www.sudzibas.lv 220.lv Nauda netiek atmaksāta

www.220.lv - Nauda netiek atmaksāta

Laikam krāpnieki- 220.lv. Kurjers atveda pasūtījumu. Trūka viena prece. Zvanot uz 220.lv , sameloja ,ka prece būs pēc dažām dienām, lai tik droši maksāju kurjeram visu summu. Protams ,ka preci neatveda, bet apsolīja atgriezt naudu uz kontu 5 dienu laikā. Nu jau 1 mēnesi gaidu savas 46 eiras . No pasūtījuma vēstures ar nr. 1505422 tika izdzēsta trūkstošā prece,un gala summa arī samainīta. Sazvanot un e-pastos tik atvainojas un sola ,ka visu grāmatvedība noskaidros. Tad jau dubultā grāmatvedība , ka tik grūti noskaidrot tādu nieku.

K

Комментарии (13)

2 220-krapnieki 27.10.2014

Ieteiktu Jums palasīt sūdzības par 220.lv, sapratīsiet, ka neesat vienīgais un tā viņu mentalitāte :)

tas, ka viņi sola atzvanīt, un izliekās, ka ļoti uztraukušies, utt., liekas, ka viss, kas zvanot tiek pateikts, tiek uzrakstīts uz lapiņām, kuras lido miskastēs, un visi aizmirst par apčakarētajiem klientiem, liekas, ka viņi rupējas tikai par to, vai nauda tiek ieskaitīta un iedota, bet par visu pārējo viņiem mīkstais!!!

Kas tā par sistēmu, kurā var nerādīties nepiegādātas preces, neatgrieztā nauda un visas citas lietas, par kurām viņi tā maģiski aizmirst vienmēr...

viņi patiesībā var neatgriezt 5 dienu laikā, viņi tikai sola, bet mēneša laikā, tas ir noteikts likumā, principā, var iesūdzēt tiesā par likuma pārkāpumu, jo ja viņi atsaka līgumu, viņiem bez nepamatotas kavēšanās ir jāieskaita nauda, un 5 dienas jau tā ir ļoti ilgi!

Ontūns 28.10.2014

Esmu pārtraucis sadarbību ar šo kantori, ar kuru agrāk nebija problēmu. Izskatās, ka viņi no godīgas klientu apkalpošanas ir pārgājuši uz viņu apčakarēšanu.

interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 29.10.2014

Labdien, krapnieki-220 jeb Līga!

Paldies par Jūsu viedokli, vēlamies velreiz uzsvērt, ka Jūsu problēma jau sen tika pilnībā atrisināta 22.09.2014. Ja Jums tomēr palika kādi jautājumi, lūdzu vairāk informācijas meklējiet http://likumi.lv/doc.php?id=62580, kur Jūsu variet detalizēti iepazīties ar visiem punktiem, ko paredz distances līguma.

Veiksmīgi!

K Krists72 30.10.2014

Nu vēl gluži krāpnieki 220lv nav.Grūti gan šiem no naudas šķirties, bet ja Tu izrādi dikti lielu vēlmi to atgūt, tad šie atgriež gan. Tā ka labāk nemaksājiet neko pirms prece nav rokās.

S sandra19 30.10.2014

Savu preci no 220lv. gaidīju 44 dienas, kaut gan saņemsanas laiks bija līdz 10 dienām. Zvanoties uz šo drausmu kantori, solīja atzvanīt, bet tas nenotika, uz e-pastu neviens neatbildēja. Trakākais bija, ka pateica, ka esmu jau savu preci saņēmusi, kaut gan tā nebija. Tikai ieliekot viņus ''sūdzībās', sāka kaut kas nokārtoties.Biju gan telefoniski, gan e-pastā informējusi par piegādes maiņu, par cik prece tik ilgi' kavējās'', tas pilnīgi netika ņemts vērā. Viņiem nospļauties par pircējiem, ka tik nauda apgrozās. Aptaujājot savas paziņas, daudziem bijušas problēmas ar šo veikalu.

2 220-krapnieki 30.10.2014

Es, man liekās, arī precizēju jau iepriekšējos komentāros un ar jums klātbūtnē, ka es turpināšu rakstīt šeit komentārus!!! Man vienalga vai problēma ir atrisināta vai nav!

Es neuzskatu, ka tādam kantorim kā jūsējais vispār ir jāpastāv, tāpēc jūs sev paši sagādājāt ļoti labi anti reklāmu, kā lai saka, paši vainīgi :)
Ja Jums palika kādi jautājumi, varat atkal tērēt savu dārgo darbinieku laiku ( jo jums taču tik daudz klienti ), lai rakstītu man atbildes, nevis palīdzētu saviem "upuriem", tad paši vainīgi :)

interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 30.10.2014

Labdien vēlreiz 220-krapnieki jeb Līga!

Paldies par Jūsu viedokli, vēlamies velreiz uzsvērt, ka Jūsu problēma jau sen tika pilnībā atrisināta 22.09.2014. Nemaldiniet mūsu klientus, sakot ka Jums vienalga vai Jūsu problēma ir atrisināta vai nav.

Ja Jums tomēr palika kādi jautājumi, lūdzu vairāk informācijas meklējiet http://likumi.lv/doc.php?id=62580, kur Jūsu variet detalizēti iepazīties ar visiem punktiem, ko paredz distances līguma.

Veiksmīgi!

2 220-krapnieki 30.10.2014

copy paste- tiešām? anyway, Jūs teicāt, ka visu no jūsu puses izdarījāt pareizi

16. Ja pārdevējs vai pakalpojumu sniedzējs nevar izpildīt līgumu tādēļ, ka pasūtītās preces vai pakalpojumi nav pieejami, viņš par to informē patērētāju un atmaksā patērētājam visu veikto iemaksu ne vēlāk kā 30 kalendāra dienu laikā no dienas, kad pārdevējs vai pakalpojumu sniedzējs saņēmis patērētāja pasūtījumu.

es pasūtīju man liekas, augustā 18, vai 19, jūs man naudu atskaitījāt 22. septembrī!!!
tātad, jūs pat nepārzinat likumdošanu un melojāt man, ka visu izdarījāt pareizi!!! JŪS PĀRKĀPĀT LIKUMU!!! paldies, ka iedevāt to lai redzētu, to, ka nē, jūs neizdarījāt visu pareizi no savas puses kā teicāt, ka izdarījāt, un atkal melojat, un parādāt savu nekomptenci likuma jautājumos, vai jums arī pašvaki ar elementāru matemātik!!!

A Auseklis 30.10.2014

"PTAC atgādina, ja patērētājs vēlas no preces atteikties, viņam ir tiesības izmantot atteikuma tiesības – 14 dienu laikā no preces piegādes brīža. Ja informācija par atteikuma tiesībām vai atteikuma veidlapa patērētājam nav sniegta, tad patērētājs ir tiesīgs no preces atteikties viena gada laikā no piegādes brīža."

interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 31.10.2014

Labdien, 220-krapnieki jeb Līga!

Interneta veikals 220.lv nepārkāpj likumā paredzēto normatīvos aktus. Vēlreiz vēlamie uzsvērt, ka Jūsu problēma jau sen tika pilnībā atrisināta 22.09.2014.

Ciec. Skaidris - paldies arī par Jūsu komentāru - atteikuma tiesības ir ikvienam mūsu klientam, kā to paredz likums, un veidlapa ir atrodama mūsu mājas lapā: http://220.lv/lv/t/atteikuma-tiesibas

ar cieņu
interneta veikals 220.lv

2 220-krapnieki 31.10.2014

Kā jūs varat teikt, ka nepārkāpāt, ja acīmredzot pārkāpāt, jūs tiešām nemākat elementāru matemātiku? ja nebūtu jūs pārkāpuši, tad naudu atskaitītu 18 datumā, tā kā atksaitījāt 22., tad tas pārkāpj likumā teikto - NE VĒLĀK kā 30 dienas. un jūs pārskaitījāt VĒLĀK, tātad pārkāpāt likumu :) VAI TAD NĒ ? ko jūs gribat šeit apmānīt? vēlos vēlreiz uzsvērt, ka jūs pārkāpat likumu un darījāt man un VISIEM pārējiem to zināmu, paldies :)

es jau neteicu, ka problēma netika "atrisināta", bet tas, kādai ellei jūs man likāt iet cauri, netiks aizmirsts, un vēlos uzvsērt, ka turpināšu šeit rakstīt un rakstīt, un es pat varbūt jums murgos rādīšos. hahaha, man smiekli par jums nāk, jūs tiešām esat viena nožēlojama kompānija. nabaga apkrāptie cilvēciņi :(

interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 31.10.2014

Labdien, 220-krapnieki jeb Līga!

Interneta veikals 220.lv nepārkāpj likumā paredzēto normatīvos aktus. Vēlreiz vēlamie uzsvērt, ka Jūsu problēma jau sen tika pilnībā atrisināta 22.09.2014.

ar cieņu
interneta veikals 220.lv

E elis 07.11.2014

Gribu teikt, ka man ar internetveikalu 220.lv NEKAD NAV bijušas sūdzības.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы