220.lv - Neatgriež naudu!
Skumji, iepērkos šajā veikalā regulāri, pēdējais gadījums neatstāja vienaldzīgu! 8.05.2020. Saņēmu savu pasūtījumu, atverot to konstatēju, ka ir bojāta matu maska - saplēsts iepakojums. Griezos ar foto un komentāru 220.lv palīdzības dienestā, kur man laipni atbildēja, ka varat masku atgriezt atpakaļ un samainīt pret jaunu! 12.05.2020. Es aizbraucu uz akropoles 220.lv izsniegšanas punktu, kur manu preci pieņēma māceklis vārdā Ivo, ilgi noformēja formalitātes, es pacietīgi gaidīju, jo saprotu cilvēks mācās. Paņēma manu preci iedeva atteikuma veidlapu, kredītrēķinu un teica, ka naudiņa tiks atgriezta 3-4 dienu laikā atpakaļ uz kontu. Uz atteikuma veidlapas rakstīts līdz 14 dienām, tāpēc pacietīgi gaidīju līdz 26.05.2020. Ta kā līdz tam brīdim nebija nekādas atbildes un nauda nebija ieskaitīta, tad uzrakstīju jautājumu atkārtoti palīdzības dienestā, bet atbildes nav! Šodien, 28.05.2020. Zvanīju, kur puisis vārdā Nils nepārtraukti atvainojās, ka tā sanācis un neko konkrēti nevarēja man atbildēt, jums piezvanīs, es nezinu, kad utt. Konkrētu atbildi nesniedza!
Ne jau man tās naudas žēl, bet attieksmes, tā var zaudēt patstāvīgos klientus, būtu vērts piedomāt pie sava darba stila! Ticu, ka ir daudz pasūtījumi, bet ignorēt nedrīkst nevienu! Gaidīšu pozitīvu risinājumu!
Комментарии (1)
Tik liela brēka dēļ laikus neatgieztiem 4 euro.