www.220.lv - krāpniecība
Pasūtīju preci (pasūtījuma nr.1524320) 10.septembrī. Vēl joprojām to gaidu. Piezvanot uz veikalu, saka, ka preci esmu saņēmusi(kaut gan to ir vienkārši pārbaudīt, jo prece jāsaņem pakomātā, par ko tiek nosūtīta sms- to neesmu saņēmusi). Tā nu es zvanos uz veikalu, man saka,ka tūlīt noskaidros un atzvanīs (protams neviens pat netaisās atzvanīt) un tā vairākas reizes. Vakar kārtējo reizi atkal sazvanos, man pat pasaka , ka prece šodien(21.okt.) ir nodota kurjeram, bet vēl precizēšot un tūlīt atzvanīšot(protams atkal neatzvana). Arī uz e- pastu neatbild, kaut gan reklamē, ka atbildi dod 1-2 darba dienu laikā. Prece jau bija jāsaņem 19. septembrī, bet šodien ir jau 22.oktobris. Cienījamie pircēji, nekad neveiciet priekšapmaksu, es muļķe, to izdarīju. Tiešām , šis veikals, nodarbojas ar krāpniecību.
Комментарии (9)
jopcik! tiešām reklamē, ka
" ka atbildi dod 1-2 darba dienu laikā" ? :D + vēl pavisam neatbild?
negribu reklamēties, bet tāds xnet.lv atbild stundu laikā :D + problēmu atrisina tajā pašā dienā, kad tika par to paziņots :D
Beisbolzzz, Tavs minētais veikals, precēm, kuras mani interesēja, vienmēr izrādījās dārgāks nekā citi. Turklāt, tas atroada kaut kur ellē-ratā pilsētas nomalē. Sabiedriskais transports tur pāris kilometru attālumā kursē. Braucot ar savu transportu - tur nav nekāda parkinga. Pirkt dārgāku preci + maksāt vēl piegādi? Paldies, bet nē. Tad jau man izdevīgāk Elkorā nopirkt un negaidīt, kad kurjers atved.
tūlīt paŗādīsies bodes 220 skribelētāja, kas noziņos, ka joprojām kuro gadu uzlabo komunikāciju ar klientiem un visās nebūšanās ir vainīgi konkurenti !
Labdien, sandra19. Uz doto brīdi redzam, ka pasūtījumu esat saņēmusi 26.oktobrī. Pasūtījuma izpilde tikai kavēta, jo kāda no Jūsu pasūtītajām precēm nebija uz vietas, tāpēc arī pasūtījums laicīgi netika nodots izsūtīšanai. Kā arī nauda par trūkstošo preci tika atskaitīta atpakaļ uz Jūsu kontu.
Labi, ka caur" sūdzībām" kaut kāda komunikācija sanāk. Naudu par iztrūkstošo preci saņēmu jau 25. septembrī. Kur veselu mēnesi klejoja mans pasūtījums? Un kāpēc tika teikts, ka savu preci jau saņēmu?Vai no" Polijas" ar kājām nesāt pasūtījumu? Ko jūs te mēģināt atrakstīties?!
Labdien, Sandra19!
Kā jau minējām iepriekš atvainojamies par aizķeršanos, kad notika Jūsu pasūtījuma izpildes laikā. Kā atvainošanās Jums tika piešķirta kompensācija mūsu 220.lv virtuālajā naudā 5 eur apjomā.
Aizkavēšanās notika saistībā ar mūsu loģistikas sistēmas maiņu. Tagad viss ir atrisināts un šādām problēmām nevajadzētu rasties.
ar cieņu
interneta veikals 220.lv
Vismaz kāds vainīgais tika atrasts- loģistikas sistēma...Spriežot pēc sūdzībām, tā bieži iziet no sistēmas. Man gan tika atsūtīta sms kompensācija ar 2eur, nevis 5eur.
Labdien, Sandra!
Jums tika atsūtīti 2 e-pasti! Un sistēma norādītajos laikos zemāk Jūsu mans220.lv profilā nosūtīja kā kompensāciju 220.lv naudu.
2014-09-24 10:39:45 2.00 eur
2014-09-12 19:49:11 3.00 eur
Jūs varat pati par to pārliecināties - ielogojoties ar savu lietotājvārdu un paroli: https://220.lv/lv/u/login
ja Jums rodas jautajumi - dodiet ziņu!
ar cieņu
interneta veikals 220.lv
Savu vainu laikam neviens nemāk atzīt. Kā gan 220.lv var būt vainīgs pie kaut kā :D:D:D