220.lv

PIGU Latvia SIA
Адрес: Maskavas iela 257
Rīga
Latvia - LV-1063
("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts)
Телефон: +371 6724 4220
Время работы: 9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
10:00 - 17:00
закрыто
Категория: Магазины / Торговля  •  Интернет магазины
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

23%
Жалобы
1049
Разрешенные
77
C ответами
1152
Посмотреть статистику

220.lv - Жалобы и отзывы

220.lv - Bojājums

Bojājums Labdien! Šodien saņēmu preci- durvis. Tikai esmu ļoti vīlusies! Kurjers atveda izlika no mašīnas tā neuzmanīgi. Uznesām līdz dzīvoklim (nesot durvis nekur nepieskārās) taisijām kasti vaļā, bet tur kā par pārsteigumu durvis sabuktētas. Un bukte nav maza.

220.lv - Patērētāju tiesību neievērošana

Patērētāju tiesību neievērošana Nopirku kafijas aparātu, bet pirmajā nedēļā sapratu, ka ierīce strādā ļoti skaļi un metāla filtrs nestrādā kā pienākas (kruzē paliek ļoti daudz kafijas daļiņu) . Nolēmu izmantot savas tiesības un 14. Dienu laikā atdot preci. Atvedu tīru, sakoptu un visā oriģinālā iepakojumā, bet ģertrūdes ielas veikalā konsultante uztvēra to naidīgi, nevēlējas dzirdēt par 14. Dienu atdošans iespēju, piedāvāja atdot servisā, bet par naudas atgriešanu nevar būt ne runas. Vai tiešam 220.lv veikalam ir savi likumi un patērētāju tiesību likums uz viņiem neattiecās? Fuj!

220.lv - Slikts serviss- nav atgriešanas iespēja un preču vērtējuma manipulācija

Slikts serviss- nav atgriešanas iespēja un preču vērtējuma manipulācija Nopirku ledusskapi, bet neapmierināja tā skaļā un trokšņainā darbība tāpēc vēlējos izmantot savas tiesības lai 14 dienu laika atteiktos no inernetā iegādātas preces. Sazinājos telefoniski ar 220 apkalposanas palīdzības servisu jo elektroniskās atgriešanas formas tiem nemaz nav. Tur atbildēja ka man pašam jāatgriež prece saviem spekiem uz viņu bāzi jo 220 nepalīdz ar preces atgriešanu. Tā nu zvanu uz dpd kurjeru nr kur man atbild ka nepieņem lielgabarīta preces no privatpersonām bez līguma. Tā...

220.lv - Kavesanas ar preces piegadi

Kavesanas ar preces piegadi Iegādājos mēbeles šinī mājaslapa,.par normālām naudām,. Viss tā kā nokārtots,.kad manu pasūtījumu saņēma kurjers, viņš ar mani sazinājās,.vienojāmies kad piegādās preci,.gaidiju zvanu lai vienotos pa piegades laiku konkrētajā dienā, kā sēžu un gaidu visu dienu tā arī nesagaidu,. Vēlāk pati zvanu, un šie aizmirsuši manu līgumu paņemt,.kāpēc man jājūtas vainīgai dēļ viņu neizdarības,.un vēl visu dienu sēdēt un gaidīt,.esmu vīlusies par šo servisu! Nepiegada preces kā solīts,.

220.lv - Slikts serviss u.c.u.t.t.

Slikts serviss u.c.u.t.t. Ja, jums nav kur likt laiku, naudu un trūkst problēmu, laipni lūgti 220.lv! Trīs reizes iepirkos, visas reizes neveiksmīgi! Cerēju, ka katra nākamā būs veiksmīga, visādi tomēr gadās, kad ir daudz preču, kuras neražo pats.. Stāsts ir šāds! Pirmo reizi pasūtīju velosipēdu, pasūtījums atnāca ar kavēšanos. Bērns bija priecīgs un velosipēds patika! Kāda bija vilšanās, kad sapratām, ka trūkst detaļas, kuras pat nevar nopirkt veikalā, jo modelis ir specifisks un trūkst tās detaļas, bez kurām nav...

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Slikts serviss! 23.06.uzrakstīju jautājumu vēlos uzzināt par matračiem sīkāku informāciju, (sludinājumā nav minēts cik cm biezums) Osuma dievstāvu gultām. Pēc 2 dienām man atbildēja tikai tā ka nokopēja to kas rakstīts sludinājumā ar izceltiem burtiem. Man uzjautāja vai vēlos uzzināt izmērus, pagāja vēl 2 dienas un man atrakstīja ka tad kad sazināsies ar speciālistiem, tad došot ziņu. Šodien zvanīju, man teica ka atzvanīšot. Ir pagājusi vesela 1 nedēļa, 7 dienas un es neesmu uzzinājusi izmērus. Protams gultu bērniem sūtīšu citā uzņēmumā. Netaisos gaidīt tik ilgi lai uzzinātu matrača izmērus.

220.lv - Preces defekts

Preces defekts Šādu "skaistu" internetveikalā 220.lv pirktu magnētisko tāfeli nācās saņemt bērnam kā dāvanu dzimšanas dienā. Protams, veikals aizbildināsies, ka tas ir pasta vai paša pircēja radīts defekts. Par pasta pakalpojuma kvalitāti nemāku spriest, bet no pasta līdz mājām prece tika attransportēta kā jēla ola, bez vismazākiem bojājumiem.

220.lv - slikts serviss

slikts serviss Pasūtījums nr. 6028637, netika piegādāts laikā, kā arī netika dota nekāda informācija, kas par problēmu. Zvanot un interesējoties pašam, teica, ka esot aizmirsuši informēt par preci. Atbilde no piegādataja arī esot jagaida nākošā dienā. Redzēsim, kad vēl tiks atgriezta nauda. Un nav jau pirmā reize, kad ir problēmas ar piegadi laikā.

220.lv - Garantijas nepildīšana, sliktas atsauksmes par prēci nepubliskošana

Garantijas nepildīšana, sliktas atsauksmes par prēci nepubliskošana После первой поломки, деталь просто заменили. После второй поломки этой же детали по той же причине и в том же месте (некачественные комплектующие, после 5-6 мес использования протираются), получил отказ на ремонт. Якобы не гарантийный случай, предложили ещё и самому делать. Чтобы выяснить что поломка не гарантийная, деталь была отправлена в Литву. Зачем, если не гарантийный случай!? В гарантии о том, что это не гарантийный случай конечно не написано. Был оставлен негативный отзыв на товар на...

220.lv - Slikts serviss/Garantijas nepildīšana

Slikts serviss/Garantijas nepildīšana Garantijas nepildīšana, cilvēku tiesību pārkāpšana! Garantijas laikā netiek nekas risināts, pilnīga vienaldzība no pārdevēja puses, nauda saņemta par preci un klients vairāk neinteresē! Veselu mēnesi jākaro ar sēdošiem neko nedarošiem operatoriem, kuri tikai gudri runā! Veselu mēnesi internetveikals neliekas ne zinis par neejošu preci garantijas laikā, kura nav remontējama (meistara atzinums-prece nav remontējama) divu nedēļu laikā vispār nekādu ziņu no pārdevēja! Cilvēki, ja negribat...

220.lv - Vissliktākais klientu serviss!

Vissliktākais klientu serviss! Sveiki! Nolēmām iegādāties portatīvo datoru no 220.lv. Dators atnak bez oriģinālas kastes, lietošanas instrukcijām, aizsarg plēvītēm. Vienkārši iesaiņots plēvē. Jau rodas aizdomas, ka dators varētu būt iepriekš lietots. Pats dators ilgi slēdzās, jābūt visu laiku pieslēgtam pie lādētāja, jo bateriju nelādē. Sazinamies ar 220.lv lai pateiktu, kas par problēmām un ka preci gribam atgriezt atpakaļ. Liek nofilmēt video ar datora problēmām un jāpārsūta viņiem, lai izvērtētu (ko tādu pirmo reizi...

220.lv - Vissliktākais serviss Latvijā

Vissliktākais serviss Latvijā 220.lv sliktākais serviss un apkalpošana latvijā, neiepērcieties šajā internetveikalā, tiek pārdota nekvalitatīva prece. Noplīsa ledusskapis garantijas laikā, 220.lv neliekas ne zinis, ne par preces savākšanu neatbild, ne par preces iznešanu, ne par to kādā laikā pircējs var nodot preci kurjeram. Pilnīga vienaldzība no pārdevēja puses, ar tik nožēlojamu servisu vēl nebijām saskārušies, šim internetveikalam nav ne savi kurjeri un pilnīgi nekas netiek saskaņots ar pircēju. Pats galvenai...

220.lv - GARANTIJAS NEPILDĪŠANA

GARANTIJAS NEPILDĪŠANA 16.februārī 2018.g. internetveikalā 220.lv nopirkām trauku mazgājamo mašīnu BEKO DFN26420W. Trauku mašīna tika lietota apmēram 10 reizes. Aprīļa sākumā trauku mazgājamā mašīna pārtrauca darboties. Pēc konsultācijas ar 220.lv, 13. aprīlī pieteicām meistaru. Meistars ieradās 16. aprīlī. Meistars sacīja, ka it kā esot saplīsis ūdens sūknis, tas esot jāpasūta un parasti detaļu piegāde ilgstot 1-2 nedēļas. Pēc pāris nedēļām zvanījām meistaram, kurš atbildēja, ka sūknis vēl neesot atsūtīts. Tad...

220.lv - Meistara secinājums, nav remontējams.

Meistara secinājums, nav remontējams. Iegādājāmies šajā internetveikalā ledusskapi lG kurš saplīsa pēc 1,5 gada, pus gadu līdz garantijas beigām. Meistara secinājums, nav remontējams. 18.05 informējām šo internetveikalu un nosūtījām meistara apstiprinošu dokumentu, ka ledusskapis nav remontējams. No internetveikala nav nekādas ziņas, ne atbildes uz maniem e pastiem. Veikals saņēma naudu par ledusskapi un ar preces maiņu nesteidzas, ņemot vērā ka ir +20 grādi un bez ledusskapja vasarā neiztikt. Jau otro nedēļu dzīvojam bez...

220.lv - Krāpšana

Krāpšana Nopirku benzīna ģeneratoru, jo ir jālaista lauks. Apskatot iepakojumu, konstatēju, ka šī prece jau ir pabijusi pie klienta madonas pusē, pārlīmēta mana adrese. Izņēmu no iepakojuma, stūris nolauzts un iedarbināt nesanāca, bojāts starters. Sazinājos ar veikala operatoru, ka izmantošu tiesības atgriezt preci 14 dienās. Operators pateica, ka jābūt neskartam iepakojumam un nelietotai precei, bet tāpat var atgriezt atpakaļ. Aizsūtīju pa pastu, nogaidīju 10 dienas un lūdzu samainīt preci vai atgriezt...

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Pasūtīju dīvānu interneta veikalā www.220.lv tā kā prece ir smaga, pieteicu arī piegādes pakalpojumu un "uznešanu" uz otro stāvu, kas nav lēts pakalpojums. Piegādes dienā, veikala algotais kurjers piezvanīja plkst. 10: 00 un lika man gaidīt sūtījumu no 12: 30 – 15: 30 - tas ir darba laikā pusi dienas. Atprasījos no darba un gaidīju, bet piegāde šajā laikā nenotika. Vēl vairāk, plkst. 15: 00 kurjers atkal piezvanīja un teica, ka vajadzēs pagaidīt līdz plkst. 18: 00 nokavēju arī visu...

220.lv - Uzmācīgi 220.lv SMS

Uzmācīgi 220.lv SMS Kā atteikties no 220.lv sms, ļoti apnikušas viņu regulārās nakts izpārdošanas. Vienreiz kaut ko tur nopirku un tagad nožēloju. Būtu zinājis ka tagad visu mūžu saņemšu tās traucējošās īsziņas - nebūtu tur nekad iepircies. Zvanot uz mājas lapā norādīto tālruni, nekādi rezultāti - sms no 220.lv turpina nākt. Un nobloķēt arī nevar jo neuzrādās tel. Nr. no kāda tiek sūtītas īsziņas. Vai tiešām iejauti arī mobīlo sakaru operātori?

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Tika noslēgts 5175519 надеюсь хоть здесь ответите лояльному клиенту который как вы сможете увидеть все мои покупки за 5 лет и сумма переваливает (за 5.000) . Теперь покупок больше не будет, так как на моё письмо адресованное [slēpt]@220.lv за январь вы оставили без внимания и на звонки отвечаете что сами ничего не понимаете о чем идет речь. Теперь возвращаемся к главной проблеме. Заказав в интернет магазине душевую кабинку ждали две недели и вроде пришла смс что можете забирать на даугагривас...

220.lv - Originala telefona stikla aizsargpleve aizvietota ar letu plastikatu

Originala telefona stikla aizsargpleve aizvietota ar letu plastikatu Pasūtīju stikla aizsargplēvi iphone telefonam par 7,99 eur. Atverot iepakojumu, kontsateju, ka stikla aizsargplēve aizvietota ar parastu planu plevi, kas maksa ne vairāk par 1eur. Iepakojums papildus bijis aizlimets ar skoču, kas skaidri norāda uz to, ka iepakojums bija atverts, prece samainīta un pēc tam aizlimets! Tiraka krāpšana!

Решено220.lv - Salauzta price, сломанный товар

Salauzta price, сломанный товар Никому не советую что-либо покупать в этом магазине. На днях я заказала пылесос в 220, так как была акция - бесплатная доставка, то выбрала доставку товара курьером (о чём потом сильно пожалела, лучше бы сама приехала в магазин и на месте распаковала бы товар. Товар привезли в срок, курьер до квартиры доставил товар,. После того, как я расплатилась с курьером и он уехал, я стала распаковывать товар. Коробка была целая, без вмятин, коробка была запакована в заводскую плёнку, а не просто заклеена...

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы