www.220.lv - Kāpēc tāda attieksme
Zinot zīmola 220.lv turētāju, nebrīnieties, ka nesaņemat atpakaļ naudu par nopirktajiem mēsliem. Ja nu kāds nezin, tad zīmols 220.lv pieder SIA "PIGU Latvia", reģ.Nr.43603025092. No ieslīgšanas milzu tiesvedībā šo "tirgotāju" attur valsts politika tiesvedību jautājumos, jo lai iesniegtu prasību par zaudējumu piedziņu EUR 16, 50 apmērā, valsts nodeva ir nepilni EUR 75, taču es noteikti investēšu šos naudas līdzekļus un piedzīšu no PIGU Latvia nodarītos zaudējumus + tiesāšanās izdevumus + advokāta honorāru. Šī patiešām ir laba iespēja advokātiem nopelnīt, jo tik rupji un nepamatoti savus klientus neviens Latvijā nepasūta. Welcome to my country (court country) PIGU Latvia :) Aicinu rīkoties atbildīgi un sodīt blēdīgu (iespējams) "komersantu".
Комментарии (6)
Lai Tev izdodas!
Man viņi reiz arī izsniedza ne to preci, ko pasūtīju. Nekāda konstruktīva komunikācija nesanāca, tiesāties negribēju, jo summa nebija liela.
Labdien, Lex Nodum. Lai varētu atrisināt radušos problēmu, atsūtiet mums savu pasūtījuma nr. uz e-pastu [email protected]. Jūsu komentārā nav norādīta precīza informācija, kas mums palīdzētu pēc iespējas ātrāk atrisināt šo problēmu.
Cien. Lex Nodum un Poiss!
Mēs gaidam no Jums pasūtīja nr. ja pasūtīja nr nesaņemsim tuvāko dienu laikā, mums būs pamats uzskatīts, ka Jūsu sūdzība pret interenta veikalu 220.lv ir nepapmatota un ir maldinoša,
Ikviens, klients, kurš ir ieinteresēts prolēmas risināšanā - tāpat kā mēs - informē par savu pasūtīja nr.
ar cieņu
Interneta veikals 220.lv
Internet veikal 220.lv!
Jums JAU ir iesniegta pretenzija. Jūs normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā nespējiet atbildēt uz to. Pašlaik tiek gatavots pieteikums tiesai par personai nodarīto zaudējumu piedziņu no jums, t.sk., par juridisko palīdzību, t.sk., visi tiesāšanās izdevumi. Tādējādi nespējot atrisināt jautājumu par EUR 16.50, no Jums piedzenamā summa ir ~ EUR 200 :)
Kā jau minēju, tiksimies tiesā :) Es priecājos par jūsu radīto iespēju man nopelnīt :) Paldies jums un ceru, ka pieteiksies vēl kāds, kuru jūs esiet apkrāpuši, maldinājuši, pārdevuši neatbilstošu preci, nepamatoti atteikuši garantiju utt.
Lai jūs nedomātu, ka es jūs maldinu un runāju nepatiesību - strīds ir par 10.06.2014. Izejošā pavadzīme 220LV342160.
Pretenzija iesniegta 15.09.2014., šodien ir 21.10.2014. Saprātīgs termiņš atbildes gaidīšanai, cerot, ka jūs esiet izsūtījuši 15.10.2014. ir 6 dienas, tātad ... :).
Atliek kas? Prasība tiesā :))) Tiksimies tur.
Labdien, Lex Nodum!
Vēlējāmies izklāstīt šo situāciju – jo no savas puses interneta veikals 220.lv ir veicis visas darbības veiksmīgai lietas izskatīšanai.
Balstoties uz prasījuma pieteikumu, bojātā prece tika nosūtīta uz servisu, kur prece tika testēta/ pārbaudīta . Balstoties uz servisa slēdzienu– minētai precei tika konstatēti mehāniski bojājumi, uz ko pamatojoties, tika atteikts garantijas remonts.
Jūs par to tikāt informēts gan telefoniski, gan papildus tika nosūtīta SMS, ka arī informējam, ka savu preci variet saņemt atpakaļ jebkurā Jums pieejamā laikā, ņemot vēra Garantijas servisa darba laiku:
Pirmdiena- Piektdiena: 9-20
Sestdien: 10-15
Svētdien - Brīvs
Paralēli esam sagatavojuši un šodien nosūtījuši Jums pa pastu, rakstisku garatijas atteikumu. Balstoties uz Latvijas Pasta sūtījumu piegādes termiņiem Jūs to saņemsiet 1-2 darba dienu laikā.
Jebkurā gadījumā vēlamies uzsvērt, ka Jūsu tiesības ir vērsties pie neatkarīgie ekspertiem un veikt atkārtotu pārbaudi, kā arī Jebkurā brīdī vērsties PTAC.
Ar cieņu, Interneta veikals 220.lv