www.sudzibas.lv 220.lv Naudas neatgriešana un maldināšana

220.lv - Naudas neatgriešana un maldināšana

Tika pasūtīta preces (lapmas) 06.02.20, piegādes termiņš, kopā tika pārcelts 4 reizes, katru reizi pa 2 nedēļām uz priekšu. Sazinoties man teica, ka viena no precēm (griestu lampa) nav piegādāta un šobrīd nevarot precīzi pateikt, kad būs. Tā kā nebija steidzami teicu, ka gaidīšu, gaidīju divus mēnešus, kad 02.05.20 (skat. Foto) saņēmu ziņu no 220.lv, ka griestu lapma nav pieejama un no pasūtījuma ir izņemta un ka naudu atgriezīs, naudu par izņemto naudu saņēmu pēc pāris dienām. 03.04.20 no rīta nedaudz pēc 07: 00 zvanīju un teicu, lai nesūta arī pārējās, jo man vajadzēja visas un ja nav viena, tad nevajag arī pārējās uz ko man atbildēja apstiprinoši. Taču nākamajā dienā saņemu ziņu, ka mana prece ir piegādāta, tad nu zvanu atkal, saku vēlreiz, ka prece nav nepieciešama un lai atgriež manu naudu, uz ko atkal atbilde ir apstiprinoša. Tad nu gaidu, oad tiks atgriezta nauda. Zvanu atkal 14.04. Atkal saku to pašu, uz ko man atkal atbild, ka ir informēti un ka naudu atgriezīs, taču vēl nezinot kad.
Manuprāt, tam nevajadzētu būt tik sarežģīti, it sevišķi, ja tā ir viņu kļūda. Vēl liekas jocīgi, kā gan prece, kas priekš manis nebija pieejama var vēl joprojām atrasties pārdošanā (skat. Attēlu, uzņemts 19.04.20) ? Varu pieminēt, ka lampu es pirku ar atlaidi un Cena tai bija ap 11 eur. Varbūt tas ir arī iemesls, kāpēc nevēlējās preci sūtīt, jo no savas puses bija cenu sajaukušu.

19.04.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

I

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы