www.sudzibas.lv 220.lv Sabojāta veļasmašīnas maiņa, attieksme

www.220.lv - Sabojāta veļasmašīnas maiņa, attieksme

Sveiki! Vienmēr esmu bijusi apmierināta ar 220.lv darbu, gan ar precēm, gan ar personālu, bet kā jau saka vienmēr pienāk pirmā reize, kad kaut kas nenotiek tā kā mēs vēlētos un tad tā:20.oktobrī pasūtijām jaunu veļasmašīnu Indesit IWD 71251, pasūtījumu Nr. 162313 29.oktobrī mums arī kurjers viņu atveda, ņēmam preci Līzingā un prece skaitās apdrošināta pret bojājumiem utt... izpakojām veļasmašīnu, visu sagatavojām pirmajai mazgāsanai reizei, viss kārtībā pirmā tūre izmazgājusies, liksim otro tūri mazgāties, ka nēkā 7 cilvēku ģimene tai skaitā mazs bērniņš ģimenē veļas daudz un daudz jāmazgā, ieliekam otro tūri mazgāties un baukšs viss apstājās paliek 0,24 sekundes un nekas nenotiek, uzkārās, nekas vairāk nestrādā, nu forši ilgs gan mums bija tas prieks par jauno veļasmašīnu, zvanam apdrošinātājiem, tur mums pasaka ka jāzvana 220.lv, tā arī daram, zvanam un tad mums operātore saka, ka mums pašiem jāmeklē meistars (Rīgā) jādabū slēdziens ka tā veļasmašīna ir salūzusi un tad viņi mainīs veļasmašīnu, sakam vai nevar meistaru kaut ur tuvāk sameklēt, jo loģiski padomājot neviens meistars nebrauks 150 km no rīgas lai apskatītu veļasmašīnu, tad sarunājām meistaru Smiltenē. Viņš atbraca, apskatīja veļasmašīnu, un pateica mums, ka uzkārusies programma un tur neko nevar darīt, uzrakstīja slēdzienu par musu bojāto veļasmašīnu. Visus nepieciešamos dokumentus aizsūtijām gan 220.lv gan apdrošinātājiem, 220.lv ar mums sazinājās, ka kurjers 5dien atbrauks pakaļ! Sazinājās ar mums apdrošinātāji, jautāja vai viss ar 220.lv ir noskaidrots mēs sakām "Jā" "5dien atbrauks kurjers pakaļ veļasmašīnai un tad viņi mainīs mums to veļasmašīnu", un tad arī apdrošinātāji lietu slēdza, jo domājām, ka 220.lv visu tagad ātri noskaidros. Pienāk 5diena jau nākamā 1diena, no kurjera ne ziņas, ne miņas, atkal zvanam 220.lv izrādās ka kurjers nemaz neesot noūtīts, operātore nodos ziņu un kurjers būs pakaļ veļasmašīnai, kā arī būs jānorāda vai vēlamies mainīt preci vai atteikties, labi mums viss skaidrs, gaidam kurjeru. Zvana DPD kurjers vai esam mājās, savāc veļasmašīnu un aizbrauc, nekāda iesnieguma nav, lai gan mēs e-pastā norādijām, ka vēlamies jaunu, jo nedomājām sliktu par 220.lv darbu, JO MĒS VARĒJĀM ATTEIKTIES, JO NEBIJA PAGĀJUŠAS PAT 14 DIENAS NO PIRKŠANAS BRĪŽA... Nu tad tagad pats jautrākais 08.11 prece nodota garantijas servisā, labo laikam - gaidam gaidam gaidam, ik pa laikam rakstam e-pastus uz 220.lv klusums neko neatbild vai arī uzraksta ka atvainojās un gaidam tālāk, uzzvanam un saka ka garantijas serviss vēl nav devis nekādu ziņu, ka jāgaida, tad vienreiz vispār uzzvanu, operātore saka ka uzkārusies sistēma, vēlvienreiz saka, mirklīti uzgaidiet paiet 1 minūte es tai sievietei saku, ka vai man vēl ilgi jāgaida, jo šis ir maksas telefons, viņs atbil, mums lattelecom es saku, ka man nav bezmaksas sarunas visos tīklos, teica, ka noskaodros un atzvanīs protams atkal nekā gaidu, gaidu un vēlreiz gaidu. Tad 21.11 zvanam vai rakstam vairs pat neatcceros, mums atbil, ka be4idzot esot saņēmuši ziņu no garantijas servisa, ka 25.11 prece būs gatava saņemšanai, mēs nopriecājamies un atkal gaidam, pienāk 25.11 klusums, pienāk 26.11 zvanam kur ir mūsus prece, atkal nekādu ziņu viņiem neesot, noskaidros un atzvanīs, NU PROTAMS NEVIENS NEATZVANA!!!29.11 zvanu, paceļ operatore Jana, teica, ka garantijas serviss ir devis ziņu, ka prece esot jāmaina un tagad gaidot jaunu preci no ražotāja, un kad prece būs klāt, dos mums ziņu, JĒEE, mēs visi noriecājāmies, ka beidzot kaut viens operātors pateicis kaut ko iepirecinošu. Lai gan jautāju cik ilgi būs jāgaida utt, viņai protams atbildes nav, es saku, ka mēs esm 7 cilvēku ģimene mums ģimenē aug mazs bērniņš, 4 mēneši, mēs bez veļasmašīnai jau dzīvojam mēnesi, viņa man atbild, ka neko nevar darīt jāgaida kāda ziņa, un ka viņa bez veļasmašīnas arī 3 mēnešus esot dzīvojusi. (ES DOMĀJU, KA TĀ IR RĪGA KUR VEĻASMAZGĀTAVAS IR UZ KATRA STŪRA, BET MĒS DZĪVOJAM LAUKOS, KUR TUVĀKĀ PILSĒTA IR 30KM KUR VĒL VEĻASMAZGĀTAVAS) bet labi ,ne pa to! Labi, nu tad gaidam jauno veļasmašīnu!!!Intereses pēc ieeju 220.lv mājaslapā un tur zem mūsu veļasmašīnas Indesit IWD 71251 rādas Komforta piegāde (preces piegāde uz norādīto adresi) - 5 darba dienas, tātad uz šodien Ceturdienu 04.12.2014 vqjadzētu būt klāt veļasmašīnai ja sūta jaunu veļasmašīnu!Zvanu šodien 04.12.2014 paceļ operatore Kristīne, viņa man saka, ka viņai neesot nekādas informācijas, ka viņa noskaidros un man atzzvanīs! Es jautāju cik drīz atzvanīs nākošnedēl, aiznākošnedēl un viņa man atbil nē aiznākošnedēļ nē, tik ilgi nebūs jāgaida! ZINI IEPRIECINĀJA! Esmu ļoti vīlusies 220.lv darbā un personālā, ļoti daudz preces esmu sūtijusi no šī portālā bet nekad nebiju saskārusies ar šādu problēmu, nezinu ko lai tālāk iesāk, tiešām būtu zinājusi, ka tas viss process ilgs 1,5 mēnešus (pagaidām) būtu atteikusies. Būtu savādāk ja dzīvotu viena, bet mazs bērns, viņš katru dienu iepazīst pasauli ar savām rociņām, visu bāž mutīte, siekalojās, drēbītes ir jāmaina katru dienu pat 2x dienā!

I

Комментарии (12)

L Liiga Dzheina 04.12.2014

Domāju, ka 220.lv beidzot saņēmušies un beiguši savu dziesmiņu " par mums daudz nepamatotu sūdzību ", " nevaram piezvanīt, jo daudz klientu ", " kompānija ar 10 gadu pieredzi ", "mūsu partneri neatbild mums", un SĀKUŠI STRĀDĀT, jo nebija neviena sūdzība kādu labu laiciņu :D

bet nē, viss jums te ir, sūtījuma numurs, pamatota sūdzība, viss ļoti labi izklāstīts.
Es ļoti saprotu šo personu, jo lai uzrakstītu tik garu sūdzību, jūs cilvēku novedat TIK tālu ar savu drausmīgo attieksmi pret klientiem, kuri ir jūsu netīrās peļņas nodrošinātāji!

Tā kā liekās, ka jūsu kompānijā strādā tikai mazi bērni, ar pirmās klases izglītību, jūs laikam nezināt, ka vislabākā reklāma ir ieteikums, un vislabākā antireklāma ir arī ieteikums no dzīviem cilvēkiem ( piem. nekad neiepirkties šajā kantorī ), jo tā ir reāla pieredze, tā kā jūs ar savu attieksmi nevis pazaudējat vienu cilvēku, bet tik cilvēku, cik pazīst šis apkrāptais cilvēks, un jums tas izskatās, ka neaiziet.

Cik noprotu kliente bija laipna, nekliedza uz jums, vēlpietam jau bijusi kliente pie jums, kurai reāli NEPIECIEŠAMA šī veļasmašīna, un jūs tāpat pret viņu izturējāties nepieņemami nekādai situācijai.

Jūs man gribējāt iestāstīt, ka tas tikai manā situācijā tā bija, ka visas netīšām neatzvanīja, rekur atkal cilvēkam vairākas reizes nav atzvanīts, kad teica, ka piezvanīs, ( un ne tikai 1 reizi, jo klienti jums zvanās cauras dienas un nedēļas ), TĀ IR SISTĒMA neatzvanīt. tā ir sistēma visu pierakstīt uz lapiņām, vai vispār nepierakstīt un gaidīt, kad klients atkal zvanīs un stāstīs savu penteri atkal.

kāpēc jūs neatrisinat situāciju pirms jūs novedat cilvēku rakstīt šeit sūdzības? kāpēc tikai tad, kad šeit ir ievietota sūdzība, jūs pēkšņi vēlaties ātri radušās problēmas( no jūsu puses ) atrisināt un tad, kad cilvēks zvana, vai gaida, ka viņam zvanīs, jūs viņam nezvanat! JO JUMS BŪTU jāzvana uz garantijas servisu nevis te jāraksta. ka atvainojaties par to, ka "partneris" ir jūs piečakarējis!, jums jāuzttraucās par to, kur tik ilgi tā veļasmašīna ir, kāpēc tik ilgi nav atbildes, vai ir piezvanīts klientei un paziņots viss, bet te ir PILNĪGS pretstats1!!!

220.lv domāju, ka beidzāt reāli čakarēt cilvēkus, bet izskatās, ka nē! un tikai jums mana sūdzība nebūs pamatota, jo nav pasūtījuma numurs, vai jūs manu situāciju "atrisinājāt" jau sen, bet visiem citiem, kas apmeklē šo portālu tas būs skaidrs, ka JŪS tā izturaties pret klientiem SISTEMĀTISKI, nevis netīšām, jo nevar netīšām nepiezvanīt 10 reizes, vai netīšām aizmirst, ka klientam nav piegādāta prece.

Sūdzības autorei novēlu ātrāk atrisināt šo problēmu, ko jums sagādājuši 220.lv pārstāvji, un es pat te rīgā Jūtu jums līdzi. Veiksmi.

A Auseklis 04.12.2014

tūlīt parādīsies šī kaktu kantora atrunas, ka joprojām tiek uzlabota komunikācijas ar klientiem un šitais ir tikai viens atsevišķs gadījums un labi, ka nosaucāt pasūtījuma nr., beidzot sāksim strādāt !

Ontūns 04.12.2014

220.lv ir jāignorē, jo pēdējā laikā šis kantoris nevis strādā, bet tikai apkrāpj cilvēkus

I iritab 04.12.2014

Paldies 220.lv par operatīvu un ātru manas problēmas atrisināšanu, tiešām žēl, ka uzrakstot sūdzību kaut kas tikai virzās uz priekšu, bet tiešām liels prieks, ka situācija ir atrisinājusies un apmierinātas esam mēs abas puses!
Rīt gaidu savu veļasmašīnu! :)

Ontūns 04.12.2014

Kad saņemsi jauno veļasmašīnu, tad varēsi pateikties :)

G Gvido_T 05.12.2014

Nu bet ko var ņemties? Kāpēc jātērē laiks uz visu šo neveiksmīgo komunikāciju. Pietiek ar vienu ierakstītu vēstuli, kurā ir teikts - atsakos no bojātās preces, lūdzu savāciet un atgriežiet naudu kontā. Un viss. Tad gaidam 30 dienas, ja naudas nav - iesniegums PTAC un vēstule ar draudiem piedzīt naudu caur tiesu, kopā ar visiem tiesvedības izdevumiem, plus speciālas interneta vietnes, kas apskata konkrēto gadījumu izveidošana, plus informācijas sniegšana visās televīzijās, sākot no bez tabu un beidzot ar Panorāmu. Vēstuli labāk lai raksta uzreiz kāds jurists. Ticiet man, naudu atgriezīs kā mīlīši.

A jūs tik zvanat viņiem un klausaties visādas muļķības no nekompetentiem operatoriem. Rīt, rīt, nākamnedēļ, atkal rīt. Kāpēc vajag sevi tā pazemot?

Mašīnu taču neatveda, vai ne?

I iritab 05.12.2014

Atveda atveda šodien veļasmašīnu, tā kā viss ir kārtībā un problēma ar 220.lv ir veiksmīgi atrisināta!

interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 05.12.2014

Labvakar, Iritab!

Interneta veikals 220.lv vienmēŗ risina problēmas, ja tādas radušās. Mēs vienmēŗ aicinam klientus paust info, lai tādējādi mēs varētu to max ātri atrisināt. Mēs viemēŗ esam klienta pusē, un aizstāvam klienta intereses garantijas jautajumos, ja klienta puse ir taisīga.

Vēlreiz atvainojamies, ka Jums nācās gaidīt nedaudz ilgāk nekā bijāt plānojusi, no savas puses visu darijām max operatīvi, jo lai gan mums pašiem gribas atrisināt problēmu dienas laika, pastāv procedūras, kuras jāievēro un tādēl laiks paiet ilgāk, nekā iespējams klients ir plānojis.

Vēlam gaišus Ziemassvētkus un panākumiem bagātu Jauno gadu no visa 220.lv kolektīva gan Jūsu ģimenei, gan visiem pārējiem gan esošajiem, gan topošajiem 220.lv klientiem.

ar cieņu
Interneta veikals 220.lv

A Anton_S 10.12.2014

220.lv продают телефоны, которые не имеют право продавать в латвии и ни один гарантийный сервис их не берет ремонтировать. по этому поводу их уже закрывали один раз

interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 10.12.2014

Dobrij, Vecher Anton_S!

Internet magazin 220.lv, prodajut tolka kachestvinije tovari s garantijos. Prosim Vas njepisat informaciju, katoraja njedestvitelnaja.
Internet magazin 220.lv rabotajet v rinke Latvije uzhe bolshe chem 11 let - mi nadozhnij magazin i nas njekto njezakrival.

Jesli u Vas bila problema s garantijoi pozhalusta prishlite nomer vashego zakaza na [email protected] ili pishite ego sdes, po skolku bez faktov vasha info njedjestvitelna, po skolka njemozhem ego proverits i komentirovats.

Sposibo zaranije!

S uvazhenijom internet magazin 220.lv

@ @laine 29.12.2014

Vismaz var redzēt, ka 220.lv aktīvi darbojas, lai visas sudzibas izlīdzinātu, varbūt nemaz nav tik traki

R Raivis.Greiss 20.06.2024

Pakaļļa - ZAGĻI, KRĀPNIEKI, AFĒRISTI un ĻOTI NEGODĪGI NECILVĒKI !

Labdien,
Vēlos Jūs pabrīdināt, ka šī kompānija Pakaļļa apkrāpj un apzog savus klientus. Tā veido mahinācijas ar rēķiniem, mainot tajā preču nosaukumus un veicot izmaiņas arī preču skaitā, summā, utt. Tās visi darbinieki (menedžeri) uzpērk Jūsu kompānijas pārstāvi, samaksājot Viņam naudu, vai iedodot dāvanas. Tad, kad darbinieks ir uzpirkts un piekukuļots, tad Pakaļļas menedžeris (savas vadības mudināts) sadarbībā ar Jūsu kompānijas pārstāvi veic mahinācijas ar preču skaitu un cenu, lai gūtu papildus peļņu. Viņi izmaina rēķinā preču nosaukumus, skaitus, un/vai cenas un mākslīgi palielinās pakaļļas uzņēmuma peļņu, tā gūstot izkrāptu peļņu. Daļu no tās, tie iedod Jūsu kompānijas pārstāvim, lai tas būtu ieinteresēts, bet lielāko daļu patura sev. Un tā Viņi apkrāpj daudzus klientus.
No sākuma viss ir ok, bet kad uzņēmumi zaudē modrību un uzticās, šim krāpnieku uzņēmumam Pakaļļa un Viņiem izdodās ievilkt savos krāpnieku tīklos
Jūsu uzņēmuma menedžeri, tā Jūs 100% tiksiet apkrāpts un apzagts. Ja Jūs kaut ko atklāsiet, vai ievērosiet nesakritibas, tad šī krāpnieciskā firma Pakaļļa visā vainos Jūsu menedžeri, ka tas pie visa ir vainīgs. Ka, it kā, pēc Viņa lūguma tas esot darīts un, Viņi neesot vainīgi. Nekad un nevienam neiesaku sadarboties ar šo zagļu, krāpnieku un negodīgo uzņēmumu Pakaļļa. Ir vēl daudz un dažādi krāpnieciski darījumi, kādus izmanto šī negodīgā kompānija un par tiem es pastāstīšu kādu citu reizi. Lūdzu, esiet uzmanīgi ar šo zagļu un krāpnieku firmu Pakaļļa.
Tajā uzņēmumā, tās vadība piespiež savus darbiniekus rīkoties negodīgi, lai gūtu papildus peļņu, maksājot un uzpērkot sadarbības partneru menedžerus un pierunā arī tos būt negodīgiem. Esiet modri un, LŪDZU NEKAD NESADARBOJIETIES ar šo KRĀPNIEKU, ZAGĻU kompāniju PAKAĻĻA!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы