tikai tad, kad saņemts sūtījums.220.lv krāpj cilvēkus!!!

S

Комментарии (15)

interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 10.12.2014

Labvakar, saule14!

Paldies par Jūsu ziņu. Interneta veikala prioritāte ir apmierināts klients. Lai varētu nokomentēt situāciju, kāpēc Jūs vēljoprojām gaidiet pasūtījuma 2 preci, lūdzu pēc iespējas ātrak šeit vai uz [email protected] atsūtiet mums savu pasūtījuma nr.

Tapat lūgums precizēt vai preci gaidat uz " Pasta Staciju" vai"Omniva" pakomātiem - tas ir svarīgi - ko jau vairāk kā 1.5 gadu interneta veikals 220.lv pasūtītās preces uz " Pasta Stacijas" pakomātiem netiek piegādātas, tādā izvēle vienkārši nepastāv.

Tiklīdz saņemsim pasūtījuma nr, noskaidorism visu info un noteikti Jums max ātri sniegsim atbildi un risinājumu.

Atvainojamies jau iepriekš!

Ar cieņu
Interneta veikals 220.lv

Ontūns 11.12.2014

Kurš jums visiem liek veikt priekšapmaksu šim kantorim??????

K Karrr 11.12.2014

Ši jau sen zināmi kā krāpnieki un meļī, ne mazums sūdzibu var atrast. Viņiem tur viens liels bardaks

interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 11.12.2014

Labdien, Karr !

Interneta veikals 220.lv ir uzticams tirgotajs, ja Jums ir bijusi kāda problēma, lūgums informēt mūs norādot pasūtījuma nr., pretējā gadījuma Jūsu sūdzību uzskatīsim par nepamatotu.

Ontuāns, ikvienam klientam ir iespēja izvēlēties sev tīkamāko apmaksas veidu - vai pārskatījumu, vai apmaksu ar banklink, skaidra naudā vai ar karti veikalā vai ar skaidru naudu kurjeram.

Paralēli piedavājam arī noformēt līzingu - tieši šodien un rīt ( 11-12.dec) pieejams BEZPROCENTU kredīts.

A Auseklis 11.12.2014

paskat, šitais kaktu kantoris izrādās nav meļi un krāpnieki ? Pie visa vainīgs pasūtījuma nr. un visas sūdzības ir nelabvēļu rakstītas, viņu prioritāte esot apmierināts klients !? Atzvanīt un painformēt klientu nav ne vajadzības, ne interese, ne laika, bet šeit laiks atrodas sēdēt un rakstīt un paziņot, ka beidzot pienākot otrajam mēnesim sāksim domāt ko ar jūsu pasūtījumu darīt.

Ontūns 11.12.2014

Un vēl neaizmirst pareklamēt sevi :) Ejiet uz poda ar savu bezprocentu kredītu! Kāds labums no tā, ja pasūtītā prece vispirms jāgaida nedēļu, un tad tiek paziņots, ka tās piegāde aizkavēsies un būs jāgaida vēl nedēļu...

L Linda Vanaga 17.12.2014

Jap. Man apmeram tas pats bija. Preci mēnesi sūtija.
Neiesaku tur pasūtīt. Ir simtiem citu labu interneta veikali ar tadupiedavajimu klastu. Savadak var ieberzties. Un beigas vvel pasi paliksiet vainigi.

interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 17.12.2014

Labdien, Linda Vanaga!

Lai arī Jums prasījam pasūtījuma nr, Jūsu to neesat nosūtījusi ne šeit, ne arī uz [email protected]. Tā kā neesam saņēmuši KONKRĒTU sūdzību ar pasūtījuma numuru un detaļām, tad uzskatam šo komentāru par nepamatotu un paldies konkurentiem par šo "reklāmas pasākumu"

Ar cieņu
interneta veikals 220.lv

interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 17.12.2014

Labdien, Linda!

Paldies, ka tomēr atsūtijāt mums pasūtījuma nr., info tika nodota klientu apkalpošanas centram, gaidam komentāru, kāpēc nav piegādāta 1 no 3 pakām. Dosim atbildi, pēc iespējas ātrāk.

ar cieņu
interneta veikals 220.lv

interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 17.12.2014

Labvakar, Linda!

Jūsu trūkstošā pasūtījuma daļa, netika reģistrēta piegādes sistēmā. Kļūda ir labota un prece atkārtoti šodien izsūtīta. Gaidiet rītdien piegādi. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!

ar cieņu
interneta veikals 220.lv

G Gudrs 18.12.2014

Krapnieki.Viņiem cenas stav dargak neka parasta veikala un rakstits ka akcija.
Piemers: mobilais talrunis Galaxy S3 229, 00 eiro AKCIJA, standarta cena 390, 00, kur Jus tadu cenu redzejat???
Standarta cena bez akcijas veikalos ir 200-220 eiro.
Un ta visam precem, daudz reklamas trikus.
Viņiem akcijas cenas, tas ir standarta cenas no Elkora, Cenukluba un cititem!!!

L Liiga Dzheina 18.12.2014

Forši nosaukt klientu'( kuru jūs nepienācīgi apkalpojat, neizsūtat preci) par apmelotāju un par "negatīvās" reklāmas taisītāju, konkurentu??? smieklīgi no jūsu puses izskatās jūsu sarunāšanās ar sevi un klientu nozākāšana
Jums tiešām būtu jālepojās ar sevi un no kauna jāielien zemē un jāaizklapē ciet durvis savam kantorim!!!

nu tas jau ir mārketings, uzpūst cenu, un pēc tam baigo dāsno atlaidi uztaisīt! pofig, ka telefons vēl būs brāķis, 2 mēnešus pa servisiem būs, un beigās pateiks, ka pats vainīgs :D

konkurenti jums arī cenas uzpūš un uztaisa 100% uzcenojumu??? kā ir? kad vienreiz atbildēsiet par to ar normālu atbildi nevis " katrs izvēlās iepirkties tur, kur vēlas " jautājums ir kāpēc JŪS VISVISĀDĀKAJOS veidos CENŠATIES apkrāpt klientu?
no feikajām smaržām, brāķu telefoniem līdz naudas neatgriešanai, neīstām cenām, un akcijas precēm, kurām "itkā nolaista cena" nepiezvanīšanas, nepatiesas informācijas sniegšanai, preces kavēšanās vai beigās vispār nepiegādā, jo nemaz nebūšot... jums tāds plašs "ieroču" klāsts, kā apčakarēt klientu!!!
MALAČI!!!

interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 18.12.2014

Labdien, Līga!
Tā kā nevarējāt laikus iedot mums pasūtījuma nr, mēs uzskatijām Jūsu sūdzību par nepamatotu, jo pēdejā laikā ļoti daudzi raktsa sūdzības bez pamatojuma.

Lai izbēgtu šādas nevieklas situācijas, aicinam klientus pēc iespējas ātrāk vai jau uzreiz rakstot sūdzību minēt pasūtījuma nr.
Atvainojamies un kā jau vakar minējām trūkstošā pasūtījuma daļa, netika reģistrēta piegādes sistēmā. Kļūda ir labota un prece atkārtoti vakar izsūtīta. Gaidiet šodien piegādi. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!

ar cieņu
interneta veikals 220.lv

K Kristjuwka17 19.12.2014

Saule14 Es esmu tada pasa situacija ka jus, man ir tada pasa problema! Tikai es vinjam zvaniju jau 5 reizes un katru reizi vini mani baro ar "mes noskaidrosim". Es paliku bez naudas un bez precem!!!

interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 19.12.2014

Labdien, Kristjuwka17!

Lūgums atsūtīt savvu pasūtījuma nr, lai varam Jums precizēt info!

Saule14 - joprojām gaidam pasutījuma nr. Lūgums atsūtīt to, lai varam Jums sniegt atbildi!

Paldies jau iepriekš!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы