www.sudzibas.lv 220.lv Nepiegādāta prece

www.220.lv - Nepiegādāta prece

Pasūtīju planšetdatoru, samaksāju, saņēmu uz e-pastu maksājuma apstiprinājumu. Otrā dienā saņēmu info uz e-pastu, ka pasūtījumam sākta izpildīšana - nopriecājos. Pēc 4 dienām saņemu zvanu, kur man pasaka, ka preces nav!!!!!!! Kā var atsūtīt informāciju, ka pasūtījums jau tiek izpildīts un pēc tam paziņot, ka nē?! Un tad sākās: "ja jūs gribat tādu pašu preci, jums jāpiemaksā, jo par tādu cenu pie mums vairs nekas nav pieejams", kad nepiekritu neko piemaksāt, apsolīja padomāt, noskaidrot un pazuda uz vairākām dienām. Visvairāk man "patīk" tā attieksme - piezvana vienreiz, nepaspēju pacelt, protams uz nepazīstamiem numuriem neatzvanu, bet šie piezvana pēc trīs dienām un vēl "uzbrauc" - nevarējām ar jums sazināties. Vai nebūtu jāpiezvana vairākas reizes, kā jau te daži rakstīja, man nav jānēsā telefons rokās. Kā saprotu, nav man pirmajai gadījies jau tā. Beigās paziņo, ka tā kā nevar preci man piegādāt, atmaksās naudu, bet es to saņemšu tikai pirms svētkiem, nevis tagad uzreiz, super, nav ne preces, ne naudas. Jā, nauda būs, bet viņa man būtu vajadzīga tagad, lai varētu iegādāties citur tādu preci. Līdz ar to es palieku situācijā, ka man nav dāvanas bērnam, jo mani nu jau 2 nedēļas vazā aiz deguna un nav naudas, lai nopirktu citur. Vai tas ir normāli? Vismaz neviens no mana plašā draugu un paziņu loka pa visu Latviju tagad šī interneta veikala pakalpojumus neizmantos nekad!!!!!!!

A

Комментарии (4)

A Auseklis 09.12.2014

kaktu kantoris joprojām uzlabo komunikāciju ar klientiem un tūlīt parādīsies šī kantora atvainošanās, pasūtījuma nr. pieprasīšana un arguments, ka šī ir pirmā reize un to visu noorganizējuši nelabvēļi ! Kur prāts tādā blēžu ūķī iepirkties, cik cilvēku viņi katru dienu apkrāpj un tikai niecīga daļa par to publiski paziņo.

I ilona90 09.12.2014

jaa diemzel, man ari ir tikai rugta pieredze...pirku telefonu... sanemu apstiprinajumu ka ir ok.Pec 3 dienam sanemu vestuli ka telefona vairs nav. Bet naudu atgriezis tikai pec 7 dienam.

interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 11.12.2014

Labdien,

Lai varētu atrisināt šo konkrētu gadījumu, lūdzam šeit vai uz [email protected] atsūtīt savu pasūtījuma nr.

Lai izvairītos no situācijām, kad preces saņemšana būtu jāgaida, iesākām vispirms aplūkot preces ar uzraktu: "Ir noliktavā" un šīs preces pēc pasūtīšanas varat saņemt jau nākamajā dienā.
Savukārt, ja prece nav mūsu noliktavā, ļoti retos gadījumos gādās, ka tā vairs nav pieejama un šādos gadījumos par to tiek pazinots klientam, lai varētu rast risinājumu - piedāvāt alternatīvu vai arī atgriezt naudu par apmaksāto preci.

Ar cieņu,
Interneta veikals 220.lv

O Ogre1321 19.12.2014

Tu esi aita? Neatzvani svešiem nummuriem, tava vaina, nav viņiem visu dienu jāsēž tai galā un jā-ucina tevi. Nokavēji - pati vainīga. Ja interese par mantu un savu naudu nebij tik liela lai pati saņemtos un pazvanītu, tad sēdi un klusē.
Pats nesen sūtiju televizoru no 220.lv, stundas laikā ar mani sazinājās un jau nākamajā dienā no viņu filiāles viņu savācu, nekādu problēmu.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы