www.sudzibas.lv 220.lv krāpniecība

www.220.lv - krāpniecība

Pasūtīju preci (pasūtījuma nr.1524320) 10.septembrī. Vēl joprojām to gaidu. Piezvanot uz veikalu, saka, ka preci esmu saņēmusi(kaut gan to ir vienkārši pārbaudīt, jo prece jāsaņem pakomātā, par ko tiek nosūtīta sms- to neesmu saņēmusi). Tā nu es zvanos uz veikalu, man saka,ka tūlīt noskaidros un atzvanīs (protams neviens pat netaisās atzvanīt) un tā vairākas reizes. Vakar kārtējo reizi atkal sazvanos, man pat pasaka , ka prece šodien(21.okt.) ir nodota kurjeram, bet vēl precizēšot un tūlīt atzvanīšot(protams atkal neatzvana). Arī uz e- pastu neatbild, kaut gan reklamē, ka atbildi dod 1-2 darba dienu laikā. Prece jau bija jāsaņem 19. septembrī, bet šodien ir jau 22.oktobris. Cienījamie pircēji, nekad neveiciet priekšapmaksu, es muļķe, to izdarīju. Tiešām , šis veikals, nodarbojas ar krāpniecību.

S

Комментарии (9)

B Beisbolzzz 22.10.2014

jopcik! tiešām reklamē, ka
" ka atbildi dod 1-2 darba dienu laikā" ? :D + vēl pavisam neatbild?

negribu reklamēties, bet tāds xnet.lv atbild stundu laikā :D + problēmu atrisina tajā pašā dienā, kad tika par to paziņots :D

K kreditorsPG 23.10.2014

Beisbolzzz, Tavs minētais veikals, precēm, kuras mani interesēja, vienmēr izrādījās dārgāks nekā citi. Turklāt, tas atroada kaut kur ellē-ratā pilsētas nomalē. Sabiedriskais transports tur pāris kilometru attālumā kursē. Braucot ar savu transportu - tur nav nekāda parkinga. Pirkt dārgāku preci + maksāt vēl piegādi? Paldies, bet nē. Tad jau man izdevīgāk Elkorā nopirkt un negaidīt, kad kurjers atved.

A Auseklis 23.10.2014

tūlīt paŗādīsies bodes 220 skribelētāja, kas noziņos, ka joprojām kuro gadu uzlabo komunikāciju ar klientiem un visās nebūšanās ir vainīgi konkurenti !

interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 27.10.2014

Labdien, sandra19. Uz doto brīdi redzam, ka pasūtījumu esat saņēmusi 26.oktobrī. Pasūtījuma izpilde tikai kavēta, jo kāda no Jūsu pasūtītajām precēm nebija uz vietas, tāpēc arī pasūtījums laicīgi netika nodots izsūtīšanai. Kā arī nauda par trūkstošo preci tika atskaitīta atpakaļ uz Jūsu kontu.

S sandra19 30.10.2014

Labi, ka caur" sūdzībām" kaut kāda komunikācija sanāk. Naudu par iztrūkstošo preci saņēmu jau 25. septembrī. Kur veselu mēnesi klejoja mans pasūtījums? Un kāpēc tika teikts, ka savu preci jau saņēmu?Vai no" Polijas" ar kājām nesāt pasūtījumu? Ko jūs te mēģināt atrakstīties?!

interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 31.10.2014

Labdien, Sandra19!

Kā jau minējām iepriekš atvainojamies par aizķeršanos, kad notika Jūsu pasūtījuma izpildes laikā. Kā atvainošanās Jums tika piešķirta kompensācija mūsu 220.lv virtuālajā naudā 5 eur apjomā.

Aizkavēšanās notika saistībā ar mūsu loģistikas sistēmas maiņu. Tagad viss ir atrisināts un šādām problēmām nevajadzētu rasties.

ar cieņu
interneta veikals 220.lv

S sandra19 31.10.2014

Vismaz kāds vainīgais tika atrasts- loģistikas sistēma...Spriežot pēc sūdzībām, tā bieži iziet no sistēmas. Man gan tika atsūtīta sms kompensācija ar 2eur, nevis 5eur.

interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 05.11.2014

Labdien, Sandra!

Jums tika atsūtīti 2 e-pasti! Un sistēma norādītajos laikos zemāk Jūsu mans220.lv profilā nosūtīja kā kompensāciju 220.lv naudu.

2014-09-24 10:39:45 2.00 eur
2014-09-12 19:49:11 3.00 eur

Jūs varat pati par to pārliecināties - ielogojoties ar savu lietotājvārdu un paroli: https://220.lv/lv/u/login
ja Jums rodas jautajumi - dodiet ziņu!

ar cieņu
interneta veikals 220.lv

D DBL 05.11.2014

Savu vainu laikam neviens nemāk atzīt. Kā gan 220.lv var būt vainīgs pie kaut kā :D:D:D

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы